صفحه اصلی / عمومی / لیگ اروپا : پیش‌بازی چلسی مقابل مول ویدی

لیگ اروپا : پیش‌بازی چلسی مقابل مول ویدی

ad banner

لیگ اروپا ؛ بازی تشریفاتی چلسی مقابل مول ویدی

چلسی صعود خود به دور بعدی لیگ اروپا به عنوان صدرنشین را قطعی کرده است. شاگردان مائوریتزیو ساری، با خیالی آسوده به مجارستان سفر کرده‌اند تا در روز پنجشنبه و از ساعت ۲۱:۲۵ در آخرین بازی خود در لیگ برتر به میدان بروند. در طرف دیگر اما این بازی برای مول ویدی بسیار مهم است. مول ویدی با ۶ امتیاز، هم امتیاز باته بوریسوف در جدول رده‌بندی است و امیدوار است با کسب نتیجه مناسب در این دیدار، به دور بعدی صعود کند.

لیگ اروپا

مول ویدی: کار سخت صعود مقابل چلسی

مول ویدی، امیدوار است تا با کسب نتیجه مناسب در دیدار مقابل چلسی، به دور بعدی لیگ اروپا صعود کند. شکست مقابل آبی پوشان لندنی به منزله حذف آن‌ها خواهد بود. در صورت باخت باته بوریسوف به آئک، مول ویدی با کسب یک تساوی نیز از گروه صعود خواهد کرد. آن‌ها در ۵ بازی اخیر خود، ۳ شکست و ۲ پیروزی کسب کرده‌اند. شاگردان مارکو نیکولیچ، تیم دوم لیگ مجارستان هستند و فاصله‌ای ۸ امتیازی با تیم نخست دارند. این تیم در بازی گذشته خود مقابل اوجپست شکست خورده است و حالا به دنبال رستگاری در این رقابت‌ها است.

چلسی: تشریفاتی اما مهم برای جوانان

خیال چلسی برای صعود از دور گروهی به عنوان صدرنشین آسوده است و نیازی برای به میدان رفتن با تمام قوا نیست. شاگردان مائوریتزیو ساری، پس از پیروزی مقابل منچسترسیتی، کوهی از انگیزه و نشاط هستند. آبی پوشان لندنی اولین شکست فصل سیتیزن‌ها را به آن‌ها تحمیل کردند و حالا برای آخرین بازی دور گروهی خود در لیگ اروپا آماده می‌شوند. دیداری که فرصت خوبی برای جوانان چلسی است تا خود را نشان دهند. بازیکنانی مثل امرسون پالمیری، کالوم هادسون اودوی و روبن لوفتوس چیک فرصت خوبی برای این بازی دارند. پس از این بازی، چلسی امیدوار است تا با یک قرعه مناسب، مراحل بعدی را نیز با موفقیت طی کند و فاتح لیگ شود. لیگی که تیم‌های حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا نیز به آن اضافه می‌شوند و تنور این رقابت‌ها گرم‌تر از گذشته خواهد شد.

لیگ اروپا

پیش‌بینی بازی مول ویدی و چلسی در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *