صفحه اصلی / عمومی / لیونل اسکالونی ، سرمربی تیم ملی آرژانتین: در صورت قهرمانی خداحافظی می کنم

لیونل اسکالونی ، سرمربی تیم ملی آرژانتین: در صورت قهرمانی خداحافظی می کنم

ad banner

سرمربی تیم ملی آرژانتین لیونل اسکالونی در خصوص بازی های کوپا آمریکا از امروز صبح آغاز شده است اظهار نظر جالبی کرده است.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

وی گفته است در صورتی که بتواند تیم ملی آرژانتین را قهرمان کوپا آمریکا کند از این تیم خداحافظی خواهد کرد و خود را بازنشسته می کند. بد نیست در خصوص این سر مربی آرژانتینی بدانید که او به عنوان وینگر و هافبک در دوران فوتبال فعالیت می کرد و سابقه بازی در تیم های دپورتیو لاکرونیا، وستهم یونایتد، رسینگ سانتاندر، لاتزیو، مایورکا و آتلانتا را نیز دارد. بد نیست بدانید لیونل اسکالونی دوران نوجوانی و شروع فوتبال خود را در آرژانتین و تیم نیوول اولد بوی شروع کرد و بعد به مقاطع ذکر شده دست پیدا کرد.

در مجموع ۳۸۷ بازی که برای همه این تیم ها به میدان رفت ۲۳ گل به ثمر رساند. در سال ۲۰۱۶ به عنوان دستیار به تیم پورتو پیوست و به مدت یک سال در اسپانیا ماند. حالا او در کنار تیم ملی آرژانتین که در این چند سال چندان موفق نبوده است حاضر به شرکت در رقابت ها کوپا آمریکا هستند زیرا آرژانتین از کوپا آمریکا ۱۹۹۳ به بعد به جایزه معتبر دیگری دست پیدا نکرده است و امید هواداران به این رقابت هاست. در خصوص این رقابت ها بدانید که کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ۴۶ امین دوره مسابقات کوپا آمریکا است که از ۱۴ ژوئن تا ۷ ژوئیه در برزیل برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات به جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۲۱ صعود می‌کند. شیلی مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است. در سری مسابقات قبلی که ۲۰۱۶ در ایالات متحده آمریکا برگزار شد و به دلیل ۱۰۰ سالگی کوپا آمریکا بود؛ همانند دوره سال ۲۰۱۵ آرژانتین و شیلی در فینال به هم رسیدند و لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین مغلوب تیم شیلی شدند.

در مورد بازی های تیم ملی آرژانتین بدانید این تیم در گروهB  قرار دارد و تیم های کلمبیا، پاراگوئه و قطر هموگروهان آن هستند. بازی اول تیم ملی آرژانتین در مقابل تیم کلمبیا در بامداد فردا ۲۶ خرداد ۹۸ ساعت ۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. بازی دوم تیم ملی آرژانتین در مقابل تیم پاراگوئه در بامداد ۳۰ خرداد ۹۸ ساعت ۵:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. بازی سوم نیز تیم ملی آرژانتین در مقابل تیم قطر در روز ۰۲ تیر ۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

تمجید لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین از لیونل مسی

تمجید لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین از لیونل مسی
سایت گل در مصاحبه با سرمربی تیم ملی آرژانتین لیونل اسکالونی نوشت:

نظرتان در خصوص کوپا آمریکا؟

این را مختصرا به شما بگویم که اگر قهرمان شویم خودم را بازنشسته می کنم. راه کوپا آمریکا همواره سخت و دشوار است و همانند پارسال که در ضربات پنالتی مغلوب شدیم باز هم راه سختی در پیش داریم. باید حریفان را مرحله به مرحله پشت سر بگذاریم تا در صورت امکان بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. بازیکنان ما باید ثابت کنند که لایق پوشیدن این پیراهن هستند.

اسکالونی در ستایش از لیونل مسی که به دنبال تجربه موفقیت در عرصه ملی است، ادامه داد:

لیونل مسی از ارزش خاصی در تیم ملی برخوردار است. او برای پیروزی و گل زدن پا به هر میدان می گذارد. انگیزه قهرمانی هم برای او و هم دیگر بازیکنان بسیار زیاد است. به حدی اشتیاق نشان می دهد که خوشبختانه روحیه تیمی و گروهی تیم خوب شده است. او همواره کارش را خوب بلد است و امیدوارم همه موفق باشند.

به نظر شما در بازی تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا که بامداد فردا ساعت ۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود، چه نتیجه ای رقم خواهد خورد؟

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *