صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۷ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۷ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۷ مهر ماه

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ نهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، ایبار در ورزشگاه ایپوروا میزبان تیم بارسلونا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، ایبار و بارسلونا به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و دوم قرار گرفته‌اند. آبی اناری‌ها برای کمتر کردن فاصلۀ خود با رئال صدرنشین در اندیشۀ پیروزی در این مصاف خارج از خانه هستند. تیم ایبار در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بارسلونا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا در ۴ دیدار مقابل ایبار به پیروزی رسیده و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در چارچوب دیدارهای هفتۀ نهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، مایورکا در ورزشگاه ایبرواستار میزبان تیم صدرنشین رئال مادرید خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، مایورکا و رئال مادرید به ترتیب در جایگاه‌های هجدهم و اول قرار گرفته‌اند. قوی‌های سپید شهر مادرید، برای حفظ صدرنشینی خود چاره‌ای جز پیروزی برابر مایورکای ته جدولی ندارند. تیم مایورکا در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و رئال مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید در هر ۵ دیدارش برابر مایورکا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در یکی از دیدارهای هفتۀ هشتم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، یوونتوس صدرنشین در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان تیم بولونیا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، یوونتوس و بولونیا به ترتیب در جایگاه‌های اول و یازدهم قرار گرفته‌اند. یوونتوس با پیروزی برابر اینتر در هفتۀ هفتم توانست صدرنشینی را از افعی‌ها پس بگیرد و به جایگاهی که همیشه در این چند فصل اخیر به آن عادت داشته است، برگردد. تیم یوونتوس در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و بولونیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، یوونتوس در هر ۵ دیدارش برابر بولونیا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

از مسابقات هفتۀ نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، کریستال پالاس در ورزشگاه سلهارست پارک پذیرای تیم منچسترسیتی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، کریستال پالاس و منچسترسیتی به ترتیب در جایگاه‌های ششم و دوم قرار گرفته‌اند. شاگردان پپ گواردیولا برای باقی‌ماندن در کورس قهرمانی و تعقیب لیورپول صدرنشین، محکوم به پیروزی در مصاف خارج از خانۀ خود هستند. تیم کریستال پالاس در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و منچسترسیتی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچسترسیتی در ۳ و کریستال پالاس در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – بوندس لیگا آلمان

در یکی از دیدارهای هفتۀ هشتم لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، آگزبورگ در ورزشگاه خانگی خود آگزبورگ آرنا میزبان تیم بایرن مونیخ خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، آگزبورگ و بایرن مونیخ به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و سوم قرار گرفته‌اند. شاگردان کواچ برای پس گرفتن صدر جدول نیاز مبرمی به هر سه امتیاز دیدار خارج از خانۀ خود دارند. تیم آگزبورگ در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و بایرن مونیخ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ در ۴ دیدار برابر آگزبورگ به پیروزی رسیده و یک بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفتۀ نهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان تیم والنسیا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، اتلتیکو مادرید و والنسیا به ترتیب در جایگاه‌های سوم و هشتم قرار گرفته‌اند. شاگردان دیگو سیمئونه با ۱۵ امتیاز پشت سر دو غول دیگر فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا در ردۀ سوم قرار دارند و برای رسیدن به صدر لالیگا مترصد پیروزی مقابل خفاش‌ها هستند. تیم اتلتیکو مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و والنسیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اتلتیکو مادرید در ۳ دیدار برابر والنسیا به پیروزی رسیده و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در چارچوب دیدارهای هفتۀ نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان تیم نیوکاسل خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، چلسی و نیوکاسل به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. شیرهای آبی شهر لندن تحت هدایت سرمربی جوان خود، فرانکی لمپارد روزهای خوبی را در اروپا و لیگ برتر تجربه می‌کنند و در جدال برابر زاغ‌ها به دنبال کسب هر سه امتیاز دیدار خانگی‌شان هستند. تیم چلسی در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و نیوکاسل نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی ۴ و نیوکاسل ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر میزبان تیم واتفورد خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، تاتنهام و واتفورد به ترتیب در جایگاه‌های نهم و بیستم قرار گرفته‌اند. تاتنهام به همراه سرمربی آرژانتینی‌اش، مائوریسیو پوچتینو، می‌کوشد تا ناکامی‌ها و شکست‌های هفته‌های اخیر در انگلستان و اروپا را برابر تیم قعرجدولی واتفورد جبران نماید. تیم تاتنهام در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و واتفورد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، تاتنهام در ۳ و واتفورد در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – بوندس لیگا آلمان

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هشتم لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، بروسیا دورتموند در ‎ورزشگاه وست فالن میزبان تیم صدرنشین مونشن گلادباخ خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، دورتموند و مونشن‌گلادباخ به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و اول قرار گرفته‌اند. تیم بروسیا دورتموند در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ تساوی دست یافته و مونشن‌گلادباخ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، دورتموند در ۵ دیدارش برابر مونشن‌گلادباخ توانسته به پیروزی دست یابد.

فوتبال – لیگ برتر روسیه

در چارچوب هفتۀ سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاهی روسیه، زنیت در ‎ورزشگاه گازپروم آرنا میزبان تیم رستوف خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ روسیه، زنیت و رستوف به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. آبی‌پوشان زنیت امیدوارند با گلزنی سردار آزمون، مهاجم ایرانی شمارۀ ۷ خود بتوانند برابر رستوف به پیروزی رسیده و به صدر جدول نزدیک‌تر شوند. تیم زنیت در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و روستوف نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، زنیت و روستوف هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *