صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۴ بهمن در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۴ بهمن در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۴ بهمن ماه

فوتبال – سری آ ایتالیا

در شروع دیدارهای هفتۀ بیست و یکم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، برشا در ورزشگاه ماریو ریگامونتی میزبان تیم آث میلان خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، برشا و آث میلان به ترتیب در جایگاه‌های نوزدهم و هشتم قرار گرفته‌اند. میلان که با حضور مجدد زلاتان ابراهیموویچ در خط حمله‌اش توانسته جان تازه‌ای در مسابقات سری آ پیدا کند، با برتری مقابل برشا می‌تواند تا مکان ششم نیز بالا بیاید و موقتاً جای کالیاری را تصاحب نماید. برشا هم که در حال حاضر یکی از تیم‌های سقوط کننده به حساب می‌آید در صورت کسب پیروزی در این دیدار خانگی می‌تواند موقتاً از منطقۀ سقوط فاصله بگیرد. تیم برشا در ۵ بازی اخیر خود به ۲ تساوی و۳ 3 شکست دست یافته و آث میلان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، میلان در هر ۵ دیدارش مقابل برشا موفق به کسب پیروزی شده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در نخستین دیدار هفتۀ بیست و یکم مسابقات باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، اوساسونا در ورزشگاه ال سادار (پامپلونا) میزبان تیم لوانته خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات لالیگا، اوساسونا و لوانته به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و دوازدهم قرار گرفته‌اند. هر دو تیم با فاصلۀ یک امتیازی از یکدیگر در میانه‌های جدول قرار گرفته‌اند. اوساسونا با پیروزی در این بازی خانگی می‌تواند موقتاً تا سه پله در جدول لالیگا بالا بیاید. در سوی دیگر میدان لوانته قرار گرفته که در صورت برتری مقابل اوساسونا قادر خواهد بود تا با سه پله صعود و به‌طور موقت در مکان نهم قرار گیرد. تیم اوساسونا در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و لوانته نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لوانته و اوساسونا هر کدام موفق به ثبت دو پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و یک دیدار دیگر میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ به اتمام رسیده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در اولین دیدار هفتۀ نوزدهم لیگ سراسری باشگاه‌های آلمان که به بوندس لیگا شهرت دارد، بروسیا دورتموند در استادیوم وست فالن میزبان تیم اف‌سی کلن خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، دورتموند و کلن به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و سیزدهم قرار گرفته‌اند. دورتموند با مهاجم جوان خود هالند این روزها در شرایط خوبی قرار گرفته و اگر می‌خواهد شانسی برای خود در قهرمانی این فصل بوندس لیگا قائل باشد باید در این جدال خانگی مقابل کلن به پیروزی برسد. کلن هم در صورت کسب برتری برابر زردپوشان دورتموند قادر خواهد بود تا با سه پله صعود موقتاً در جایگاه دهم قرار گیرد. تیم بروسیا دورتموند در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و اف‌سی کلن نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، دورتموند در ۳ دیدار مقابل اف‌سی کلن به پیروزی رسیده و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در نخستین دیدار هفتۀ بیست و یکم لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه ملقب به لوشامپیونه، نیس در استادیوم آلیانز ریورا میزبان تیم رن خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، نیس و رن به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و سوم قرار گرفته‌اند. رن با برتری در این دیدار خارج از خانه می‌تواند با تثبیت جایگاهش به دو امتیازی المپیک مارسی برسد و در سوی دیگر تیم نیس قرار دارد که با پیروزی احتمالی مقابل رن می‌تواند با جهشی خیره‌کننده و پیش از انجام بازی‌های دیگر این هفته، شش پله صعود داشته باشد. تیم نیس در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و رن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، نیس در ۳ دیدار مقابل رن به پیروزی رسیده و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر بلژیک

در نخستین دیدار هفتۀ بیست و سوم لیگ برتر فوتبال بلژیک ملقب به ژوپیر لیگ، استاندارد لیژ در ورزشگاه استاده مائوریس دوفرانس میزبان تیم اوستنده خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر بلژیک، استاندارد لیژ و اوستنده به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. استاندارد لیژ با پیروزی در این دیدار خانگی قادر خواهد بود تا موقتاً و با یک پله صعود در مکان چهارم قرار گرفته و جای شارلروا را تصاحب نماید. اوستنده نیز که خطر سقوط را احساس می‌کند با برد در این مسابقه می‌تواند تا حدودی شرایط خود در جدول ژوپیر لیگ را بهبود بخشد. تیم استاندارد لیژ در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و اوستنده نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، استاندارد لیژ در هر ۵ دیدارش مقابل اوستنده به پیروزی رسیده است.

فوتبال – جام حذفی انگلیس

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس، کوئینز پارک رنجرز در استادیوم لوفتوس رود میزبان تیم شفیلد ونزدی خواهد بود. در دور قبل، کوئینز پارک رنجرز با برتری ۵-۱ مقابل سوانزی و شفیلد ونزدی هم با پیروزی ۱-۰ مقابل برایتونِ لیگ برتری موفق به صعود به این مرحله شده‌اند. کوئینز پارک در مکان چهاردهم و شفیلد ونزدی هم با ۴۲ امتیاز در جایگاه دهم مسابقات چمپیونشیپ قرار گرفته‌اند. تیم کوئینز پارک رنجرز در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و شفیلد ونزدی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، کوئینز پارک رنجرز در ۴ بازی مقابل شفیلد ونزدی به پیروزی رسیده و ۱ دیدار دیگر میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *