صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ آبان ماه

فوتبال – لیگ دسته یک ایران

در یکی دیگر از دیدارهای هفتۀ نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران معروف به جام آزادگان، مس کرمان میزبان تیم فجرسپاسی شیراز خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول ایران، دو تیم مس کرمان و فجرسپاسی به ترتیب در جایگاه‌های دهم و سوم قرار دارند. تیم مس کرمان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و فجر سپاسی شیراز نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، مس کرمان ۳ و فجرسپاسی در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هفتم این رقابت‌ها، لایپزیگ در ورزشگاه رد بول آرنا میزبان تیم صدرنشین زنیت خواهد بود. سردار آزمون که تاکنون موفق به زدن دو گل در این مسابقات شده، امید اصلی آبی‌پوشان شهر سن‌پترزبورگ برای گلزنی و پیروزی در این دیدار خارج از خانه است. در جدول رده‌بندی گروه هفتم این مسابقات، لایپزیگ و زنیت به ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. لایپزیگ در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و زنیت نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که یک دیدار با پیروزی لایپزیگ همراه بوده و دیگر بازی نیز با تساوی ۱-۱ به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه ششم این رقابت‌ها، اسلاویا پراگ در ورزشگاه ‎ سینوبو میزبان تیم بارسلونا خواهد بود. شاگردان ارنستو والورده که برای اولین بار در این فصل و با توجه به شکست رئال مادرید موفق به صدرنشینی در لالیگا شدند، با روحیه‌ای مضاعف به مصاف اسلاویا پراگ خواهند رفت. در جدول رده‌بندی گروه ششم این مسابقات، اسلاویا پراگ و بارسلونا به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و دوم قرار گرفته‌اند. اسلاویا پراگ در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و بارسلونا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل میان دو تیم اسلاویا پراگ و بارسلونا در تاریخ بازی‌های این دو باشگاه به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از مسابقات هفتۀ سوم مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه ششم این رقابت‌ها، اینتر در ‎ورزشگاه جوزپه مه آتزایِ شهر میلان میزبان تیم دورتموند خواهد بود. افعی‌ها با یک امتیاز شرایط جالب توجهی در گروه ششم ندارند و برای صعود به دور حذفی باید هر سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آورند. شاگردان کونته اگر در این دیدار شکست بخورند، کارشان برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان بسیار سخت خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه ششم این مسابقات، اینتر و دورتموند به ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. اینتر در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و دورتموند نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اینتر در ۲ و دورتموند در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هفتم این رقابت‌ها، بنفیکا در ورزشگاه اِستاده ده لوئیس میزبان تیم لیون خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه هفتم این مسابقات، بنفیکا و لیون به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و دوم قرار گرفته‌اند. بنفیکا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و لیون نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لیون به ۳ و بنفیکا به ۱ پیروزی برابر یکدیگر دست یافته‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در هفتۀ سوم مرحلۀ گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هشتم این رقابت‌ها، آژاکس در ورزشگاه یوهان کرایوف آرنا میزبان تیم چلسی خواهد بود. پدیدۀ فصل گذشتۀ لیگ قهرمانان در خانه تیمی سرسخت نشان داده که شکست دادن جوانان تن هاگ کار آسانی برای هیچ تیمی نخواهد بود. در سوی دیگر آبی‌پوشان شهر لندن قرار دارند که این هفته‌ها با سرمربی محبوب‌شان فرانکی لمپارد روی دور برد قرار گرفته‌اند. در جدول رده‌بندی گروه هشتم این مسابقات، آژاکس و چلسی به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. آژاکس در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و چلسی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون تنها ۱ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که آن دیدار در سال ۲۰۱۰ با پیروزی ۳-۱ آژاکس همراه بوده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از مرحلۀ گروهی هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هشتم این رقابت‌ها، لیل در ‎ورزشگاه پیر مائوروی میزبان تیم والنسیا خواهد بود. لیل در قعر جدول گروه هشتم قرار داشته و برای اینکه امیدهای خود را همچنان برای صعود به دور حذفی و یا راه‌یابی به لیگ اروپا زنده نگه دارد، باید هر سه امتیاز این دیدار خانگی را برابر خفاش‌ها کسب نماید. در جدول رده‌بندی گروه هشتم این مسابقات، لیل و والنسیا به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و سوم قرار گرفته‌اند. لیل در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و والنسیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، والنسیا در ۳ دیدار برابر لیل به پیروزی رسیده و یک بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه پنجم این رقابت‌ها، خنک در ورزشگاه لومینوس میزبان تیم لیورپول خواهد بود. صدرنشین لیگ برتر انگلستان برای صعود به صدر جدول این گروه، مترصد کسب هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه است. در جدول رده‌بندی گروه پنجم این مسابقات، خنک و لیورپول به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و سوم قرار گرفته‌اند. خنک در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و لیورپول نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل میان دو تیم خنک و لیورپول در تاریخ بازی‌های این دو باشگاه به شمار می‌آید.

فوتبال – نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

در بازی برگشت مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم گوانگژو چین و اوراوا ردز ژاپن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی گوانگژو و در ورزشگاه ‎ورزشگاه تیانهه چین برگزار خواهد شد. اوراوا ردز با پیروزی برابر شانگهای چین و گوانگژو نیز با برتری مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن گام به دیدار این مرحله از رقابت‌ها گذاشته‌اند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجۀ ۲-۰ به سود نمایندۀ ژاپن به پایان رسیده است. گوانگژو چین در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و اوراوا ردز ژاپن نیز در 5 دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اوراوا ردز ۳ و گوانگژو ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *