صفحه اصلی / عمومی / لیگ قهرمانان اروپا ؛ جدال دورتموند و کلاب بروژ در ِوست فالِن

لیگ قهرمانان اروپا ؛ جدال دورتموند و کلاب بروژ در ِوست فالِن

ad banner

لیگ قهرمانان اروپا ؛ جدال دورتموند و کلاب بروژ در ِوست فالِن

تیم‌های دورتموند و کلاب بروژ چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم‌ خواهند‌رفت. این بازی به میزبانی دورتموند آلمان و در وزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار می شود. دورتموندی‌ها با ۹ امتیاز از ۴ بازی با تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول گروه قرار دارند. زنبور‌ها با پیروزی پر‌گلی که در مقابل اتلتیکو به دست‌آوردند برای سایر مدعیان خط و نشان کشیدند.

کلاب بروژ نیز در سوی دیگر با کسب ۴ امتیاز در رده‌ی سوم گروه قرار دارد و امیدوار است با کسب امتیاز از دو بازی باقیمانده بتواند حداقل جواز حضور در لیگ اروپا را کسب‌کند.

دورتموند؛ زنبورها در بهترین فرم ممکن

دورتموندی‌ها که اکنون فاورِه را به عنوان سرمربی خود می‌بینند در این فصل در فرم فوق‌العاده ای قرار دارند. آن‌ها در بوندسلیگا با هفت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قراردارند و امید دارند بتوانند به سلطه‌ی بایرن مونیخ بر بوندس لیگا پایان‌دهند. در لیگ قهرمانان اروپا نیز شاگردان فاوره بسیار خوب عمل کردند و ۳ بازی از ۴ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و تنها شکست خود را در مقابل اتلتیکو، در ویسِنتِه کالِدرون تجربه کردند.

نقطه‌ی قوت دورتموندی‌ها خط حمله‌ی آتشین آن‌هاست که با ترکیب آلکاِسر، رویس و سانچو مشکلی برای باز کردن هیچ خط دفاعی‌ای ندارند. دورتموندی‌ها از ابتدای فصل تا به اینجا، در همه‌ی رقابت‌ها تنها یک شکست را تجربه کردند و در نود درصد بازی‌ها پیروز شده‌اند. در بازی رفت نیز دورتموندی‌ها بازی را کاملا در اختیار داشتند و در انتها نیز با نتیجه ۱-۰ حریف خود را شکست دادند.

شاگردان فاوره در صورت پیروزی در این دیدار صعود خود به مرحله‌ی بعد را قطعی می‌کنند و در هفته‌ی پایانی می‌توانند تمرکز خود را روی صدرنشینی در گروه بگذارند.

مصدومان و محرومان دورتموند برای این بازی: مارسِل اشملزِر ( مصدومیت مچ پا)

لیگ قهرمانان اروپا

کلاب بروژ؛ حفظ جایگاه لیگ اروپا یا بلندپروازی؟

شاگردان ایوان لِکو که از تیم‌های ناشناخته‌ی این فصل لیگ قهرمانان به شمار می‌آمدند، عملکرد بدی را در این رقابت‌ها نداشته‌اند.شاگردان ایوان لِکو که از تیم‌های ناشناخته‌ی این فصل لیگ قهرمانان به شمار می‌آمدند، عملکرد بدی را در این رقابت‌ها نداشته‌اند. آن‌ها اکنون با ۴ امتیاز از ۴ بازی در رده‌ی سوم گروه و بالاتر از موناکو قرار دارند و اگر بتوانند همین جایگاه را حفظ کنند می‌توانند به لیگ اروپا صعود کنند.

آن‌ها در لیگ داخلی خود در بلژیک نیز بد کار نکرده‌اند و پس از انجام ۱۶ بازی اکنون در رده‌ی سوم قرار دارند و با صدر جدول تنها ۴ امتیاز اختلاف دارند. بلژیکی‌ها در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا موناکو را با نتیجه‌ی ۴-۰ در هم کوبیدند و توانستند نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها به دست بیاورند. اما در مقابل دورتموند و اتلتیکو مادرید شکست خوردند تا عملا شانسی برای صعود از این گروه نداشته باشند.

آن‌ها در حال حاضر در فرم خوبی قرار ندارند. در ۶ بازی گذشته دو تساوی و دو شکست را تجربه کرده‌اند

مصدومان و محرومان کلوب بروژه: آرنات دانیوما (مچ پا) – جِله وُسن (لیگامنت زانو)

لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌بینی مسابقه دورتموند – کلاب بروژ در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *