صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ مهر ماه

فوتبال – سری آ ایتالیا

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ هفتم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، اینتر در ورزشگاه جوزپه مه ‌آتزا میزبان تیم یوونتوس خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، اینتر و یوونتوس به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. اینترِ آنتونیو کونته، تا بدین‌جای کار در مسابقات لیگ ایتالیا فراتر از انتظارات ظاهر شده و با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی، از نظر بسیاری از کارشناسان، اصلی‌ترین تیم برای به چالش کشیدن قهرمانی‌های پیاپی یوونتوس در سری آ می‌باشد. تیم اینتر در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و یوونتوس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، یوونتوس در ۳ دیدار مقابل اینتر به پیروزی رسیده و ۲ بازی میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در آخرین و مهم‌ترین دیدار هفتۀ هشتم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم سویا خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات لالیگا، بارسلونا و سویا به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و ششم قرار گرفته‌اند. شاگردان ارنستو والورده با پیروزی احتمالی برابر سویا در نیوکمپ می‌توانند فاصلۀ خود با رئال مادرید صدرنشین را به ۲ امتیاز کاهش دهند. تیم بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و سویا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا در ۴ و سویا نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تیم بورنموث خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، آرسنال و بورنموث به ترتیب در جایگاه‌های ششم و دهم قرار گرفته‌اند. توپچی‌ها برای حضور در جمع تیم‌های بالانشین جدول، به فکر هر سه امتیاز این دیدار خانگی هستند. تیم آرسنال در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و بورنموث نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرسنال ۳ و بورنموث ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۳-۳ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در یکی دیگر از دیدارهای هفتۀ هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای تیم ولورهمپتون خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، منچسترسیتی و ولورهمپتون به ترتیب در جایگاه‌های دوم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. شاگردان پپ گواردیولا برای جا نماندن از لیورپول در کورس قهرمانی، باید در این دیدار خانگی به پیروزی برسند. تیم منچسترسیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و ولورهمپتون نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچسترسیتی در ۳ و ولورهمپتو در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

از چارچوب مسابقات هفتۀ هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت ماری میزبان تیم چلسی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، ساوتهمپتون و چلسی به ترتیب در جایگاه‌های شانزدهم و نهم قرار گرفته‌اند. چلسیِ فرانک لمپارد برای حضور در جمع تاپ سیکس نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دارد. آن‌ها بعد از برد روحیه‌بخش مقابل لیل در لیگ قهرمانان اروپا، با روحیه‌ای بالا گام به استادیوم سنت ماری خواهند گذاشت. تیم ساوتهمپتون در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و چلسی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی ۴ بار مقابل ساوتهمپتون به پیروزی رسیده و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در آخرین دیدار از هفتۀ هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک پذیرای تیم منچستریونایتد خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، نیوکاسل و منچستریونایتد به ترتیب در جایگاه‌های نوزدهم و یازدهم قرار گرفته‌اند. شیاطین سرخ این هفته‌ها حال خوشی در لیگ برتر و مسابقات لیگ اروپا ندارند و تیم اوله گنار سولسشر به کابوس هواداران این تیم تبدیل شده است. شاید پیروزی برابر زاغ‌ها بتواند اندکی آن‌ها را از این شرایط بحرانی خارج سازد. تیم نیوکاسل در ۵ بازی اخیر خود به ۲ تساوی و ۳ شکست دست یافته و منچستریونایتد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستریونایتد در ۳ و نیوکاسل در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی ۳-۳ خاتمه یافته است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هشتم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، وایادولید در ورزشگاه خوزه زوریلا میزبان تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات لالیگا، وایادولید و اتلتیکو مادرید به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و سوم قرار گرفته‌اند. پس از پیروزی شب گذشتۀ رئال مادرید برابر گرانادا، حال شاگردان دیگو سیمئونه برای عقب نماندن از کورس قهرمانی، مترصد کسب هر ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه هستند. تیم وایادولید در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و اتلتیکو مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اتلتیکو مادرید در هر ۵ دیدارش برابر وایادولید به پیروزی دست یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *