صفحه اصلی / عمومی / لس آنجلس لیکرز برای انتقام شکست قبلی مقابل اورلاندو مجیک می‌آید

لس آنجلس لیکرز برای انتقام شکست قبلی مقابل اورلاندو مجیک می‌آید

ad banner

بسکتبال NBA؛ لس آنجلس لیکرز برای انتقام شکست قبلی مقابل اورلاندو مجیک می‌آید

جدال تیم های هفتم و هشتم کنفرانس غرب و شرق ، جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. آخرین شکست لس آنجلس لیکرز به بازی مقابل همین اورلاندو مجیک بازمی‌گردد. حالا لبران جیمز و یاران در خانه به دنبال انتقام هستند. لیکرز روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و هماهنگی و وحدت، ویژگی بارز این تیم شده است. اورلاندو مجیک نیز پس از پشت سر گذاشتن یک دوران خوب، دو شکست متوالی کسب کرده است.

لس آنجلس لیکرز: همان تیمی که می‌خواهیم

لس آنجلس لیکرز حالا ریتم بازی خود را پیدا کرده است. رهبری لبران جیمز و پیشرفت بازیکنان جوان زیرنظر او، کاملا محسوس بوده است. وجود پادشاه بسکتبال برای هر تیمی یک نعمت ویژه است و جوانان لیکرز خوش شانسند که در دوران شکوفایی خود، زیرنظر چنین بازیکنی خود را نشان می‌دهند. جیمز با آمار میانگین ۲۸.۶ امتیاز، ۸.۲ ریباند و ۶.۹ پاس منجر به گل، قطعا یکی از شانس‌های کسب جایزه ارزشمندترین بازیکن خواهد بود. تنها موردی که لس آنجلس ها باید روی آن کار انجام دهد، وضعیت دفاعی این تیم است. بازیکنانی چون کایل کوزما، ضعف‌های دفاعی عمده‌ای دارد و باید برای رفع آن‌‌ها تلاش کند. آمار و ارقام باعث می‌شوند که علاقه‌مندان به بسکتبال پیش‌بینی برد لیکرز را داشته باشند. آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ احتمال آن کم نیست.

لس آنجلس لیکرز

اورلاندو مجیک: چند بازی خوب، چند بازی بد

اورلاندو مجیک قطعا از تیم سال گذشته خود خیلی بهتر است. تیمی که به بلوغ بیش‌تری رسیده است. آن‌ها یک بار در این فصل نشان دادند که توانایی شکست لیکرز را دارند. حالا که به زمان فشردگی مسابقات بسکتبال NBA رسیده‌ایم، پیروزی در تک‌تک بازی‌ها، اهمیت خیلی بیش‌تری دارند و روحیه مضاعفی را در کمترین زمان به تیم تزریق می‌کنند. اورلاندو مجیک با اتکا به دو ستاره خود یعنی ووچویچ و گوردون در منطقه رنگی بسیار قدرتمند است و در پرتاب‌های ۳ امتیازی نیز تیم ضعیفی نیست. دو شکست مقابل تیم‌های قدرتمندی چون دنور ناگتس و تورنتو رپترز، روند پیشرفت را اورلاندو مجیک را کمی با اختلال روبرو کرده‌است. پیروزی مقابل تیم لس آنجلس برای دومین بار در فصل جاری، بمب انگیزه را در اورلاندو برای بار دیگر منفجر خواهد کرد.

لس آنجلس لیکرز

مشخصات بازی

تاریخ: ۵ آذر ۱۳۹۷- ۲۶ نوامبر ۲۰۱۸

ورزشگاه: استاپلس سنتر (استادیوم خانگیلیکرز)

ساعت: ۲۴:۰۰ نیمه شب

پیش‌بینی مسابقه لس آنجلس لیکرز – اورلاندو مجیک در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *