صفحه اصلی / عمومی / لیگ بسکتبال NBA ؛ کار آسان فیلادلفیا در خانه مقابل نیویورک نیکس؟

لیگ بسکتبال NBA ؛ کار آسان فیلادلفیا در خانه مقابل نیویورک نیکس؟

ad banner

لیگ بسکتبال NBA ؛ کار آسان فیلادلفیا در خانه مقابل نیویورک نیکس؟

دو تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز و نیویورک نیکس در چارچوب رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA به مصاف یکدیگر می‌روند. فیلادلفیا در ۶ بازی اخیر خود ۵ پیروزی و تنها ۱ شکست کسب کرده است. نیویورک نیکس نیز در ۶ بازی گذشته خود، ۳ پیروزی و ۳ شکست را ثبت کرده‌است. فیلادلفیا به رتبه دوم کنفرانس شرق فکر می‌کند و نیویورک نیکس نیز قصد دارد تا خود را در جایگاه پلی‌آف ببیند.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: اوضاع خوب با باتلر تازه از راه رسیده

فیلادلفیا سونی سیکسرز اخیرا در یک جابجایی، جیمی باتلر را از مینه سوتا تیمبروولز به خدمت گرفت و چند بازیکن متوسط خود را راهی تیم مقابل کرد. جیمی باتلر در چند بازی ابتدایی خود فوق‌العاده عمل کرده است. او در کنار جوئل امبید و بن سیمنز، یک مثلث آتشین در فیلادلفیا تشکیل داده‌اند. فیلادلفیایی‌ها بدون شک یکی از مدعیان اصلی کنفرانس شرق هستند و با تعداد برد های یکسان با میلواکی باکس و تنها برای شکست‌های بیش‌تر در رده سوم کنفرانس شرق قرار دارند. هر بازی برای آن‌ها می‌تواند حکم صعود به رده دوم کنفرانس شرق را داشته باشد. بسیاری جوئل امبید را کامل ترین سنتر فعلی لیگ بسکتبال NBA می دانند که در میانگین امتیازگیری این فصل نیز در رده سوم قرار دارد. فیلادلفیای خطرناک کار راحتی مقابل نیویورک نیکس خواهد شد؟ پیش‌بینی‌ها و آمار این نکته را می‌گویند.

لیگ بسکتبال NBA

نیویورک نیکس: غیرقابل پیش‌بینی

نیویورک نیکس یکی از تیم های‌ خوب لیگ بسکتبال NBA  است که در این فصل، بالا و پایین های زیادی را تجربه کرده است. از سه برد متوالی تا باخت‌هایی که با سهل‌انگاری بازیکنان تیم به وجود می‌آمد. حالا آن‌ها باید در مقابل فیلادلفیایی قرار گیرند که یکی از آماده‌ترین‌های این روزهاست. جدال انیس کنتر در نیویورک نیکس با جوئل امبید، از لحظاتی است که همه منتظر دیدن آن هستند. نیویورک نیکس بازیکنان جوان خوبی نیز دارد که با انگیزه بالای خود، نمایش‌های خوبی را از خود نشان می‌دهند. در ۶ بازی گذشته مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز، نیویورکی‌ها تنها ۱ پیروزی کسب کرده‌اند. سفید و نارنجی‌پوشان نیکس، تمام معادلات را به نفع خود تغییر می‌دهند؟

لیگ بسکتبال NBA

مشخصات بازی

ورزشگاه: ولز فارگو سنتر (استادیوم خانگی فیلادلفیا سونی سیکسرز)

تاریخ:۸ آذر ۱۳۹۷- ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه فیلادلفیا – نیویورک نیکس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *