صفحه اصلی / عمومی / لیگ فوتبال آزادگان ؛ پیش بازی ملوان-شاهین

لیگ فوتبال آزادگان ؛ پیش بازی ملوان-شاهین

ad banner

لیگ فوتبال آزادگان ؛ پیش بازی ملوان-شاهین

از چارچوب هفته پانزدهم لیگ فوتبال آزادگان ، دو تیم ملوان و شاهین شهرداری بوشهر، روز یکشنبه ۱۱ آذر ماه و از ساعت ۱۴:۱۵، در ورزشگاه تختی انزلی مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد. این بازی رویارویی تیم صدرنشین با تیم قعر نشین لیگ آزادگان است.

ملوان: تشنه‌ی سه امتیاز

ملوانان شهر انزلی در این فصل لیگ فوتبال آزادگان عملکرد تعجب برانگیزی داشته‌اند و در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ موفق به کسب پیروزی نشده‌اند. این تیم فصل را با فرهاد پور غلامی آغاز کرد اما او با کسب دومین شکست متوالی در هفته هشتم مقابل شهرداری ماهشهر از سمت خود برکنار شد و محمد احمدزاده، مربی کارکشته که سابقه کار در ملوان را نیز داراست به جای او روی نیمکت ملوانان نشست. ملوان با احمد زاده از ۶ بازی، ۳ تساوی ۳ باخت کسب کرده که آمار خوبی برای این تیم نمی‌باشد. البته نمی‌توان بدشانسی و اشتباهات داوری را در بازی های ملوان نادیده گرفت. همچنین این تیم در این فصل با کسر شش امتیاز به دلیل بدهی های سابق روبه رو شده که وضع را وخیم‌تر نیز کرده است. ملوان با ۲ برد، ۶ تساوی ‌و۵ باخت با کسر ۶ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ آزادگان قرار دارد. ازین رو این بازی، برای خروج ملوان از بحران، بسیار مهم می‌باشد.

لیگ فوتبال آزادگان

شاهین شهرداری بوشهر: پرواز شاهین با فکری

شاهین شهرداری بوشهر تیم پرطرفدار جنوبی کشور در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل نخست لیگ فوتبال آزادگان ، در صدر جدول قرار دارد. این تیم توانسته با هدایت محمود فکری بازیکن اسبق استقلال از ۹ بازی اخیر خود، ۶ برد و ۳ تساوی کسب کند که رکوردی خارق‌العاده برای این تیم محسوب می‌شود. تنها مانعی که می‌تواند بر سر راه آن‌ها قرار گیرد، مشکلات مالی است که فکری را به فکر استعفا نیز انداخته است. محمود فکری در فصل پیش توانست دیگر تیم پرطرفدار جنوبی یعنی نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر برساند اما در اتفاقی عجیب نتوانست هدایت این تیم را در لیگ برتر بر عهده بگیرد. باید دید که این مربی خوش‌فکر می‌تواند برای دومین سال متوالی تیمش را به لیگ برتر برساند یا خیر.

لیگ فوتبال آزادگان

پیش‌بینی مسابقه ملوان – شاهین در سایت بتکارت

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *