صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ مهر ماه

فوتبال – جام حذفی ایران

در چارچوب مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های ایران، دو تیم استقلال تهران و فجرسپاسی شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی استقلال و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. استقلال با پیروزی ۳-۱ برابر گل ریحان البرز و فجرسپاسی نیز با برتری مقابل فولاد خوزستان در ضربات پنالتی در دور یک شانزدهم نهایی، توانسته‌اند گام به این مرحله بگذارند. استقلال با ۷ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم ایران در مسابقات حذفی به حساب می‌آید. تیم استقلال تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و فجرسپاسی شیراز نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، استقلال در ۳ و فجرسپاسی نیز در ۱ دیدار برابر یکدیگر موفق به پیروزی شده‌اند و یک بازی میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات جام حذفی باشگاهی فوتبال ایران، دو تیم همشهری شهرداری و استقلال ماهشهر به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی شهرداری و در شهر ماهشهر برگزار می‌شود. شهرداری ماهشهر با پیروزی ۲-۱ برابر سردار بوکان و استقلال ماهشهر نیز با همین نتیجه و غلبه بر مس نوین کرمان در دور یک شانزدهم نهایی، توانسته‌اند گام به این مرحله بگذارند. تیم شهرداری ماهشهر در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته است. گفتنی است این نخستین دیدار میان این دو تیم به حساب می‌آید.

اسنوکر – اوپن انگلیس

در چارچوب مسابقات اسنوکر اوپن انگلستان و از مرحلۀ یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها، حسین وفایی از ایران با رده شماره ۳۱ دنیا به مصاف نفر دوم جهان یعنی رونی اُ سالیوان از انگلیس خواهد رفت. حسین وفایی در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و رونی اُ سالیوان هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۹ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو اسنوکر باز تاکنون سابقۀ هیچ رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

تنیس – مسابقات آنتورپ

در مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات اوپن ۲۵۰ امتیازی آنتورپ بلژیک، اندی ماری از بریتانیا با رتبۀ ۲۴۳ جهان به مصاف پابلو کوئواس از اروگوئه با رده شمارۀ ۴۵ دنیا خواهد رفت. اندی ماری در ۱۰ بازی اخیر خود به ۶ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و پابلو کوئراس از اروگوئه هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار مشابه ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تنیسور تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر دو بازی نیز با پیروزی اندی ماری برابر کوئراس به پایان رسیده است.

تنیس – مسابقات آنتورپ

در مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات اوپن ۲۵۰ امتیازی آنتورپ بلژیک، اوگو هومبرت از فرانسه با رتبۀ ۷۰ جهان به مصاف دیوید گوفین از بلژیک با رده شمارۀ ۱۴ دنیا خواهد رفت. اوگو هومبرت در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و 3 شکست دست یافته و دیوید گوفین از بلژیک هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین دیدار میان هومبرت و گوفین در تورهای حرفه‌ای ای‌تی‌پی به حساب می‌آید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *