صفحه اصلی / عمومی / اضافه شدن یک تیم و یک شهر جدید از آمریکا به مسابقات فرمول یک

اضافه شدن یک تیم و یک شهر جدید از آمریکا به مسابقات فرمول یک

ad banner

خبر ها در دنیای فرمول یک حاکی از آن است که در آینده ای نزدیک قرار است یک تیم و یک میزبان جدید آمریکایی به جمع رقابت های رانندگان اضافه شود و یک میزبان جدید دیگر برای سال های آینده جهت برگزاری مسابقات به دنیای فرمول یک به نام عربستان صعودی به این رقابت ها اضافه گردد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

جدیدترین خبرها از دنیای فرمول یک

 اخبار فوق را چیس کری مدیر فرمول یک تایید کرد و مصاحبه ای را با سایت رسمی این فدراسیون در این خصوص انجام داد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
به همین خاطر و در همین راستا گفته می‌شود که عربستان سعودی مبلغ ۶۰ میلیون دلار حق میزبانی مسابقه فرمول یک را به لیبرتی مدیا پیشنهاد داده است تا میزبانی مسابقات فرمول یک را بر عهده گیرد، مبلغی که مطمئنا منجر می‌شود لیبرتی مدیا نسبت به پاسخ احتمالی به مقامات سعودی هوشمندانه عمل کند.
ظاهرا عربستان سعودی می‌خواهد برای سال ۲۰۳۰ میزبان مسابقات فرمول یک باشد. این کشور نفت خیز در برنامه های جدید اقتصادی و توسعه طلبانه ی خود به پادشاهی محمد بن سلمان قصد دارد که علاوه بر میزبانی مسابقات فرمول A که از سال ۲۰۱۸ شروع شده است به مسابقات فرمول یک هم توجه کند و برای آن برنامه ریزی کند تا از این طریق نیز خود را در دنیای فرمول یک نیز مطرح نمایند.
فرمول یک
ریاض در ابتدای سال میزبان مسابقه “قهرمانان یا ROC” و اولین مسابقه فرمول A این فصل بود. مسائل زیادی هستند که می‌توانند باعث شود که ریاض نتواند میزبان مسابقات فرمول یک باشد، هم‌چون عدم رعایت حقوق بشر و دیگر مسائل اجتماعی در این کشور، اما مطمئنا لیبرتی مدیا به پول اهمیت بیشتری می‌دهد و این پیشنهاد بسیار وسوسه کننده است. ولی هنوز نتیجه اعلام نگردیده و مشخص نیست که لیبرتی مدیا این پیشنهاد را قبول کند یا خیر.
از طرف دیگر خبر ها حاکی از آن است که لیبرتی مدیا به دنبال افزایش محبوبیت فرمول یک در ایالات متحده آمریکاست و راه کار آن را تیمی قدرتمند از این کشور می‌داند زیرا کشور آمریکا با قدرتی که دارد می‌تواند برای این رشته نیز پول ساز شود و علاوه بر آن محبوبیت و استقبال فرمول یک نیز در این کشور افزایش پیدا کند و از همه لحاظ برای آن ها به صرفه می باشد.
در این راستا مدیر فرمول یک چیس کری در طی مصاحبه ای اعلام کرد که :

ما با تیم جدید که داوطلب حضور در فرمول یک شده صحبت خود را انجام داده‌ایم. امیدوار هستیم با توجه به قوانین مالی جدید در سال ۲۰۲۱ و کاهش هزینه‌ها بتوانیم علاقه تیم‌های جدیدی را جلب کنیم تا تیم‌های بیشتری به رقابت بپردازند و بیش از پیش این رقابت ها جذاب‌تر گردد. در حال حاضر تیم هاس را که یک تیم آمریکایی است در رقابت داریم و از تیم دیگری که همانند این تیم قدرتمند باشد و از ایالات متحده باشد استقبال می‌کنیم. دیدن یک راننده آمریکایی در ماشینی آمریکایی بسیار برایمان خوشحال کننده است و مطمئن هستم مردم آمریکا نیز از این مسئله استقبال می کنند.

f5f281a960c6f68c2f7f2816e63f20c8
در خصوص اضافه کردن یک میزبان آمریکایی نظرتان چیست؟

اول از همه دوست داریم مسابقه‌ای در میامی یا لاس وگاس به تقویم مسابقات اضافه کنیم تا ابتدا استقبال از فرمول یک بیشتر شکل بگیرد و بعد از آن یک راننده و تیم آمریکایی را اضافه کنیم. ایده پیست میامی به مرور بخاطر مشکلاتی که داشت و رقبای قدرتمند کنار گذاشته شد اما لیبرتی مدیا همچنان آن را یک گزینه می داند و پیشرفت هایی در آن دیده است که باعث شده است به این فکر بیفتیم. ملاقات هایی در یک ماه قبل داشتیم و هفته آینده باز هم جلساتی با طرف های خود در این باره خواهیم داشت. حس میکنم قدم های خوب و محکمی برداشته شده است.
از همین جا نیز اعلام می کنم که به دلایل مسائل بازاریابی در سر تا سر آمریکا دوست داریم که این فرصت ها را در آمریکا ایجاد کنیم تا بتوانیم ایده های جدیدی را در این کشور انجام دهیم زیرا از نظر مسائل مالی قطعا به ما افزوده خواهد شدو باعث می شود علاقه مندان زیادی به دنیای فرمول یک پا بگذارند. زیرا آمریکا همواره کشوری بوده که مردمانش از فرمول یک حمایت کردند و علاقه زیادی به این رشته دارند. به همین خاطر می خواهیم این فرصت را غنیمت بشمریم تا از این طریق بیش از پیش با هواداران ارتباط نزدیک داشته باشیم و از این طریق به آن ها بگوییم استقبال آن ها از این رشته مورد توجه قرار می گیرد و ما برای تامین اهداف آن ها دست به هر کاری می زنیم تا به افزایش محبوبیت این رقابت ها کمک ویژه ای کنیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *