صفحه اصلی / عمومی / فرانک لمپارد : می دانم که شغل پرفشاری را قبول کرده ام و آماده همه چیز هستم

فرانک لمپارد : می دانم که شغل پرفشاری را قبول کرده ام و آماده همه چیز هستم

ad banner

همان طور که خواندید به اعلام باشگاه چلسی انگلیس فرانک لمپارد با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی آبی پوشان انتخاب شد.

این اسطوره سال های نه چندان دور تیم چلسی در مدت حضور ۱۳ ساله اش در چلسی در ۴۲۸ بازی که به میدان رفت توانست ۱۴۷ گل نیز به ثمر برساند و بعضی ها او را از لحاظ آمار برترین هافبک گلزن تاریخ می دانند. زیرا تعداد بازی های او در همه رقابت های رسمی و غیر رسمی به ۶۷۸ بازی و ۲۱۱ گل نیز رسیده است. در حال حاضر نیز با این انتصاب عکس العمل های زیادی در دنیای فوتبال به راه افتاده است چرا که بعضی ها این عمل را زود می دانستند چرا که او در کل سابقه یک سال سرمربی گری را دارد و از تجربه خاصی در این زمینه برخوردار نیست و ممکن است در تیمی به بزرگی چلسی با هزار و یک داستان و حواشی و حریف های قدر در لیگ جزیره و اروپا،  او نتواند از پس این کار مهم بر آید و شاید به اصلاحی سر مربی سوخته شود. بعضی ها از قبلی طرفداران تیم چلسی نیز به خاطر بازگشت اسطوره محبوبشان بسیار خوشحال هستند و معتقدند که این انتخاب شایسته است زیرا یک فصل موفق لمپارد برای آن ها کافی است و همین که سرمربی انتخاب شود که از جنس چلسی باشد برای آن ها کافی است و آن ها مطمئن هستند که چلسی و فرانک لمپارد با تمام محدودیت ها موفق خواهد شد. چرا که تیم چلسی نیز این فصل از نقل و انتقالات محروم است و نمی تواند بازیکنی جذب کند. به همین خاطر برخی دیگر این شروع راه بدین ترتیب را برای او مشکل ساز خواندند و معتقدند در صورتی که چلسی می توانست بازیکنان مناسب و مورد نظرش را جذب کند قضیه برای لمپارد بهتر و متفاوت تر دنبال می شد ولی با توجه به بازیکنان از دست رفته آبی پوشان از جمله کاپیتان این تیم یعنی فوق ستاره بلژیکی ادن هازارد که به تیم رئال مادرید ملحق شد، که برای آن ها نمی توان جایگزینی به باشگاه آورد کار را برای لمپارد بیش از پیش سخت خواهد کرد. باید دید در فصل آینده این سرمربی جوان چه عملکردی را از خود به نمایش می گذارد و صحبت های کدام دسته از فوتبال دوستان به حقیقت خواهد پیوست.

او در مصاحبه که روز گذشته انجام داد به سوالات خبرنگاران در خصوص پیوستن به جمع آبی پوشان به عنوان سرمربی پاسخ داد که در زیر خواهید خواند:

نظرتان در خصوص پیوستن به چلسی؟

راستش را بخواهید زمان زیادی نبرد تا من تصمیمم را پیوستن به چلسی بگیرم زیرا عاشق این تیم هستم. قسمت سخت داستان آن جایی بود که می خواستم از دربی کانتی جدا شوم به خصوص به خاطر فصل خوبی که پشت سر گذاشتیم و همینطور برخورد و رفتار مالکان، مدیران و هواداران باشگاه کار را برای جدایی ام سخت کرد. نمی توانم حس ام را برای ما توصیف کنم زیرا بسیار خوشحال هستم. من همه چیز این باشگاه را دوست دارم و خوشحال هستم که قرار است به عنوان سر مربی بر روی نیمکت چلسی بنشینم. می دانم که این پست چقدر مهم و ارزشمند است و هم چنین می دانم این پست جایگاه بسیار پر فشاری است و توقعات همواره از چلسی بسیار بالاست. من از این بابت نگران نیستم. واقع بین هستم و می دانم باشگاه از من چه می خواهد، تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم خواسته های باشگاه را به بهترین صورت انجام دهم و همه از من راضی باشند چون من قلبی این کار را انجام خواهم داد. همان طور که می دانید من در این تیم موفقیت های زیادی را کسب کردم و بازی با بزرگانی را تجربه کردم و به این تیم علاقه خاصی دارم پس می دانم شرایط چگونه است زیرا سال های متوالی در بطن آن بوده ام و همه چیز را لمس کرده ام.

نظرتان در خصوص سابقه کاری کم؟

درست است که من یک سال سابقه سرمربی گری دارم و خیلی ها در مورد این قضیه صحبت می کنند که زود است که این هدایت را بر دست گرفتم زیرا قبول این جایگاه بسیار کار دشواری است. ولی می خواهم ثابت کنم که می توانم این کار را انجام بدهم و اما فوتبال پر است از داستان مربیان کم تجربه ای که به موفقیت رسیدند و آن هایی که موفق نشدند همینطور مربیان باتجربه ای که با آن همه سال به موفقیت نرسیدند یا آن ها که توانستند نیاز های تیمی را بر آورده سازند. من به خودم و توانایی هایم کاملاً باور دارم و معتقد هستم از پس این مسئولیت بر خواهم آمد. باید با هدف برد و پیروزی کار را شروع کنیم. اگر اینجا به عنوان سرمربی چلسی بنشینم و این حرف را نزنم، فکر می کنم اصلاً نمی بایست اینجا می بودم. از طرف دیگر خوشحال هستم که در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داریم زیرا شرایط آن متفاوت است. جایگاهی در لیگ جزیره مد نظرم نیست ولی باید صبر کرد و زمان داد و آن وقت این سوال را از من بپرسید.هیچ کس در این رشته و این ورزش کار آسانی پیش رو ندارد. همیشه سوالات و تردیدهای زیادی مقابل تان قرار دارند. با هیچکدام از مربیان سابقم صحبتی نکرده ام و در شرایط کنونی نیز هیچ قصدی برای صحبت با آنها ندارم. ۱۹ سال پیش وقتی به چلسی آمدم، یادم می آید که این بحث مطرح بود آیا لمپارد واقعاً ۱۱ میلیون پوند می ارزد؟ نمی خواهم از دوران بازیگری ام در چلسی تعریف کنم ولی یکی از مزایای حضورم در چلسی به عنوان مربی، شناختی است که از این باشگاه دارم. می دانم چه چیزی از من می خواهند و چه چیزی نیاز دارند و به نظرم می دانم که می خواهم چه کاری انجام دهم. از نقطه ضعف، قدرت و جایگاه ها به خوبی با خبر هستم و می دانم با گذشت زمان روند رو به رشدی ایجاد خواهد شد.

فرانک لمپارد آماده برای روزهای سخت در چلسی

فرانک لمپارد آماده برای روزهای سخت در چلسی
چه کسانی به عنوان مربی و کادر فنی به تیم اضافه خواهند شد؟

جودی موریس به عنوان دستیارم به چلسی اضافه خواهد شد زیرا ما رابطه صمیمانه و خیلی نزدیکی داریم و ارتباط شغلی حرفه ای در بین ما علاوه بر صمیمیت حکم فرماست.کریس جونز از دربی کانتی هم به جکادر من ملحق می شود و به من کمک خواهد کرد. جو ادواردز از تیم زیر ۲۳ ساله ها به تیم اصلی می آید. همینطور ادی نیوتن. بدانید در این باشگاه، صرفا سابقه کاری و افرادی که قبلا برای این تیم کار می کردند نیست بلکه مسئله استخدام افرادی است که چلسی را باشگاه خود بدانند و دارای اخلاق و تعهد کاری باشند و به آن با علاقه عشق بورزند و همواره در اختیار تیم باشند. زیرا از نظر من داشتن تعصب و غیرت بر روی صرفا خود باشگاه امر بسیار مهمی است و به نظرم اگر کسی یا کسانی که در اختیار تیم هستند چه به عنوان بازیکن، چه کادر فنی و چه بزرگتر از آن از این ویژگی برخوردار بودند تیم ها با موفقیت های بسیار بزرگ تری مواجه می شدند.

نظرتان در خصوص جدایی کاپیتان و فوق ستاره چلسی ادن هازارد که به تازگی به تیم رئال مادرید ملحق شده؟

همه بازیکنان و هواداران چلسی این انتقال را درک کردند زیرا او علاقه شخصی اش را دنبال کرد. من با او نیز بازی کردم و هم تیمی بودیم بسیار دوران خوبی بود و هواداران چلسی نیز روزهای خوبی را با او گذراندند. در حال حاضر وقتی بازیکن بزرگی را از دست می دهید باید روی باقی بازیکنان و راه حل جایگزینی استفاده کنید.چلسی نیز در حال حاضر بازیکنان با کیفیت بسیار زیادی را دارد و مطمئن هستم آن ها می توانند در کیفیت تیم به ما کمک کنند تا دچار افت نشویم. رورش بازیکنان جوان مسئله بسیار مهمی است و این یکی از اصلی ترین و اولین اهداف من است. البته فرقی نمی کند بازیکن چند سال سن  داشته باشد ولی می خواهم همگی شان این احساس را داشته باشند که چلسی باشگاه آنهاست و همواره استعدادی برای کشف آن ها وجود دارد. فقط در مورد جان تری صحبت نمی کنم، بلکه اشاره ام به بازیکنانی نظیر پیتر چک و دروگباست که به اینجا آمدند و چلسی برایشان معنا و مفهوم بزرگی داشت.درست است که تقریبا همه هواداران در خصوص رفتن هازارد صحبت می کنند ولی بیایید در ادامه راه تمرکزمان را برای بقیه بازیکنان خوبمان قرار دهیم و استعداد ها را کشف کنیم زیرا همین تیم نیز بازیکنان عالی در احتیار دارد که فقط نیاز به حمایت و شکوفا شدن دارند. امیدوارم همه دست بر دست هم دهیم تا بتوانیم تیمی عالی را بسازیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *