صفحه اصلی / عمومی / لیگ دسته یک آزادگان : مس رفسنجان- نود ارومیه

لیگ دسته یک آزادگان : مس رفسنجان- نود ارومیه

ad banner

لیگ دسته یک آزادگان : مس رفسنجان- نود ارومیه؛ تقابل بدترین خطوط دفاعی در ایستگاه پانزدهم

در ادامه هفته پانزدهم لیگ دسته یک آزادگان از ساعت ۱۴ یکشنبه ۱۱ آذرماه تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان تیم فوتبال نود ارومیه خواهد بود. تیم فوتبال مس رفسنجان با ۷ باخت، ۴ تساوی و دو برد با کسب ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم فوتبال نود ارومیه نیز با ۶ باخت، ۵ تساوی و دو برد با کسب ۱۱ امتیاز مکان سیزدهم جدول را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که تیم فوتبال مس رفسنجان در آخرین دیدار خود با سه گل از تیم فوتبال شاهین بوشهر شکست خورده است. و تیم فوتبال نود ارومیه نیز در آخرین بازی خود ۲ بر صفر مغلوب تیم فوتبال خونه‌به‌خونه شده است. دو تیم با سه باخت یک تساوی و یک برد در پنج بازی اخیر شرایط مشابهی دارند. مس رفسنجان می‌تواند با کسب یک برد خانگی علاوه‌بر خروج از منطقه سقوط جایگاه خود را نیز در جدول ارتقا دهد. تیم فوتبال نود ارومیه نیز می‌تواند با کسب ۳ امتیاز بازی شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. شرایط وخیم دو تیم در انتهای جدول پیش‌بینی نتیجه این دیدار را مشکل خواهد کرد.

مس رفسنجان؛ تلاش برای بقا

تیم فوتبال مس رفسنجان در بازی‌های خانگی هم عملکرد مطلوبی از خود به‌جا نگذاشته است. ۳ باخت، ۳ تساوی و تنها یک برد در بازی‌های خانگی آمار مناسبی برای تیم رفسنجان محسوب نمی‌شود. مسی‌های رفسنجان در آخرین بازی خانگی خود مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک با نتیجه ۴ بر یک موفق به کسب اولین برد خانگی خود شدند. مس رفسنجان باتوجه به‌اینکه در خط حمله با به‌ثمر رساندن ۱۰ گل در هفت بازی خانگی عملکرد نسبتا بهتری نسبت به تیم‌های دیگر داشته است، می‌تواند در مقابل خط دفاع ضعیف تیم نود ارومیه پیروز بازی شود. شرایط انتهای جدول به‌گونه‌ای است که تیم مس رفسنجان درصورت برد می‌تواند با کسب ۱۳ امتیاز حداقل تا رده یازدهم جدول صعود کند و برای ادامه رقابت‌ها منتظر هفته‌های پایانی باشد. میشو کرستیچوویچ به‌عنوان سرمربی تیم مس رفسنجان می‌تواند با اتکا به بازیکنانی مانند اکبر صغیری و مصطفی احمدی پیروز بازی باشد.

لیگ دسته یک آزادگان

نود ارومیه؛ در رویای دومین گل خارج از خانه

تیم فوتبال نود ارومیه با پنج گل زده در مقابل ۲۱ گل خورده یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان است. تیم نود ارومیه در بازی‌های خارج از خانه با سه باخت، ۳ تساوی و بدون برد ضعیف‌ترین تیم در بازی‌های خارج از خانه محسوب می‌شود. ۱۰ گل خورده و تنها یک گل زده تیم نود ارومیه را تبدیل به یکی از تیم‌های بی‌آزار در بازی‌های خارج از خانه کرده است. تقابل دو تیم مس رفسنجان و نود ارومیه از این جهت که بدترین خطوط دفاعی لیگ یک در مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند، می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. وحید بیاتلو به‌عنوان سرمربی تیم نود ارومیه در این بازی تلاش خواهد کرد با کسب اولین برد خارج از خانه به امتیاز ۱۴ دست یابد و جایگاه تیم خود را در جدول لیگ دسته یک آزادگان چندین پله ارتقا دهد.

لیگ دسته یک آزادگان

علی ابراهیمی این دیدار را در ورزشگاه شهدای نوش آباد قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقه مس رفسنجان – نود ارومیه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *