صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA؛ شاگردان پاپ به دنبال انتقام از لس آنجلس لیکرز

بسکتبال NBA؛ شاگردان پاپ به دنبال انتقام از لس آنجلس لیکرز

ad banner

بسکتبال NBA ؛ شاگردان پاپ به دنبال انتقام از لس آنجلس لیکرز

تیم‌های لس آنجلس لیکرز و سَن اَنتونیو اِسپرز ۴:۴۵ دقیقه بامداد روز شنبه در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی که به طور سنتی جذاب‌ترین بازی کنفرانس غرب به شمار می‌آمد اکنون با افت هر دو تیم تقریبا تبدیل به یک دیدار معمولی شده‌است. این سومین بازی این دو تیم در مقابل هم در این فصل است. بازی نخست با پیروزی اسپرز به پایان رسید و لس آنجلس لیکرز نیز در بازی دوم برنده شد. هر دو تیم در کنفرانس غرب کار سختی را برای رسیدن به پلی‌آف پیش رو دارند. اسپرز اکنون در رده‌ی چهاردهم و لیکرز در رده‌ی پنجم این کنفرانس حضور دارند و امید دارند با پیروزی در این بازی وضعیت خود را بهبود ببخشند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

لس آنجلس لیکرز

لس آجلس لیکرز ؛ با لِبران همه چیز ممکن است!

شروع بد لبران جمیز با لیکرز انتقادات زیادی را برای فوق ستاره بسکتبال NBA و مَجیک جانسون به همراه داشت اما بازیکنان لس آنجلس لیکرز رفته رفته باهم هماهنگ شدند و اکنون با کسب چهار پیروزی متوالی در رده‌ی پنجم کنفرانس غرب قرار دارند. لس آنجلس لیکرزی ها تا به اینجای فصل ۱۵ پیروزی و ۹ شکست داشته‌اند که برای تیم جوان بی‌تجربه‌ی لوک والتون رکورد بسیار خوبی است.

لبران جیمز در هفت بازی گذشته در فرم فوق‌العاده‌ای قرار داشته و در واقع اصلی‌ترین دلیل موفقیت‌های اخیر لیکرز بوده‌است. او در بازی آخر خود در مقابل اسپرز نیز موفق به کسب ۴۲ امتیاز شد و نقش بسزایی در پیروزی تیم ایفا کرد. کایل کوزما و لانزو بال نیز تا به اینجا بسیار خوب عمل کرده‌اند و به عنوان ستاره‌های دوم و سوم تیم نقش مهمی در فرم خوب لیکرز داشته‌اند.

تنها نکته‌ی نگران کننده برای لیکرز اما مصدومیت راژان راندو و بِراندان اینگِرام است که هر دو از بازیکنان اصلی لس آنجلس لیکرز به حساب می‌آیند و حضورشان برای ادامه‌ی روند مثبت تیم بسیار حیاتی است. هنوز زمان دقیقی برای بازگشت این دوبازیکن مشخص نشده‌است. لیکرز در این بازی به دنبال کسب پنجمین پیروزی متوالی در بسکتبال NBA هستند.

ترکیب احتمالی لیکرز: لبران جیمز – جَوال مَک گی – کایل کوزما – لانزو بال – جاش هارت

لس آنجلس لیکرز

سن انتونیو اسپرز؛ پایان روز‌های خوشِ پاپ؟

سن اَنتونیو که با بیش از بیست سال حضور در پلی‌آف و رقابتِ همه ساله برای عنوان قهرمانی در واقع با ثبات‌‌ترین تیم بسکتبال NBA بود، اکنون دوران سختی را سپری می کند. مثلث تیم دانکِن، جینوبلی و تونی پارکِر که ۵ عنوان قهرمانی را برای ِاسپرز به ارمغان آورد اکنون بازنشست شده و گِرِگ پاپویچ افسانه‌ای را در شرایط سختی قرار داده‌است. همه‌ی امید اسپرز برای باقی ماندن در جمع تیم‌های مدعی از جمله لس آنجلس لیکرز،  کوای لِئونارد بود که او هم در ابتدای فصل به تورنتو رفت.

اکنو لِماروکوس آلدریج و دِمار دِروزِن تنها ستارگان سن اَنتونیو هستند که به تنهایی کاری از پیش نخواهند برد. آن‌ها اکنون با ۱۱ پیروزی و ۱۴ شکست در قعر جدول کنفرانس غرب قرار دارند. اسپرز تنها تیمی بوده که ۲۰ سال گذشته را به صورت متوالی در پلی‌آف حضور داشته، اما به نظر می‌رسد امسال نخستین فصلی است که پاپ در این امر ناموفق خواهد بود.

هرچند اسپرزی‌ها با حضور دو ستاره خود و البته بازیکنان جوانی که در اختیار داردند در صدد این هستند که انتقام بازی دو شب گذشته را از لس آنجلس لیکرز بگیرند و وضعیت خود را در جدول کمی بهبود ببخشند.

ترکیب احتمالی اسپرز:دِمار دِروزِن – لِمارکوس آلدریج – رودی گِی –  برایان فوربِس – دانته کانینگهام

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *