صفحه اصلی / عمومی / تنیس جهان | سیزدهمین قهرمانی رافائل نادال در رولان گاروس

تنیس جهان | سیزدهمین قهرمانی رافائل نادال در رولان گاروس

ad banner

رقابت های تنیس اوپن فرانسه به روز آخر رسید و در دیدار فینال رافائل نادال موفق شد با یک پیروزی قاطعانه برابر نواک جوکویچ قهرمان این رقابت‌ها شود و برای سیزدهمین بار به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها و بیستمین گرند اسلم خود را جشن بگیرد.

ورود به سایت بت کارت

این دیدار که عصر یکشنبه در پاریس برگزار شد در حالی بین نادال ‌و جوکوویچ بود که فوق ستاره اسپانیایی به دنبال این بود تا برای سیزدهمین بار قهرمان این رقابت ها شود و تعداد قهرمانی های خود را در گرنداسلم‌ها به عدد ۲۰ برساند و با راجر فدرر سوئیسی از این حیث برابری کند. نادال این دیدار را با قدرت آغاز کرد و با گرفتن امتیازات حساس از همان ابتدا آمادگی بالای خود را نشان داد و در پایان موفق شد در ۳ ست با نتایج ۶-۰ ، ۶-۲ و ۷-۵ برابر مرد شماره یک تنیس جهان به برتری برسد.

گفتنی است با این پیروزی تعداد پیروزی های نادال برابر جوکوویچ به عدد ۲۷ رسید و این در حالی است که تنیسور صربستانی ۲۹ بار نادال را شکست داده است.

5274

میزان جوایز نقدی مسابقات تنیس آزاد فرانسه ۲۰۲۰ بدانید

این تورنومنت نیز همانند مسابقات قبل، به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش جوایز نقدی رو به رو شد و مجموع جوایز حدود ۱۱ درصد کاهش پیدا کرد. همان طور که در جدول می‌بینید بازیکن قهرمان در بخش انفرادی مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰ یورو دریافت می‌کند در حالی که سال گذشته این عدد که۲,۳۰۰,۰۰۰ یورو بود. تنها افزایش مبلغ نسبت به سال گذشته در دور نخست بوده است.

دور /رده اول دوم سوم  چهارم یک‌چهارم نیمه‌نهایی فینالیست قهرمان
انفرادی €۶۰,۰۰۰ €۸۴,۰۰۰ €۱۲۶,۰۰۰ €۱۸۹,۰۰۰ €۲۸۳,۵۰۰ €۴۲۵,۲۵۰ €۸۰۰,۰۰۰ €۱,۶۰۰,۰۰۰
دونفره €۱۴,۹۵۰ €۲۳,۹۲۰ €۳۸,۲۷۲ €۶۵,۰۶۲ €۱۱۰,۶۰۶ €۱۸۸,۰۳۰ €۳۱۹,۶۵۲

قهرمانی رافائل نادال رولان گاروس

قهرمانان سال ۲۰۱۹ تنیس آزاد فرانسه:

  • در بخش مردان: سال گذشته رافائل نادال تنیسور اسپانیایی و مرد شماره دو تنیس جهان موفق شد بر دومینیک تیم اتریشی غلبه کند و برای دوازدهمین بار و ثبت رکوردی تازه به نام خود قهرمانی خود را در سال ۲۰۱۹ جشن بگیرد.
  • در بخش زنان: در این بخش نیز اشلی بارتی تنیسور اهل کشور استرالیا توانست مارکتا واندروسووا را از پیش رو بردارد و برای اولین بار قهرمان این رقابت‌ها شود.

ورود به سایت بت کارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

دانلود بهترین بازی تخته نرد

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

تخته نرد یکی از قدیمی‌ترین و محبوبترین بازی‌های دنیاست. قدمت این بازی جذاب به 3000 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *