صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ تیر ماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ تیر ماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم. با ما همراه باشید.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ تیر ماه در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی والیبال – لیگ ملت‌های والیبال

تیم ملی والیبال ایران صدرنشین لیگ ملت‌های والیبال در یازدهمین مسابقه خود در شهر اردبیل میزبان تیم والیبال استرالیا خواهد بود. تیم ملی والیبال ایران در ۹ مسابقه قبلی ۸ پیروزی و ۱ شکست داشته با ۲۴ امتیاز در رتبۀ اول جدول قرار دارد. در طرف دیگر تیم والیبال استرالیا در ۹ مسابقۀ قبلی خود ۸ شکست و تنها ۱ پیروزی داشته و با ۷ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، تیم ملی والیبال ایران موفق به شکست استرالیا شده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال

در دیگر مسابقه والیبال جذاب امروز، تیم والیبال لهستان به مصاف تیم والیبال صربستان خواهد رفت. هر دو تیم در ۹ مسابقه قبلی با کسب نتایجی مشابه، ۵ پیروزی و ۴ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار تیم والیبال صربستان به پیروزی رسیده و ۲ بار تیم والیبال لهستان برنده بوده است.

مسابقات ورزشی فوتبال – کوپا آمریکا

جدال صدرنشینی گروه اول مسابقات کوپا آمریکا میان تیم ملی برزیل و تیم ملی پرو برگزار خواهد شد. هر دو تیم در این گروه از ۲ بازی قبلی ۴ امتیاز کسب کرده‌اند. تیم ملی برزیل در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و با ۱۳ گل زده تنها ۱ گل دریافت کرده است. در طرف دیگر تیم ملی پرو در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار تیم ملی برزیل به پیروزی رسیده و ۱ بار تیم ملی پرو برنده بوده است. نکتۀ جالب اینکه تیم ملی پرو در مرحله گروهی دوره قبلی کوپا آمریکا با نتیجه ۱-۰ تیم ملی برزیل را شکست داده است.

فوتبال – کوپا آمریکا

در دیگر مسابقه گروه اول کوپا آمریکا بولیوی و ونزوئلا به مصاف هم خواهند رفت. در این مسابقه ونزوئلا می‌تواند با پیروزی صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کند. تیم ملی ونزوئلا در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته و تیم ملی بولیوی در ۵ بازی اخیر شکست خورده و تنها ۱ گل به ثمر رسانده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، ۲ بار تیم ملی بولیوی به پیروزی رسیده، ۱ بار ونزوئلا برنده بوده و ۲ بازی مساوی شده است.

فوتبال – جام ملت‌های آفریقا‌

تیم ملی نیجریه قهرمان ۳ دوره جام ملت‌های آفریقا در اولین مسابقه خود در مسابقات امسال، به مصاف تیم ملی بوروندی خواهد رفت. تیم ملی نیجریه در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و تیم ملی بوروندی در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته است. در تنها رویارویی این دو تیم آفریقایی، ۲۰ سال قبل تیم ملی نیجریه موفق شده با نتیجه ۲-۰ تیم ملی بوروندی را شکست دهد.

فوتبال – جام جهانی – زنان

تیم زنان نروژ قهرمان جام جهانی زنان ۱۹۹۵ در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زنان به مصاف تیم زنان استرالیا خواهد رفت. تیم زنان نروژ در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و تیم زنان استرالیا در ۵ بازی آخر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۲ بار تیم زنان استرالیا به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتسال – لیگ برتر اسپانیا

در آخرین و پنجمین بازی از مرحله فینال لیگ برتر اسپانیا تیم‌های فوتسال بارسلونا و ال‌پوزو مورسیا به مصاف هم خواهند رفت. در مجموع ۴ مسابقه قبلی هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و برنده مسابقات امشب به مقام قهرمانی دست خواهد یافت. هر دو تیم در ۱۰ مسابقه قبلی با کسب نتایجی مشابه ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار تیم فوتسال بارسلونا به پیروزی رسیده و ۲ بار ال‌پوزو مورسیا برنده بوده است. نکته جالب اینکه تیم بارسلونا در ۳ فصل اخیر در فینال مسابقات ناکام مانده و نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی، در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی این بازی ها در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *