صفحه اصلی / عمومی / کنایه دنی سبایوس به زیدان: فکر کنم او رقابت های یورو جوانان را دیده باشد

کنایه دنی سبایوس به زیدان: فکر کنم او رقابت های یورو جوانان را دیده باشد

ad banner

درخشش دنی سبایوس در رقابت های زیر ۲۱ سال اروپا با لباس لاروخا باعث شده بسیاری دنی سبایوس را لایق ماندن در رئال مادرید بدانند. به نظر می رسد نام او در فهرست فروش زین الدین زیدان باشد اما دنی سبایوس تاکید کرد تنها هدف او قرار گرفتن در ترکیب ثابت و حداقل انجام ۴۰ بازی در طول فصل است.

او در این مورد به مارکا گفت:

فکر می کنم زیدان این تورنمنت را دیده است اما او ایده های کاملا روشنی دارد و همه ما می دانیم نظر او در این مورد چیست. حالا باید به خوبی استراحت کنم. طی دو هفته آینده در مورد آینده ام تصمیم می گیرم. هدف شخصی ام این است که فصل آینده ۴۰ بازی انجام دهم و می خواهم در جایی بازی کنم که احساس اهمیت کنم. در حال حاضر تیم خاصی مد نظرم نیست. چیزی که می دانم این است که می خواهم از فوتبالم در فصل آینده لذت ببرم و برای تجربه های جدید آماده ام. نگران نیستم. می دانم فصل آینده یک چالش بسیار خوب خواهم داشت. می خواهم چیزهای جدیدی را تجربه کنم و فراتر از آن، از بازی لذت ببرم.

در مورد زندگی و سبک بازی سبایوس چنین توضیح آمده است که برای مطالعه دقیق دنی سبایوس، باید به فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ برگردیم. جایی که او در سن ۱۸ سالگی توانست خودش را به ترکیب اصلی رئال بتیس در سطح دوم فوتبال اسپانیا برساند. سبایوس در همان فصل به خوبی نشان داد که چه توانایی‌هایی دارد و در آینده می‌تواند به چه نوع بازیکنی تبدیل شود. بتیس در آن فصل سه سرمربی مختلف (دو مربی ثابت و یک مربی موقت) با سه دیدگاه تاکتیکی به خود دید و همین مسئله شاید برای سبایوس تبدیل به توفیقی اجباری شد تا در نقش‌های گوناگونی به میدان رود. به عنوان مثال او زیر نظر ژولیو ولاسکوئز طی ۱۵ هفته ابتدایی در سیستم ۲-۴-۴ به عنوان بازیکن کناری سمت راست و چپ در نقش Interiore به میدان رفت. اما پس از آن با روی کار آمدن په په مل، سبایوس در چینش ۲-۴-۴ در نقش Double pivot به‌طور متناوب کنار لورنزو ریس یا ژاوی تورس بازی کرد تا ابعاد متفاوتی از توانایی‌هایش را ارائه کند. با صعود بتیس به لالیگا، سبایوس فرصت بیشتری برای بروز توانایی‌هایش پیدا کرد. او در فصل ۲۰۱۵/۲۰۱۶ نیز به پیشرفتش در بنیتو ویامارین ادامه داد و بیش از پیش مورد توجه فوتبال نویسان اسپانیایی قرار گرفت. سبایوس در این فصل با دو سرمربی مختلف کار کرد. او در نیم فصل اول زیر نظر په په مل و در نیم فصل دوم با خوان مرینو همکاری کرد. مهم‌ترین تغییر در این فصل به‌کارگیری سبایوس در چینش ۱-۳-۲-۴ در نقش شماره ۱۰ بود. نقشی که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فنی او را بیش از پیش هویدا کر. سبایوس در این فصل در ۳۴ بازی ۲۱۳۱ دقیقه برای بتیس به میدان رفت تا خیلی زود رزومه‌ای قابل قبول برای خودش دست و پا کند.

آینده دنی سبایوس همچنان مبهم

آینده دنی سبایوس همچنان مبهم زیدان
اوج درخشش سبایوس در بتیس فصل گذشته رخ داد. زمانی که او توانست به‌طور رسمی نام خودش را وارد رسانه‌های اسپانیایی کند و صفحات مختلف این رسانه‌ها را در اختیار خودش قرار دهد. سبایوس در ۱۱ بازی اول فصل زیر نظر گاس پویت کار کرد و شاید تنها دورانی بود که نتوانست درخشش لازم را داشته باشد. او نیمی از بازی‌ها را انتخاب اول پویت نبود اما با تغییر سرمربی و روی کار آمدن ویکتور سانچز درخشش سبایوس دوباره از سر گرفته شد. سبایوس در سیستم مشهور ۲-۳-۵ ویکتور سانچز در نوک مثلث خط میانی تیم پشت دو مهاجم قرار داشت و توانست بهترین نمایش‌هایش را ارائه دهد. سبایوس در این فصل ۳۰ بازی و ۲۳۴۵ دقیقه برای تیمش به میدان رفت که با توجه به دوران افول اوایل فصل زیر نظر پویت، آمار قابل قبولی محسوب می‌شود.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *