صفحه اصلی / عمومی / فوتبال لالیگا اسپانیا : پیش بازی ایبار- رئال مادرید

فوتبال لالیگا اسپانیا : پیش بازی ایبار- رئال مادرید

ad banner

فوتبال لالیگا اسپانیا : پیش بازی ایبار- رئال مادرید ؛ عبور از ایبار، گذر از بحران

در ادامه رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا هفته سیزدهم، ساعت ۱۵:۳۰ شنبه ۳ آذرماه تیم فوتبال ایبار میزبان تیم فوتبال رئال مادرید خواهد بود. دو تیم در شرایطی به‌مصاف هم خواهند رفت که تیم فوتبال ایبار با ۵ شکست، ۳ تساوی و ۴ برد با کسب ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات فوتبال لالیگا قرار دارد. در سوی دیگر رئال مادرید با شرایطی متفاوت نسبت به فصل قبل با ۴ شکست، ۲ تساوی و ۶ برد با کسب ۲۰ امتیاز در رده ۶ جدول قرار گرفته است. تیم ایبار در حالی پا به این مسابقه سخت می‌گذارد که در بازی قبلی خود مقابل سویا در خانه ۳-۱ مغلوب شده است. در حالی که رئال مادرید در بازی قبلی خود در خانه بدون گل در مقابل تیم اتلتیکو مادرید متوقف شد تا روند نزولی این تیم هم‌چنان ادامه داشته باشد. رئال مادرید در آستانه این فصل بهترین بازیکن خود، کریستیانو رونالدو را از دست داد تا در خط حمله خلاء یک بازیکن تمام کننده و خلاق به‌شدت حس شود.

ایبار؛ در رویای شکست کهکشانی

تیم فوتبال ایبار که در بازی‌های خانگی شرایط نسبتا خوبی دارد از ۶ بازی خانگی خود ۲ باخت، ۱ تساوی و ۳ برد در کارنامه دارد و در آخرین بازی داخل خانه موفق شد تیم آلاوس را با نتیجه ۱-۲ مغلوب کند. شاید اگر شرایط خط دفاع تیم فوتبال ایبار مثل خط حمله این تیم بود امروز باید آن‌ها را در رده‌های بالای جدول می‌دیدم. ایبار در ۵ بازی اخیر با دریافت ۱۱ گل شرایط سختی مقابل مهاجمین خطرناک تیم رئال مادرید خواهند داشت. ایبار در ۶ تقابل اخیر مقابل رئال مادرید متحمل ۵ شکست و یک تساوی شده است و این خود به تنهایی نشان فاصله دو تیم دارد. مندلیبار به‌عنوان سرمربی این تیم تلاش خواهد کرد با کسب یک پیروز خانگی در برابر تیم پرستاره رئال مادرید جایگاه خود در جدول فوتبال لالیگا اسپانیا را ارتقا دهد. سرجی انریک و یوان خوردان نقش کلیدی در موفقت تیم ایبار در این بازی می‌توانند ایفا کنند.

 فوتبال لالیگا اسپانیا

رئال مادرید؛ در آرزوی روزهای پرشکوه

تیم فوتبال رئال مادرید که از ۴ بازی اخیر خود در رقابت‌های این فصل فوتبال لالیگا اسپانیا تنها موفق به کسب ۱ امتیاز شده است در این دیدار مقابل تیم ایبار قرار می‌گیرد تا با یک برد خارج از خانه بتواند شرایط خود در جدول را بهبود بخشد. رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو نتوانست در این فصل جای خالی این بازیکن را در خط حمله پر کند. اوج این خلاء در ال‌کلاسیکو دور رفت مقابل بارسلونا خود را نشان داد. شکست تحقیر آمیز ۱-۵ در نیو‌کمپ و ادامه روند نزولی این تیم در بازی‌های بعد این تیم را تبدیل به یک تیم کم‌خطر کرده است. گریت بیل که در نبود رونالدو در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار گرفت هرگز نتوانست این خلاء را پرکند. سانتیاگو سولاری به‌عنوان سرمربی تیم رئال مادرید در این بازی تلاش خواهد کرد با یک برد خارج از خانه فاصله ۴ امتیازی خود را با صدر جدول کاهش داده و برای ادامه راه منتظر هفته‌های آینده باشد. کریم بنزما، آسنسیو و تونی کروس می‌توانند در برد خارج از خانه مقابل ایبار نقش کلیدی را ایفا کنند.

1

جان مارتینز مونوئرا این بازی حساس و مهیج را در استادیوم ایپوروا قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقه ایبار- رئال مادرید در سایت بتکارت

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *