صفحه اصلی / عمومی / بوکس؛ لوک کیلر: کانر مک گرگور چیزی نیست جز یک قلدر؛ حاضرم دخل او را بیاورم

بوکس؛ لوک کیلر: کانر مک گرگور چیزی نیست جز یک قلدر؛ حاضرم دخل او را بیاورم

ad banner

کانر مک گرگور ستاره و قهرمان اسبق سازمان UFC موافقت خود را با حضور در یک مبارزه بوکس مقابل لوک کیلر اعلام کرده است. این توافق پس از یک تماس تلفنی بین مک گرگور و این بوکسور ایرلندی حاصل شده است.

کانر مک گرگور آماده برگزاری یک مسابقه بوکس

پس از آنکه فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن کانر مک گرگور در حال ضرب و شتم یک پیرمرد در یک مغازه بود، لوک کیلر در توییتر خود مک گرگور را فراخواند. کیلر در توییت خود نوشت:

دیدن کانر مک گرگور در حال انجام این کار ناراحت کننده بود. چند سال پیش همین کار را با یکی از دوستانم انجام دادم و هنوز هم او با من مثل یک گانگستر رفتار می کند. اگر مک گرگور جرأت دارد یک بار دیگر پایش را در رینگ بوکس بگذارد، من حاضرم که او را ادب کنم.

کانر مک گرگور نیز اکنون به این توییت کیلر جواب داده است. لوک کیلر در مسابقات بوکس حرفه ای تا به امروز هفده پیروزی، دو شکست و یک نتیجه برابر به دست آورده است. کیلر به یک وبسایت ایرلندی گفته است:

کانر مک گرگور با من تماس گرفته و ما چند کلمه با یکدیگر صحبت کردیم. من به او گفتم که مبارزه برای برگزاری آماده است و او هم گفت که برای مبارزه کاملا آماده است. او در تماس تلفنی برای شرکت در مبارزه موافقت کرد. من فکر می‌کردم که قرار باشد پشت تلفن فقط با هم صحبت کنیم و اینکه ببینیم آیا او جرأت دارد بازهم وارد رینگ شود یا نه چه برسد به اینکه بخواهد با من مبارزه کند. به زودی مشخص خواهد شد. ممکن است کانر مک گرگور در این تماس تلفنی تنها خواسته باشد جواب من را بدهد یا در حین عصبانیت چیزی گفته باشد. اما صحبت های ما به مرحله ای رسید که من تاحدی از برگزاری مبارزه اطمینان پیدا کردم که بقیه کارها را به مدیر برنامه های خود واگذار کنم. من نمی خواهم خیلی راجب این تماس صحبت کنم، اما او اصلا خوشحال به نظر نمی رسید. او خوشحال نیست.

کانر مک گرگور

کیلر در ادامه صحبت های خود گفت:

در ایرلند، فضای ورزش بوکس کوچک است و دو محله کراملین و بالیفرموت در شهر دوبلین نیز فاصله چندانی از یکدیگر ندارند. من شنیدم که کانر از زمان برگزاری مبارزه راضی نبود. من با اینکه یک زورگو و قلدر را به مبارزه دعوت کنم مشکلی ندارم و او چیزی نیست جز یک قلدر. همانطور که گفتم از اینکه او را سرجایش بنشانم خوشحال خواهم شد. من فکر می کنم رفتار کانر با آن پیرمرد درست نبود. مخصوصا اینکه مک گرگور می داند چطور از مشت هایش استفاده کند و از آسیب های این ضربات آگاهی دارد. همچنین همانطور که در توییت خودم گفتم، این اولین باری نیست که مک گرگور چنین کاری می‌ کند.

کانر مک گرگور پیش از این در سال ۲۰۱۷ نیز وارد رینگ بوکس شده بود و برابر فلوید میودر مبارزه کرد. این مبارز هنرهای رزمی ترکیبیِ ایرلندی، از زمان شکست برابر حبیب نورماگومدوف در رویداد UFC ۲۲۹ از فضای حرفه ای مبارزه دور بوده است. فضای مبارزه بین مک گرگور و نورماگومدوف پر از تنش بود و این دو نفر بارها با یکدیگر درگیری شخصی پیدا کردند. شدت درگیری ها به حدی بود که پس از مبارزه هر دوی آنها با محرومیت هایی مواجه شدند. مک گرگور اکنون اجازه دارد که دوباره مبارزه کند و لوک کیلیر نیز مدعی شده آن قدر در توانش هست که بتواند کانر ۳۱ ساله را شکست دهد. کیلر در انتها گفت:

با افتخار، حاضرم که دخل او را بیاورم. هواداران می توانند ببینند او در یک مبارزه واقعی و نه یک نمایش چه عملکردی خواهد داشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *