صفحه اصلی / عمومی / نقل و انتقالات زمستانی ؛ اوج هیجانِ بنگاه‌های شرط‌بندی برای انتقال بازیکنان

نقل و انتقالات زمستانی ؛ اوج هیجانِ بنگاه‌های شرط‌بندی برای انتقال بازیکنان

ad banner

در پایان نیم‌فصل و با شروع سال ۲۰۲۰ میلادی بازار داغ انتقال بازیکنان راه افتاده و شرط‌بندی نقل و انتقالات زمستانی اکثر فوتبال دوستان را مشغول کرده است. در این مطلب قصد داریم با مقاصد احتمالی برخی بازیکنان برای انتقال در ژانویه و تاثیر آنها در تیم احتمالی جدید بپردازیم. با بتکارت در این شرط‌بندی جذاب و مهیج همراه باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شرط‌بندی نقل و انتقالات زمستانی ؛ کدام بازیکن با کدام باشگاه به توافق خواهد رسید؟!

کریستین اریکسن:

قرارداد اریکسن در پایان فصل به پایان می‌رسد و تصمیمی برای ماندن ندارد. حضور مورینیو هم نمی‌تواند ستاره دانمارکی را در تاتنهام حفظ کند. منچستریونایتد از باشگاه‌های است وضعیت او را دنبال می‌کند و گفته می‌شود مذاکراتی در حال انجام است. از تابستان نیز شایعاتی در مورد علاقه رئال مادرید برای جذب این بازیکن به گوش می‌خورد که در آن زمان بخاطر اصرار زیدان به جذب پل پوگبا این مذاکرات بی نتیجه رها شد ولی خود اریکسن بارها تمایل خود را برای پیوستن به جمع کهکشانی‌ها نشان داده است و شایعاتی در مورد مذاکرات پرز مدیرعامل رئال با باشگاه تاتنهام به گوش می‌خورد. در این ژانویه نیز زیدان می‌تواند برای تقویت تیم خود مذاکرات را نهایی و او را به مادرید بیاورد.

نقل و انتقالات زمستانی
ادینسون کاوانی :

جدایی کاوانی تقریبا قطعی است و گفته می‌شود کار انتقال او به اتلتیکو مادرید تا حدی تمام شده است و او به‌زودی به لالیگا می‌رود. باتوجه به مصدومیتی که کاوانی در ابتدای فصل به آن دچار شد توماس توخل پس از بهبود وی، او را نیمکت نشین کرده است. ضمن اینکه جذب ایکاردی که این روزها برای پاری سن ژرمن به خوبی گلزنی می‌کند و حضور امباپه، نیمار و دی ماریا نیز در این تصمیم بی تاثیر نبوده است. هرچند کاوانی در بازی روز گذشته جام حذفی فرانسه با دو گلی که برای تیمش به ثمر رساند به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد و نشان داد که چه توانایی‌های بالایی دارد، اما اتلتیکو مادرید نیز قصد ندارد برای این انتقال پاپس بکشد و قصد دارد او را در همین ژانویه به مادرید بکشاند. لازم به ذکر است توماس توخل بعد از درخشش این بازیکن اعلام کرد که او به احتمال زیاد در پاریس خواهد ماند ولی شایعات چیز دیگری را بیان می‌کنند.

sdwsa
ماریانو دیاز:

مهاجم رئال مادرید قرار بود با پوشیدن پیراهن شماره ۷ این تیم، جای خالی رونالدو را پرکند اما زیدان هیچ اعتقادی به او ندارد و در این چهار ماه حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است. در این شرایط پایان همکاری او با تیم مادریدی نزدیک است و از رم به‌عنوان اصلی‌ترین مشتری‌اش نام برده می‌شود. باشگاه رم مذاکراتی را برای خرید وی انجام داده و به احتمال زیاد در صورت توافق او راهی رم می‌شود. ضمن اینکه پس از آمدن ادن هازارد به رئال نیز شماره ۷ از او گرفته و به مهاجم بلژیمی داده شد.

sdcsd
براهیم دیاز:

او هم شرایطی مثل ماریانو دارد. او از منچسترسیتی به‌عنوان یک پدیده راهی برنابئو شد، اما در تابستان با پیشنهاد رئال برای انتقال قرضی به تیمی دیگر مخالفت کرد. براهیم دیاز برخلاف اواخر فصل پیش، امسال از سوی زیدان فرصت پیدا نمی‌کند. براهیم در پایان نیم فصل اول، تنها ۴۰ دقیقه بازی کرده که به وضوح نشان دهنده جایگاه بی‌اهمیت او در تفکرات زیدان است. در چنین حالتی، جدایی بهترین و منطقی‌ترین راه حل به نظر می‌رسد. مطابق معمول، تیم‌های زیادی به قرض گرفتن براهیم دیاز علاقه‌مند هستند. ختافه جدی‌ترین مشتری براهیم دیاز است. اخیرا آنخل تورس، رئيس این باشگاه اذعان داشت که برای دومین بار از فلورنتینو پرز درخواست کرده براهیم را به آنها قرض بدهد. حال باید گفت رئال مادرید مشکلی با قرض دادن براهیم به ختافه ندارد و اساسا از این انتقال استقبال هم می‌کند. خوزه بوردالاس، سرمربی ختافه نیز موافقتش با این انتقال را اعلام کرده است. بنابراین همه چیز آماده این انتقال است اما در این بین یک مشکل اساسی وجود دارد و آن هم، رضایت براهیم است. ظاهرا این وینگر اسپانیایی علی رغم سکونشینی‌های متوالی، هنوز اعتقاد دارد بالاخره زیدان به او فرصت خواهد داد. بنابراین ختافه در صورتی که بتواند براهیم را راضی کند، او را برای نیم فصل دوم در اختیار خواهد داشت.

 آرتورو ویدال:

او در ترکیب اصلی ارنستو والورده جایی ندارد و ترافیک بازیکن در خط میانی بارسلونا باعث شده تا به فکر جدایی باشد. آنتونیو کونته یکی از مشتریان اصلی اوست و می‌خواهد به هر نحو ممکن ویدال را به سری A برگرداند و به کمک او اینتر را پس از سال‌ها به اسکودتو برساند. ویدال نیز به این انتقال راضی است و گفته می‌شود قصد شکایت از بارسا را دارد. تنها مشکلی که وجود دارد عدم رضایت سران بارسا است که اعتقاد دارند او را برای ژانویه نگه دارند و در تابستان او به هر تیمی که می‌خواهد برود. حال باتوجه به این کشمکش‌ها باید دید جدایی این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی میسر می‌شود یا خیر.

dcs
ژان‌کلر تودیبو:

تنها یک سال از حضور این مدافع جوان فرانسوی در نوکمپ می‌گذرد و به ندرت توانسته شانس حضور در زمین را پیدا کند. از میلان و بایرلورکوزن به‌عنوان اصلی‌ترین شانس‌های خرید او نام برده می‌شود. باشگاه میلان که این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌بر قصد دارد با خرید تودیبو خط دفاعی خود را تقویت کند تا شاید این بازیکن فرشته نجاتی برای پیولی باشد. تودیبو نیز بخاطر نیمکت نشین شدن بارها تمایل خود را برای جدایی از بارسا اعلام کرده است.  اخیرا دیدار مدیران میلان با ژان کلر تودیبو، مدافع جوان بارسلونا انجام شد تا روسونری او را راضی به انتقال به ایتالیا کند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، میلان همچنان برای جذب تودیبو اصرار دارد اما فقط در شرایطی خاص او را به خدمت می‌گیرد. در واقع باشگاه ایتالیایی به جذب این بازیکن فقط به صورت قرضی و بدون داشتن حق خرید علاقه‌ای ندارد و اگر این مدافع فرانسوی این شرایط را نپذیرد آنگاه میلان عملیات را نهایی نخواهد کرد. تودیبو به همراه بارسلونا به منظور شرکت در سوپر کاپ به عربستان سفر کرده و هنوز نشانه‌ای از اینکه او با رفتن به میلان به صورت قرضی و با حق خرید اختیاری موافق است در وی دیده نشده است. در عوض تودیبو اغوا شده تا پیشنهاد قرضی ۶ ماهه و بدون حق خرید شالکه را بپذیرد. در حال حاضر شانس شالکه برای جذب این بازیکن متولد ۱۹۹۹، بیشتر از موناکو است. باید دید این بازیکن در نهایت کدام تیم را برای نقل و انتقالات ژانویه انتخاب می‌کند!

توماس لمار:

روخی‌بلانکو به‌شدت در فاز هجومی نیازمند تقویت است و همانطور که گفته شد به شدت پیگیر خرید ادینسون کاوانی است. به همین دلیل باید با فروش بازیکن، پول لازم را فراهم کند. در این میان قرعه به نام لمار افتاده که نتوانسته انتظارات را برآورده کند و البته با قیمتی بسیار کمتر از ۶۰ میلیون یورویی که اتلتیکو برای او پرداخته راهی تیمی دیگر که شاید لیون فرانسه باشد، خواهد شد. یکی از راه‌هایی که می‌تواند انتقال کاوانی به مادرید را نیز عملی کند فروش لمار است که باید او به لیون پاسخی در اینباره خواهد داد یا می‌خواهد پیشنهادات دیگر را بررسی نماید.

sdcsA
کریستوف پیونتک:

ورود زلاتان به میلان به معنی تنگ شدن جای پیونتک در ترکیب تیم پیولی است. به همین دلیل میلان آماده رسیدگی به پیشنهادات مختلف برای فروش این بازیکن است. در صدر فهرست تیم‌های علاقه‌مند به این مهاجم لهستانی، استون ویلا قرار دارد. ساعاتی قبل سران استون ویلا به سمت ایتالیا پرواز کردند تا به طور مستقیم با میلان در مورد پیونتک مذاکره کنند. این باشگاه انگلیسی می‌خواهد سریعاً کار انتقال پیونتک را یکسره کند. پیشنهاد باشگاه شهر بیرمنگام به میلان برای خرید مهاجم سابق جنوا، ۳۰ میلیون یورو است. اکنون سران روسونری درحال بررسی این پیشنهاد هستند تا نظر قطعی خود را اعلام کنند. استون ویلا هم اکنون در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی انگلیس قرار دارد و البته میلان نیز تیمی بحران زده محسوب می‌شود. باید دید پیونتک حاضر است میلان را به مقصد انگلیس ترک کند؟

اشلی یانگ:

پس از انتقال لوکاکو و سانچز از منچستر یونایتد به اینتر در تابستان، به نظر می‌رسد معامله‌ای دیگر بین دو باشگاه انجام خواهد گرفت. اینتر در ژانویه به دنبال جذب یک وینگ بک چپ است و آنها اشلی یانگ از منچستر یونایتد را برای این پست درنظر گرفته‌اند چرا که کونته او را می‌خواهد. این بازیکن انگلیسی و ۳۴ ساله که تا پایان فصل با شیاطین سرخ قرارداد دارد، پاسخ مثبت خود را به نراتزوری داده و هدف این باشگاه ایتالیایی این است با او تا ژوئن ۲۰۲۱ قرارداد امضا کند. ساعات آینده برای درک این موضوع که آیا او اولدترافورد را به صورت رایگان ترک خواهد کرد و یا اینکه باید برای او هزینه‌ای پرداخت شود، مهم خواهد بود. این بار نیز باید نگاهی به سران شیاطین سرخ داشت که حاضر هستند این بازیکن را به اینتر بفروشند یا خیر.

casw
امرسون پالمیری

 طبق صحبت های مدیر برنامه های امرسون پالمیری، او از حضور در چلسی خوشحال است. علاوه بر مارکوس آلونسو، امرسون پالمیری یکی از گزینه های اینتر در نقل و انتقالات ژانویه محسوب می‌شود. مدیر برنامه‌های این مدافع برزیلی-ایتالیایی در مصاحبه با اف سی اینتر نیوز در مورد آینده موکل خود گفت: چلسی در حال حاضر نیتی برای از دست دادن امرسون ندارد و نمی‌خواهد خود را از داشتن او محروم کند. امرسون در لندن خوشحال است و بنابراین تیم خود را در ژانویه تغییر نخواهد داد. این گفته‌های مدیر برنامه‌های این بازیکن است ولی نشریات انگلیسی و ایتالیایی گفته‌های دیگری را از منابع نزدیک به دو باشگاه اعلام می‌کنند.

آندریاس کریستنسن

تیم بحران زده میلان همانطور که گفته شد قصد دارد که خط دفاع خود را تقویت کند و یکی از گزینه‌های دیگر آنها کریستنسن است و به همین خاطر به فکر جذب کریستنسن افتاده‌اند. پس از اینکه تودیبو به عنوان‌ یکی از گزینه‌های اصلی میلان معرفی شد، امروز خبر رسید که کریستنسن دانمارکی هم در لیست گزینه‌های میلان قرار دارد. به گزارش اسکای ایتالیا، کریستنسن نتوانسته این فصل به ترکیب اصلی چلسی راه یابد و تنها ۸ بار برای آبی‌های لندن به ميدان رفته است. میلان قصد دارد این بازیکن را به صورت قرضی و با بند خرید به خدمت بگیرد اما چلسی تنها به فروش کریستنسن فکر می‌کند و قصد ندارد که او را به صورت قرضی از دست بدهد. باید دید در نهایت چلسی راضی می‌شود او را در ژانویه راهی میلان کند یا خیر و یا اینکه میلان برای خرید این بازیکن قراردادی دائمی پیشنهاد خواهد کرد.

crissstensen 1
لویی بری

بارسلونا در جولای ۲۰۱۹ توانست با لویی بری، مهاجم ۱۶ ساله وست برومویچ قرارداد امضا کند. پاری سن ژرمن هم یکی دیگر از مشتریان این مهاجم بااستعداد بود. بری با پیوستن به لاماسیا به نخستین بازیکن انگلیسی این آکادمی تبدیل شد. بری در این فصل نتوانسته که مقدار زمان کافی برای نشان دادن ظرفیت‌هایش داشته باشد و از این رو استون ویلا به فکر جذب او افتاده است. لویی بری تاکنون ۳ بازی برای تیم جوانان بارسلونا در لیگ قهرمانان جوانان اروپا انجام داده است. سال ۲۰۱۸ توانست در ایتالیا و درتورنمنتی که برای رده سنی زیر ۱۵ سال برگزار شد، ۱۰ گل در ۵ بازی برای تیم ملی انگلیس به ثمر برساند. به همین خاطر آستون ویلا که در این فصل شرایط خوبی ندارد از مشتریان این بازیکن جوان است.

سفیان آمرابات و امیر رحمانی

پس از نتایج ضعیف ناپولی در فصل ۲۰۱۹/۲۰ سری آ، این تیم به تقویت ترکیب خود فکر می کند. گفته می شود ناپولی با هلاس ورونا بر سر انتقال ۳۵ میلیون یورویی سفیان آمرابات و امیر رحمانی به توافق رسیده است و رقم مجموع این دو انتقال نزدیک به ۳۵ میلیون یورو برآورد می‌شود. اکنون مسئولان این باشگاه شهر ناپل درحال مذاکره با مدیر برنامه های آمرابات هستند تا کار انتقال او را یکسره کنند. البته آمرابات در ژانویه نمی‌تواند به ترکیب ناپولی اضافه شود چرا که او در این فصل با پیراهن بروخه و سپس هلاس ورونا به میدان رفته و طبق قوانین، یک بازیکن در طول یک فصل مجاز به حضور در سه تیم مختلف نیست. بنابراین انتقال آمرابات به ناپولی در تابستان ۲۰۲۰ عملی خواهد شد. اینتر دیگر مشتری این هافبک آماده بود اما ناپولی زودتر با هلاس ورونا به توافق رسیده است. گفتنی است سفیان آمرابات در تابستان ۲۰۱۹ به طور قرضی از بروخه به هلاس ورونا پیداست و این باشگاه ایتالیایی بند خرید ۳.۵ میلیون یورویی او را در اختیار دارد. سفیان، برادر کوچکتر نورالدین آمرابات، بازیکن فعلی النصر عربستان است و باید دید در نهایت این انتقال رسمی خواهد شد؟!

جیمز مدیسون

هافبک تهاجمی روباه‌ها مورد توجه سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد، اوله گونار سولسشر قرار گرفته است و حتی پیش بینی شده است که بودجه کافی برای جذب جیمز مدیسون در اختیار سولسشر قرار گرفته است. به گزارش اسکای، برندان راجرز، سرمربی باشگاه لسترسیتی نسبت به شایعات نقل و انتقالاتی درباره هافبک انگلیسی تیم خود واکنش نشان داده و تاکید می‌کند که هیچکس در ماه ژانویه لسترسیتی را ترک نخواهد کرد و مذکرات پیرامون تمدید قرارداد جدید با مدیسون در جریان است ولی منابع نزدیک به باشگاه منچستر یونایتد از توافقاتی میان آنها و مدیسون خبر دادند و باید دید حرف کدامیک راست خواهد بود. آیا مدیسون در لستر خواهد ماند یا قصد دارد به جمع شاگردان سولسشر اضافه شود!

sdca
پاتریک کوترونه

کوترونه دوران موفقی در وولورهمپتون انگلیس نداشته است. به نظر می‌رسد این بازیکن به فوتبال ایتالیا برخواهد گشت. قبلا هم خبرهایی در مورد احتمال انتقال کوترونه به فیورنتینا منتشر شده است. فیورنتینا پیشرفت خوبی در مذاکرات برای جذب پاتریک کوترونه داشته است. آنها می‌خواهند این بازیکن را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرند. به نظر می‌رسد وولورهمپتون هم با این انتقال موافق است. طبق گزارش پرسی، این انتقال در ۴۸ ساعت آینده نهایی و رسمی می‌شود. باید دید نمایش این مهاجم ایتالیایی در بازگشت به سری‌آ چگونه خواهد بود.

با سایت بتکارت در شرط‌بندی نقل و انتقالات زمستانی همراه باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *