صفحه اصلی / عمومی / لیگ دسته ۱ فرانسه ؛ استراسبورگ-پاری سن ژرمن؛ ۳ امتیاز نه‌چندان باارزش

لیگ دسته ۱ فرانسه ؛ استراسبورگ-پاری سن ژرمن؛ ۳ امتیاز نه‌چندان باارزش

ad banner

لیگ دسته ۱ فرانسه ؛ استراسبورگ-پاری سن ژرمن؛ ۳ امتیاز نه‌چندان باارزش

در آخرین بازی هفته‌ی شانزدهم لیگ دسته ۱ فرانسه، ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه ۱۴ آذر، تیم‌های استراسبورگ و پاری سن‌ژرمن، در شهر استراسبورگ رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. لُ آلزاس در این فصل تیمی بسیار معمولی بوده که نه امکان صعود به بالای جدول را دارد نه دل‌نگران سقوط به دسته‌ی پایین‌تر است. در طرف دیگر میدان، پاری سن‌ژرمن، صدرنشین بلامنازع فرانسه قرار دارد که در همین فصل توانست بیشترین برد پیاپی تاریخ لیگ فرانسه را به دست آورد ولی تساوی هفته‌ی قبل مقابل تیم بوردو مانع از ارتقای این رکورد شد. بازی چهارشنبه‌شب برای هیچ‌یک از دو تیم حساسیت چندانی ندارد و نباید منتظر غافلگیری‌های بزرگی باشیم.

استراسبورگ؛ معمولی، خوب است

استراسبورگ با ۵ برد، ۶ مساوی و ۴ باخت با ۲۱ امتیاز و تفاضل ۶+ در رده‌ی هشتم جدول لیگ دسته ۱ فرانسه قرار دارد. این رتبه برای تیمی که سال قبل با منطقه‌ی سقوط فقط ۱ امتیاز فاصله داشت و تفاضل ۲۳- را رقم زده بود فراتر از رویا است. تیه‌ری لائوری، سرمربی معمولی استراسبورگ، سال ۲۰۱۷ این تیم را پس از ۹ سال به لیگ ۱ بازگرداند، سال ۲۰۱۸ تیمش را در لیگ نگه داشت و حالا آن را به میانه‌های جدول رسانده است و روزهای آرامی را می‌گذراند. خط آتش لُ آلزاس که نقطه‌ی قوت آن است با ۲۴ گل و متوسط ۱.۶ گل زده در هر بازی، چهارمین خط حمله‌ی برتر لیگ فرانسه است. مهم‌ترین غایب استراسبورگ، استفان میتروویچ، مدافع مرکزی و همیشه ثابت این تیم است و نبود او قطعاً نظم دفاعی نسبتاً ضعیف میزبان را ضعیف‌تر خواهد کرد.

لیگ دسته ۱ فرانسه

پاری سن‌ژرمن؛ پرواز به استراسبورگ بدون نیمار مصدوم

در هفته‌ی پانزدهم لیگ دسته ۱ فرانسه ، خط تیره‌ی جلوی تساوی‌های تیم متمول پاریسی بالاخره پاک شد. گرچه این تساوی، در پاریس، کسی را نگران نکرد ولی آمارها می‌گویند پاریسن ژرمن که در ۱۰ هفته‌ی ابتدایی لیگ در همه‌ی بازی‌ها حداقل ۳ گل را به ثمر رسانده بود در ۵ هفته‌ی بعدی، در ۴ بازی کمتر از ۳ گل زده و برخلاف ۱۱ هفته‌ی ابتدایی که همه‌ی بردهایش با فاصله‌ی حداقل ۲ گل بوده، ۲ بار با فاصله‌ی ۱ گل برده و بازی هفته‌ی قبل خود مقابل بوردو را هم مساوی کرد. به این تضعیف نسبی خط حمله،غیبت نیمار را هم اضافه کنید. نیمار که در بازی با لیورپول با درد حاضر شد حالا فرصت خوبی برای استراحت پیدا کرده است. توخل تأیید کرده که در این بازی کاوانی و رابیو در ترکیب خواهند بود.پاریسن ژرمن با همین آمار رو به ضعف (۲.۲ گل در ۵ بازی آخر لیگ) بازهم از همه‌ی تیم‌های فرانسوی قدرتمندتر است ولی شاید پیش‌بینی برد بازی‌های این تیم دیگر مثل هفته‌های قبل راحت نباشد. این تیم ۱۵ بازی خارج از خانه است که شکست نخورده و می‌تواند رکورد فصل ۱۶-۲۰۱۵ خود (۱۸ بازی خارج از خانه بدون شکست) را بهبود ببخشد. در فصل گذشته این دو تیم ۳ مرتبه با یکدیگر دیدار کردند که پاریسی‌ها صاحب ۲ برد و استراسبورگی‌ها صاحب ۱ برد شدند.

 لیگ دسته ۱ فرانسه

پیش‌بینی مسابقه استراسبورگ – پاری سن ژرمن در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *