صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ تیرماه در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – جام ملت‌های آفریقا‌

در اولین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا، تیم های مراکش و بنین به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی مراکش در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و در سه بازی اخیر بدون دریافت گل به پیروزی رسیده است. در طرف دیگر تیم ملی بنین در ۵ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۲ پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده است. در رویارویی‌های اخیر این دو تیم، ۴ بار تیم ملی مراکش موفق به شکست تیم ملی بنین شده است.

فوتبال – جام ملت‌های آفریقا‌

در دیگر بازی امشب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا، تیم ملی سنگال به مصاف تیم ملی اوگاندا خواهد رفت. تیم ملی اوگاندا در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و تیم ملی سنگال در ۵ بازی اخیر ۴ بار به پیروزی رسیده بود ۱ بار شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۱ بار سنگال به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – مردان – از ساعت ۱۴:۳۰

در یک رقابت جذاب از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات گرند اسلم ویمبلدون، دنیل مدودف شماره ۱۳ تنیس جهان به مصاف دیوید گوفن تنیسور شماره ۲۳ دنیا خواهد رفت. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته‌ند. در آخرین رویارویی این دو تنیسور و در مسابقات سال ۲۰۱۹ استرالیا، دنیل مدودف موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر دیوید گوفن بلژیکی را شکست دهد.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – مردان – از ساعت ۱۴:۳۰

کارن خاچانوف تنیسور اهل روسیه و نفر شماره ۹ تنیس جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات گرند اسلم ویمبلدون، به مصاف روبرتو باوتیستا-آگو از اسپانیا خواهد رفت که در رتبه ۲۲ قرار دارد. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۳ بار روبرتو باوتیستا-آگو به پیروزی رسیده و ۲ بار کارن خاچانوف برنده مسابقه بوده است.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – زنان – از ساعت ۱۴:۳۰

در یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی بخش زنان گرند اسلم ویمبلدون، سیمونا هالپ تنیسور شماره ۷ جهان به مصاف ویکتوریا آزارنکا نفر شماره ۴۰ تنیس دنیا خواهد رفت. سیمونا هالپ در ۵ مسابقه اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است و در طرف دیگر ویکتوریا آزارنکا در ۵ بازی اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ بار شکست خورده است. در چهار رویارویی آخر سیمونا هالپ و ویکتوریا آزارنکا، هر تنیسور دو بار به پیروزی رسیده است. در مسابقات گرند اسلم ویمبلدون سال ۲۰۱۷ ویکتوریا آزارنکا برابر هالپ با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و در این مسابقه می‌تواند انتقام آن شکست را بگیرد.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – زنان – از ساعت ۱۴:۳۰

الینا اسویتولینا تنیسور شماره ۸ جهان از کشور اوکراین در مرحله یک شانزدهم نهایی گرند اسلم ویمبلدون بخش زنان، به مصاف ماریا ساکاری از یونان خواهد رفت که در رتبه ۳۲ قرار دارد. الینا اسویتولینا در ۵ مسابقه اخیر ۳ بار شکست خورده و ۲ بار به پیروزی رسیده است. در سمت دیگر ماریا ساکاری در ۵ بازی اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ بار شکست خورده است. این دو تنیسور برای اولین بار در مسابقات گرند اسلم ویمبلدون به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی، در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *