صفحه اصلی / عمومی / فینال لیگ قهرمانان آسیا | اولسان با شکست پرسپولیس قهرمان شد

فینال لیگ قهرمانان آسیا | اولسان با شکست پرسپولیس قهرمان شد

ad banner فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش بتکارت – تیم فوتبال اولسان از کره در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا با شکست پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید تا یحیی گل محمدی و شاگردانش باز هم در کسب جام آسیایی ناکام بمانند.

ورود به سایت بت کارت

اولسان کره برنده دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

فینال لیگ قهرمانان آسیا

این دو تیم در روز ۲۹ آذر از ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم الجنوب قطر به قضاوت عبدالرحمن جاسم مصاف یکدیگر رفتند.

برای پرسپولیس حامد لک، محمدحسین کنعانی‌ زادگان، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری (از دقیقه ۷۴ آرمان رمضانی)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی عبدی به میدان رفتند و برای اولسان جو سو هوک، کیم تائه هوآن، کیم کی هی، بولتوییش، پارک جو هو(از دقیقه ۷۲ لی کن هو)، شین جین هو(از دقیقه ۸۳ یانسن)، یون بیت گارام، وون دو جائه، لی چونگ یو(از دقیقه ۷۲ هونگ چول)، کیم این سانگ و جونیور نگرائو( از دقیقه ۸۳ جونگ سون هیونگ) ترکیب یازده نفره این تیم را تشکیل دادند.

گل اول بازی را پرسپولیس توسط مهدی عبدی در دقیقه ۴۵ بازی به ثمر رساند تا در بهترین زمان ممکن یحیی گل محمدی و شاگردانش به گل رسیده باشند و با خیالی راحت به رختکن بروند ولی این پایان نتیجه در نیمه اول نبود و در وقت‌های اضافی و در دقیقه ۴۵+۴ تیم اولسان صاحب یک ضربه پنالتی منجر به گل شد تا کار در پایان نیمه اول به تساوی ۱-۱ برسد. گل اولسان را جونیور نگائو به ثمر رساند.

فینال لیگ قهرمانان آسیا

در نیمه دوم نیز در دقیقه ۵۵ باز هم اولسان صاحب یک پنالتی دیگر شد و این ضربه توسط مجددا جونیور نگائو به گل تبدیل شد تا نتیجه بازی ۲-۱ به نفع اولسان رقم بخورد. بعد از این دو تیم تلاش خود را بیشتر کردند و به خصوص پرسپولیس به هر دری زد تا نتیجه را به تساوی برساند ولی مثمر ثمر واقع نشد و در نهایت تیم اولسان کره با نتیجه ۲-۱ پرسپولیس را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

ورود به سایت بت کارت

bomb 5 فینال لیگ قهرمانان آسیا
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

دانلود بهترین بازی تخته نرد

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

تخته نرد یکی از قدیمی‌ترین و محبوبترین بازی‌های دنیاست. قدمت این بازی جذاب به 3000 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *