صفحه اصلی / عمومی / فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ پیش‌بازی رئال وایادولید- اتلتیکو مادرید

فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ پیش‌بازی رئال وایادولید- اتلتیکو مادرید

ad banner

فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ رئال وایادولید- اتلتیکو مادرید، جدال نفسگیر گونزالس- سیمئونه

در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت شنبه ۲۴ آذرماه تیم فوتبال رئال وایادولید میزبان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید خواهد بود. تیم فوتبال رئال وایادولید با ۵ شکست، ۵ تساوی و ۵ برد با کسب ۲۰ امتیاز جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. در سوی دیگر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با یک شکست، ۷ تساوی و ۷ برد با کسب ۲۸ امتیاز، پایین‌تر از تیم‌های بارسلونا و سویا در رده سوم جدول قرار دارد. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم وایادولید در بازی آخر خود در رقابت‌های لالیگا در مقابل تیم فوتبال رئال سوسیداد با نتیجه دو بر یک پیروز شد. تیم فوتبال اتلتیکومادرید نیز در آخرین بازی خود با سه گل تیم فوتبال آلاوس را شکست داد. تیم فوتبال وایادولید در صورت کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی می‌تواند چندین رتبه در جدول صعود کند. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید نیز در صورت کسب برد در این دیدار می‌تواند امتیازات خود را به‌عدد ۳۱ برساند و برای ارتقا در جدول منتظر نتیجه دیدار رقیبان باشد. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در شش بازی قبلی خود در مقابل وایادولید پیروز شده است.

پیش‌بینی این بازی در سایت بتکارت

رئال وایادولید؛ تلاش برای سهمیه لیگ اروپا

تیم فوتبال رئال وایادولید در پنج بازی آخر خود در رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا سه باخت، یک تساوی و یک برد به‌دست آورده است. ۱۵ گل خورده در مقابل ۱۳ گل زده در ۱۵ بازی عملکرد ضعیف تیم وایادولید را در خط حمله نشان می‌دهد. وایادولید با تیم ششم جدول تنها ۲ امتیاز فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دیدار پیروز شود می‌تواند با اندکی شانس حداقل ۴ پله در جدول صعود کند. رئال وایادولید اما در دیدارهای خانگی عملکرد چندان موفقی نداشته است. آن‌ها از هفت دیدار خانگی سه باخت، ۲ تساوی و دو برد به‌دست آورده‌اند. سرجیو گونزالس، سرمربی وایادولید در صورتی که بتواند مشکلات خط حمله خود را برطرف کند می‌تواند با اتکا به خط دفاع مستحکم خود، اتلتیکو مادرید را در خانه زمین‌گیر کند. انیس اونال با ۳ گل، تونی و آنتونیتو هر کدام با دو گل امیدهای گلزنی آقای گونزالس در این دیدار خواهند بود.

فوتبال لالیگا اسپانیا

اتلتیکو مادرید؛ رقابت سینه به سینه با بارسا

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در پنج بازی گذشته خود در رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا سه تساوی و دو برد به‌دست آورده است. اتلتیکو مادرید با ۱۰ گل خورده در مقابله ۲۱ گل زده، در کنار خط آتش قدرتمند خود عنوان مستحکم‌ترین خط دفاع رقابت‌های لالیگا را به‌خود اختصاص داده است. اتلتیکو با یک شکست کمترین باخت را در بین ۲۰ تیم حاضر در لالیگا به‌دست آورده است. در دیدارهای خارج از خانه داستان برای اتلتیکو به گونه‌ای دیگر است. آن‌ها از هفت دیدار خارج از خانه 1 باخت، 5 تساوی و یک برد به‌دست آورده‌اند. ۶ گل زده در مقابل ۶ گل خورده به ‌هیچ وجه نمی‌تواند برای خط حمله این تیم آمار مناسبی تلقی شود. اتلتیکو مادرید می‌تواند با کسب دومین برد خارج از خانه علاوه‌بر شکستن طلسم تساوی‌های پی در پی،  برای حداقل کردن فاصله خود با صدر منتظر لغزش بارسلونا مقابل تیم فوتبال لوانته باشد. سیمئونه سرمربی موفق اتلتیکو برای تثبیت جایگاه خود و نزدیک‌تر شدن به صدر جدول می‌تواند در این بازی به گلزنی آنتوان گریزمن و دیگو گودین و فیلیپ لوئیس امیدوار باشد. اتلتیکو مادرید در این دیدار دیگو کاستا و لوکاس هرناندز را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

آلبرتو آنددیانو این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم خوزه زوریلا قضاوت خواهد داد.

فوتبال لالیگا اسپانیا

پیش‌‌بینی لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *