صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ مرداد ماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ مرداد ماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ مرداد ماه در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – جام بین‌المللی قهرمانان

تیم‌های انگلیسی تاتنهام و منچستر یونایتد در دومین مسابقه خود از سری رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان، در استادیوم شانگهای چین به مصاف هم خواهند رفت. تاتنهام فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در پنج بازی اخیر دو پیروزی، یک مساوی و دو شکست داشته و منچستر یونایتد در پنج بازی آخر سه بار برنده بوده، یک مساوی داشته و یک بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار منچستریونایتد به پیروزی رسیده و ۲ بار تاتنهام برنده بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا‌

آرسنال تولا نماینده روسیه در لیگ اروپا در مرحله یک چهارم نهایی از دور مقدماتی به مصاف نفتچی باکو نماینده آذربایجان خواهد رفت. آرسنال تولا در پنج بازی اخیر دو پیروزی و سه مساوی داشته و نفتچی باکو در پنج بازی آخر چهار بار برنده بود و یک بار شکست خورده است. این دو تیم برای اولین بار در قالب رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

فوتبال – لیگ اروپا‌

لخیا گدانسک نماینده لهستان در مرحله یک چهارم نهایی از دور مقدماتی لیگ اروپا به مصاف تیم بروندبی دانمارک خواهد رفت. لخیا گدانسک در پنج بازی اخیر دو پیروزی، دو مساوی و یک شکست داشته و بروندبی دانمارک در پنج بازی آخر دوبار برنده بوده، دو بار شکست خورده و یک مساوی داشته است.

فوتبال – لیگ اروپا‌

تیم آزد آلکمار هلند در مرحله یک چهارم نهایی از دور مقدماتی لیگ اروپا میزبان هاکن سوئد خواهد بود. آزد آلکمار در پنج بازی آخر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و هاکن در پنج بازی اخیر سه بار برنده بوده، یک مساوی داشته و یک بار شکست خورده است. این دو تیم هلندی و سوئدی برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی به مصاف هم خواهند رفت.

تنیس – ای‌تی‌پی هامبورگ آلمان – از ساعت ۱۳:۳۰

الکساندر زورف تنیسور شماره ۵ جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی هامبورگ آلمان به مصاف فدریکو دلبونیس تنیسور شماره ۶۷ جهان از آرژانتین خواهد رفت. فدریکو دلبونیس در ۱۰ مسابقه اخیر ۹ پیروزی و یک شکست داشته و الکساندر زورف در ۱۰ مسابقه آخر ۶ بار برنده بوده و چهار بار شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو تنیسور در مسابقات دو ماه قبل در سوئیس، الکساندر زورف موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ فدریکو دلبونیس را شکست دهد.

تنیس – ای‌تی‌پی آتلانتا آمریکا – از ساعت ۱۹:۳۰

ماتیو ابدان تنیسور شماره ۱۰۰ جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی آتلانتا آمریکا به مصاف برنارد تومیک تنیسور شماره ۱۰۶ دنیا خواهد رفت. ماتیو ابدان در ۱۰ مسابقه اخیر سه پیروزی و هفت شکست داشته و برنارد تومیک در ۱۰ مسابقه آخر ۴ بار برنده بوده و شش بار شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور استرالیایی، برنارد تومیک موفق شده با نتیجه دو بر صفر ماتیو ابدان را شکست دهد.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه متعدد و متنوع شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *