صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ تیرماه در سایت بتکارتدر مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

 

 مسابقات ورزشی فوتبال – جام جهانی – زنان

از مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال زنان و در دومین مسابقه، تیم زنان هلند به مصاف تیم زنان سوئد خواهد رفت. تیم زنان هلند در ۵ بازی قبلی با به ثمر رساندن ۱۰ گل به پیروزی رسیده و تیم زنان سوئد در ۵ بازی قبلی ۴ پیروزی و ۱شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی تیم‌های زنان هلند و سوئد هر تیم ۲ بار به پیروزی رسیده و ۱بازی مساوی شده است.

 مسابقات ورزشی والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان

در یک مسابقه جذاب از سری رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال زنان تیم والیبال زنان چین میزبان تیم والیبال زنان ترکیه خواهد بود. تیم والیبال زنان چین در ۵ مسابقه اخیر ۴ بار به پیروزی رسیده و ۱ بار شکست خورده است. در طرف دیگر تیم والیبال زنان ترکیه در ۵ بازی اخیر ۲ بار به پیروزی رسیده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم والیبال قدرتمند، ۳ بار تیم والیبال زنان ترکیه به پیروزی رسیده و ۲ بار تیم والیبال زنان چین برنده بوده است.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – مردان – از ساعت ۱۴:۳۰

نواک جوکویچ نفر شماره یک تنیس مردان جهان، در مرحله یک سی و دوم نهایی مسابقات گرند اسلم ویمبلدون به مصاف دنیس کولدا خواهد رفت که در رتبه ۱۱۱ جهان قرار دارد. نواک جوکوویچ در ۵ مسابقه اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده بود ۲ بار شکست خورده است. در سمت دیگر دنیس کولدا در ۵ بازی قبلی ۲ بار به پیروزی رسیده و ۳ بار شکست خورده است. این دو تنیس باز صربستانی و آمریکایی ،برای اولین بار در این مسابقات برابر هم قرار خواهند گرفت.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – مردان – از ساعت ۱۴:۳۰

در دیگر مسابقه مرحله یک سی و دوم نهایی رقابت‌های گرند اسلم ویمبلدون کایل ادموند نفر شماره ۳۰ دنیای تنیس به مصاف فرناندو ورداسکو خواهد رفت که در رتبه ۳۷ جهان قرار دارد. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه قبلی با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته اند. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور اسپانیایی و بریتانیایی فرناندو ورداسکو موفق به شکست رقیب بریتانیایی خود شده است.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – زنان – از ساعت ۱۴:۳۰

در بخش زنان مسابقات گرند اسلم ویمبلدون، سیمونا هالپ تنیسور شماره ۷ زنان جهان به مصاف میهائلا بوژارنسکو خواهد رفت که در رتبه ۵۳ قرار دارد. سیمونا هالپ در ۵ مسابقه اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ بار شکست خورده است. رقیب هم وطن هالپ یعنی میهائلا بوژارنسکو نیز در ۵ بازی قبلی ۴ بار بازنده بوده و تنها ۱ پیروزی به دست آورده است. این دو تنیسور اهل روسیه تاکنون برابر یکدیگر قرار نگرفتند و این اولین رویارویی آنها خواهد بود.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – زنان – از ساعت ۱۴:۳۰

در دیگر مسابقه مرحله دوم بخش زنان گرند اسلم ویمبلدون، ویکتوریا آزارنکا نفر شماره ۴۰ تنیس جهان به مصاف آیلا توملیانوویچ خواهد رفت که در رتبه ۴۹ قرار دارد. هر دو تنیسور در ۵ بازی قبلی با کسب نتایج مشابه ۳ شکست و ۲ پیروزی داشته‌اند. در تنها رویارویی این دو تنیسور در سال ۲۰۱۵، آزارنکا موفق شد با نتیجه دو بر صفر رقیب خود را شکست دهد.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه های متنوع شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *