صفحه اصلی / عمومی / لیونل مسی سه ماه از تیم ملی آرژانتین محروم شد

لیونل مسی سه ماه از تیم ملی آرژانتین محروم شد

ad banner

لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین تا ماه نوامبر از حضور در دیدار های ملی محروم خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فوق ستاره تیم بارسلونا با این محرومیت که از طرف کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بدلیل اظهارات توهین آمیز او در جریان رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ اعلام شده، سه دیدار آینده تیم کشورش را از دست می دهد و علاوه بر آن باید مبلغ ۵۰ هزار دلار به عنوان جریمه بپردازد. لیونل مسی سیستم مدیریتی موجود در فوتبال آمریکای جنوبی را به فساد متهم کرده بود پس از آن‌که در دیدار رده بندی برابر تیم ملی شیلی از زمین مسابقه اخراج شد.

لیونل مسی چه دیدار هایی را از دست خواهد داد؟

لیونل مسی

مسی علاوه بر از دست دادن دیدار های تدارکاتی آلبی سلسته برابر شیلی، مکزیک و آلمان، یک دیدار از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی را نیز به دلیل گرفتن کارت قرمز برابر شیلی از دست می دهد. آرژانتین در آن دیدار توانست تا حدودی انتقام خود را از شیلی بابت باخت در دو فینال گذشته کوپا آمریکا بگیرد. سرخیو آگوئرو و پائولو دیبالا با گل های خود آلبی سلسته را پیش انداختند. در اواخر نیمه اول بود که لیونل مسی پس از درگیری با گری مدل، هافبک تیم شیلی از زمین مسابقه اخراج شد. مدل نیز با دریافت کارت قرمز مستقیم زمین بازی را ترک کرد. بنظر می رسید که یک جلسه محرومیت برای کارت قرمز لیونل مسی در نظر گرفته شود اما اظهارات تند و شدیداللحن او پس از بازی باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آمریکا جنوبی با انتشار بیانیه ای، اظهارات کاپیتان آرژانتین را غیر قابل پذیرش و به دور از احترام بخواند.

مسی بازیکنی نیست که به محرومیت های متعدد عادت داشته باشد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین تاکنون در بیش از ۶۰۰ بازی برای بارسلونا در هیچ دیداری از زمین مسابقه اخراج نشده است. او در نخستین بازی‌اش برای تیم ملی آرژانتین از بازی اخراج شد. در دیدار دوستانه برابر مجارستان مسی که آن زمان ۱۸ ساله بود بعنوان یار تعویضی به میدان آمد اما بعد از تنها ۹۰ ثانیه حضور در زمین، با زدن ضربه آرنج به مدافع حریف با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. مسی که حالا ۳۲ ساله است ، دیدار های آینده آرژانتین تحت هدایت لیونل اسکالونی را از دست می‌دهد و این فرصتی خواهد بود تا سرمربی جوان آرژانتینی بتواند تاکتیک های متنوع خود را بدون نگرانی از حضور یا عدم حضور مسی در تیمش پیاده کند. لیونل مسی پیشتر سابقه بازنشستگی موقت از تیم ملی را داشته اما بنظر می‌رسد بازنشستگی بعدی او دائمی خواهد بود.

لیونل مسی
لیونل مسی سابقه بازنشسنگی موقت را نیز دارد

لازم به ذکر است در حال حاضر تمرکز لیونل مسی روی شروع فصل جدید با بارسلونا و ایجاد هماهنگی لازم با ستاره جدید خط حمله بلوگرانا یعنی آنتوان گریزمان خواهد بود. بارسلونا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی در لالیگا و کسب سومین لیگ پیاپی است و امیدوار است تا پس از چهار فصل ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، این بار بتواند در سطح اروپا نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. فصل گذشته بارسا در حالی که به رسیدن به فینال مادرید بسیار نزدیک بود پس از پیروزی سه بر صفر در نیوکمپ مقابل لیورپول در بازی برگشت در آنفیلد با چهار گل مغلوب شد تا دیدار پایانی مقابل تاتنهام را از دست بدهد. بارسلونا پیش از شروع رسمی فصل دو دیدار دوستانه دیگر را مقابل آرسنال و ناپولی برگزار خواهد کرد و پس از آن آماده آغاز لالیگا و دیدار خارج از خانه مقابل اتلتیک بیلبائو خواهد شد. آبی اناری ها در اولین دیدار خانگی خود در فصل جدید، در هفته دوم لالیگا به مصاف رئال بتیس خواهند رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *