صفحه اصلی / عمومی / اورلاندو مجیک، نوار پیروزی‌های لس آنجلس لیکرز را قطع خواهد کرد؟

اورلاندو مجیک، نوار پیروزی‌های لس آنجلس لیکرز را قطع خواهد کرد؟

ad banner

بسکتبال NBA؛ اورلاندو مجیک، نوار پیروزی‌های لس آنجلس لیکرز را قطع خواهد کرد؟

نبرد تیم هفتم کنفرانس غرب یعنی لس آنجلس لیکرز با تیم هشتم کنفرانس شرق که اورلاندو مجیک نام دارد، پیش‌بینی بازی را برای همگان دشوار خواهد کرد. دو تیم عملکردی نزدیک به هم داشته‌اند و حالا رودرروی هم قرار خواهند گرفت. سایت رسمی NBA نیز نگاهی به عملکرد گذشته و دیدار‌های اخیر این دو تیم داشته است.

لس آنجلس لیکرز: با پادشاه بسکتبالNBA ، به عملکرد خوب خود ادامه بده

تیره‌روزی‌های ابتدای فصل، برای  تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز به پایان رسیده است. حالا آن‌ها روی نوار پیروزی قرار دارند و در ۴ دیدار پیاپی به پیروزی رسیده‌اند. در بازی گذشته مقابل پورتلند، لبران جیمز عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت. او آمار ۴۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۹ پاس منجر به گل را ثبت کرد. لس آنجلسی ها در این فصل خوب امتیاز گرفته‌اند و در امتیاز دادن به حریفان نیز از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند. دلیل آن را می‌توان در اسکلت جوان و بی‌تجربه این تیم جست و جو کرد. لیکرز می‌تواند با بازی دادن بیش از حد به جیمز، موفقیت‌های بیش‌تری نیز کسب کند. اما به نظر می‌رسد، هدف آن‌ها بازی دادن هر چه بیشتر به جوانان تیم و سپردن رهبری آن‌ها به پادشاه است. تاکتیکی بسیار جالب که در حال حاضر، برای زرد و بنفش پوشان، جواب داده است.

لس آنجلس لیکرز

اورلاندو مجیک: کم نقص در خانه

اورلاندو مجیک، در ۳ بازی گذشته خود در خانه، شکستی را تجربه نکرده است. اتفاقی که نشان می‌دهد هواداران این تیم، چه جو خوبی در آموی سنتر ایجاد می‌کنند. اورلاندو مجیک که روزگاری شکیل اونیل را به دنیای بسکتبال معرفی کرد، حالا ترکیبی از یک تیم جوان و باتجربه را در اختیار دارد. آن‌ها سال گذشته موفق نشدند تا به پلی آف برسند. حالا تمام وجودشان در خدمت این هدف است. مجیک، خط حمله قدرتمندی چون لیکرز ندارد؛ اما از نظر دفاعی، بسیار منسجم‌تر از حریف خود است. دو ستاره این تیم، ووچویچ و گوردون هستند. این دو چند سالی می‌شود که کنار یکدیگر بازی کرده و به سبک بازی تیم، آشنایی کامل پیدا کرده‌اند. آیا پس از سه پیروزی در خانه برای مجیک، این توالی ادامه می‌یابد با خیر. جواب این سوال، به زودی مشخص خواهد شد.

لس آنجلس لیکرز

مشخصات بازی 
ورزشگاه: آموی سنتر (استادیوم خانگی اورلاندو مجیک)
تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۷- ۱۸ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی بازی لس آنجلس لیکرز – اورلاندو مجیک در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *