صفحه اصلی / عمومی / لیگ دسته یک : شهرداری بوشهر-پرسپولیس پاکدشت

لیگ دسته یک : شهرداری بوشهر-پرسپولیس پاکدشت

ad banner

لیگ دسته یک : شهرداری بوشهر-پرسپولیس پاکدشت؛ دوئل خونین محمود فکری- فرهاد کاظمی

در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک آزادگان از ساعت ۱۴:۳۰ یک‌شنبه ۱۸ آذرماه، در حساس‌ترین بازی هفته، تیم فوتبال شاهین بوشهر میزبان تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت خواهد بود. تیم فوتبال شاهین بوشهر با یک باخت، ۶ تساوی و ۷ برد با کسب ۲۷ امتیاز از ۱۴ بازی در صدر جدول قرار دارد. تیم پرسپولیس پاکدشت نیز با یک شکست، ۵ مساوی و ۷ برد از ۱۳ بازی با کسب ۲۴ امتیاز با یک بازی کمتر مکان دوم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که تیم فوتبال شاهین بوشهر در بازی آخر خود در این رقابت‌ها در انزلی در مقابل تیم ملوان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد. تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت نیز در آخرین بازی خود در مقابل اکسین البرز متوقف شد. تیم فوتبال شاهین بوشهر در صورت کسب هر سه امتیاز بازی می‌تواند فاصله امتیازی خود را با تیم‌های دوم و سوم بیشتر کند و برای ادامه کار منتظر هفته‌های آتی باشد. پرسپولیس پاکدشت نیز با کسب سه امتیاز بازی می‌تواند امتیازات خود را به عدد ۲۹ برساند و با دو اختلاف، خود را به‌عنوان صدرنشین هفته شانزدهم معرفی کند. شرایط مشابه هر دو تیم پیش بینی نتیجه این دیدار را مشکل می‌کند.

شهرداری بوشهر؛ در آرزوی لیگ برتری شدن

تیم فوتبال شاهین بوشهر در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان حضور بسیار قدرتمندی داشته است و یکی از جدی‌ترین گزینه‌های صعود به رقابت‌های لیگ برتر محسوب می شود. شاهین در پنج بازی گذشته خود در لیگ یک، یک تساوی و ۴ برد به‌دست آورده است. تیم فوتبال شاهین بوشهر با ۷ گل خورده در ۱۴ بازی به‌عنوان مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ را از آن خود کرده است. یک تساوی پنج برد در شش بازی خانگی نشان از عزم این تیم برای صعود به لیگ برتر دارد. شاهین در ۵ بازی قبلی خود در لیگ دسته یک پنج برد به‌دست آورده است. ۱۰ گل زده در مقابل یک گل خورده شاهین بوشهر را تبدیل به خطرناک‌ترین تیم برای رقیبان کرده است. شاهین می‌تواند با کسب ششمین برد خانگی فاصله امتیازی خود را با تیم پرسپولیس پاکدشت به‌عنوان جدی‌ترین تعقیب کننده به عدد ۴ برساند. محمود فکری به‌عنوان سرمربی شاهین بوشهر بهتر از هر کسی از اهمیت این دیدار سرنوشت‌ساز آگاه است چرا که می‌داند با کسب هر سه امتیاز بازی در مقابل جدی‌ترین رقیب خود می‌تواند با حاشیه امنیت بیشتری به این رقابت‌ها ادامه دهد.

لیگ دسته یک

پرسپولیس پاکدشت؛ سبقت خطرناک در پیچ شانزدهم

تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در ۵ دیدار آخر خود در رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان ۲ تساوی سه برد به‌دست آورده است. ۲۷ گل زده در مقابل ۱۱ گل خورده نشان از قدرت این تیم در خط دفاع و خط حمله دارد. سرخپوشان در بازی‌های خارج از خانه با یک شکست ۲ تساوی و ۴ برد از ۷ بازی بهترین عملکرد را داشتند. ۴ برد در پنج بازی آخر آنها در دیدار های خارج از خانه، نوید یک بازی مهیج و تماشایی را در این هفته مقابل شاهین بوشهر می‌دهد. ۱۱ گل زده در پنج دیدار آخر خانگی قدرت این تیم را در خط آتش به‌رخ می‌کشد. فرهاد کاظمی به‌عنوان مربی کهنه‌کار پرسپولیس پاکدشت می‌تواند با کسب یک برد دیگر جایگاه خود را از شاهین بوشهر پس بگیرد.

لیگ دسته یک

شاهو اصلانی این دیدار فوق حساس را در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقه شهرداری بوشهر – پرسپولیس پاکدشت در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *