صفحه اصلی / عمومی / مارکو آسنسیو: پذیرش مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مشکل است

مارکو آسنسیو: پذیرش مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مشکل است

ad banner

مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی تیم رئال مادرید بعد از مصدومیتی که در بازی برابر آرسنال نصیبش شد مدتها از ترکیب کهکشانی ها به دور خواهد بود اما امیدوار است تا با ریکاوری مناسب بتواند به بهترین شرایط برسد.

مارکو آسنسیو هافبک تیم رئال مادرید از بدشانسی خود در ارتباط با این مصدومیت می‌گوید اما امیدوار است تا پس از سپری کردن این مصدومیت زانو دوباره به فرم خوب گذشته بازگردد. بازیکن ۲۲ ساله کهکشانی ها بنظر چیزی حدود شش تا نه ماه را به دلیل مصدومیت از ناحیه پارگی رباط صلیبی دور از میادین خواهد بود. مصدومیت سنگینی که در دیدار دوستانه برابر آرسنال انگلیس برای او به وجود آمد. در جریان بازی برابر آرسنال مارکو آسنسیو که بعنوان یار تعویضی در نیمه دوم به میدان آمده بود گل تساوی تیمش را مقابل توپچی ها به ثمر رساند تا بازی ۲-۲ شود. دیداری که در ضربات پنالتی نهایتا با برتری رئال مادرید به پایان رسید. بنظر می‌رسید که آسنسیو در فصل جدید نقشی کلیدی در برنامه های زین الدین زیدان داشته باشد اما با این مصدومیت حالا تقریبا می توان گفت که پیش از آغاز فصل جدید، فصل برای ستاره اسپانیایی به پایان رسیده است و او مجبور خواهد بود تا مدت زمانی طولانی را به استراحت و ریکاوری بپردازد. پس از اعلام رسمی باشگاه مبنی بر مصدومیت آسنسیو از ناحیه رباط صلیبی زانو، این بازیکن در صفحه شخصی خود پیامی در این زمینه منتشر کرد

صحبت های مارکو آسنسیو در خصوص مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانو

مارکو آسنسیو

فصل را با امیدهای زیادی شروع کردم. در راستای آماده سازی‌ام به تمامی جزییات حتی کوچکترین آنها توجه کردم، برای اینکه بتوانم فصل بی‌نظیری را برای هواداران رئال مادرید و خودم رقم بزنم. اما در بالاترین و بهترین لحظات نیز زندگی می‌تواند اتفاقات ناگواری را برای شما ایجاد کند و ناگهان همه چیز تغییر کند. پذیرش این موضوع و درک چنین مصدومیتی در این روزها برایم مشکل است اما از امروز چالشی جدید در زندگی من شروع خواهد شد. همچنان اطمینان دارم که این یکی از بهترین فصل ها خواهد بود. پیام های حاوی حمایت شما و دلگرمیتان من را برای مواجهه با این چالش قویتر می سازد. از صمیم قلب از حمایت های همه شما تشکر می کنم. به زودی می بینمتان.

تیم زین الدین زیدان علاوه بر مصدومیت سنگین مارکو آسنسیو، فرلاند مندی خرید جدید تیمش را به علت مصدومیت عضلانی چیزی در حدود چهار هفته دراختیار نخواهد داشت. خرید ۴۸ میلیون یورویی که از لیون فرانسه به رئال مادرید پیوست در جریان دیدار مقابل آرسنال دچار این مصدومیت شد. بنظر می رسد که مندی دیدار هفته اول کهکشانی ها برابر سلتاویگو را از دست خواهد داد. رئال مادرید همچنین در روزهای اخیر درگیر مسائل مربوط به انتقال گرت بیل است. بازیکنی که با توجه به مصدومیت های اخیر دیگر بازیکنان، ممکن است امسال نیز در ترکیب کهکشانی ها باقی بماند. تیم تحت هدایت زیدان در آخرین دیدار دوستانه در کشور ایالات متحده به مصاف رقیب همشهری اتلتیکو مادرید می رود و پس از آن آماده شروع رقابت های لالیگا خواهد شد، جایی که لوس بلانکوس در هفته اول در دیداری خارج از خانه میهمان تیم سلتاویگو خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *