صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ قهرمانی رئال در سوپرجام اسپانیا ؛ پیروزی‌ها ادامه دارد؟

تحلیل شرط‌بندی؛ قهرمانی رئال در سوپرجام اسپانیا ؛ پیروزی‌ها ادامه دارد؟

ad banner

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته موفق شد با غلبه بر اتلتیکو مادرید قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را جشن بگیرد. در حالی که اکثر شرط‌بندی‌ها برروی نتیجه ۲-۱ به نفع کهکشانی‌ها بسته شده بود، رئال در ضربات پنالتی موفق شد با غایبان بزرگ خود همشهری خود را مغلوب کند و در عربستان این جام را برای یازدهمین بار بالای سر ببرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شرط‌بندی برروی پیروزی رئال مادرید که در سوپرجام اسپانیا نیز درست از آب درآمد!

به نظر می‌رسد روزهای سخت رئال مادرید و هوادارانش تقریبا به پایان رسیده است و مردم با خیال راحت‌تری بر روی پیروزی رئال مادرید شرط‌بندی می‌کنند. در بازی دیشب رئال مادرید بازیکنان اصلی و بزرگ خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت ولی موفق شد بار دیگر به همراه زین الدین زیدان که رکورد دار پیروزی در فینال‌ها می‌باشد، قهرمانی دلچسب خود را جشن بگیرد. برخی‌ها پیش‌بینی می‌کردند رئال در غیاب کریم بنزما، ادن هازارد و گرت بیل نتواند در مقابل اتلتیکویی که تمام یاران خود را در اختیار داشت دوام بیاورد ولی این تیم نشان داد که با بازیکنان ذخیره خود نیز می‌تواند خطرناک باشد. رئال مادرید برای پانزدهمین بار به فینال این رقابت‌ها راه یافت بود که با قهرمانی دیشب توانست یازده بار قهرمان شود. اتلتی نیز هفت بار در فینال حضور داشته که تنها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

سوپرجام اسپانیا و رئال مادرید
خلاصه بازی:

ترکیب اولیه رئال مادرید: تیبو کورتوا – سرخیو راموس – رافائل واران – دنی کارواخال – تونی کروس – کاسمیرو – لوکا مودریچ – فرلاند مندی- فده والورده – لوکا یوویچ- ایسکو

ترکیب اولیه اتلتیکو مادرید: اوبلاک. خیمنز. فیلیپه. لودی. تریپیر. پارتی. هررا. سائول. کوریا. آلوارو موراتا- ژائو فلیکس

داور بازی: خوزه آنتونیو سانچز مارتینز

ساعت شروع بازی: ۲۱:۳۰ به وقت تهران

نیمه اول:

دقیقه ‘۸ شوت مودریچ از پشت محوطه به راحتی در اختیار اوبلاک قرار گرفت؛ رئال مادرید با همان سیستم و نفرات بازی قبلی به میدان رفته و کنترل بیشتری بر بازی دارد اما اتلتیکو مثل والنسیا دست و پا بسته عمل نکرده و در پیش روی‌های خود خطرناک ظاهر می‌شود. دقیقه ‘۱۴ روی پاس اشتباه راموس، فلیکس داخل محوطه صاحب موقعیتی عالی شد اما ضربه ضعیف این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا شانس با کاپیتان رئال مادرید باشد. دقیقه ‘۲۰، اتلتیکو با پرسینگ شدید خود اجازه بازی سازی و حتی خروج حریف از نیمه زمین خودی را هم نمی‌داد و روی همین برنامه، موراتا پشت محوطه صاحب توپ شد اما شوت محکمش از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ‘۴۲ کرنر ارسالی کروس با ضربه سر خطرناک کاسمیرو از بالای دروازه به بیرون رفت. نیمه اول بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

dddf
نیمه دوم:

با شروع نیمه دوم، در دقیقه ‘۴۸ یوویچ روی یک ضدحمله به تنهایی از میانه میدان توپ را تا داخل محوطه اتلتیکو و بین چند مدافع حریف پیش برد اما قبل از زدن ضربه، توپش را به کرنر فرستادند. یوویچ عملکرد خوبی ارائه می‌کرد و در دقیقه ‘۵۱ ضربه پای چپ خطرناکش با اختلاف خیلی کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا جدی‌ترین موقعیت تیمش را خلق کرده باشد. در دقیقه ‘۶۰ رودریگو جای ایسکو را گرفت. دقیقه ‘۶۷ والورده فرصتی طلایی را از دست داد؛ نفوذ یوویچ و ارسال او به دهانه دروازه، روی سر والورده فرود آمد اما ضربه عجیب این بازیکن به زانوی خودش برخورد کرد و به شکلی باور نکردنی به بیرون رفت. دقیقه ‘۸۰ موراتا داخل محوطه شش قدم و از زاویه ای نسبتاً تنگ به توپ ضربه زد که کورتوا با واکنشی عالی راه توپ را بست و تن به کرنر داد. در دقیقه ‘۸۳ ماریانو دیاز به جای یوویچ وارد میدان شد. دقیقه ‘۸۹ مارکوس یورنته جای لودی را گرفت تا مقابل تیم سابقش به میدان برود. دقیقه ‘۱+۹۰ توپ نزدیک نقطه پنالتی نصیب رودریگو شد اما ضربه زمینی این بازیکن به جایی رفت که اوبلاک انتظارش را داشت و مهار شد. دقیقه ‘۳+۹۰ ضربه ایستگاهی از فاصله دور برای اتلتیکو، در حالیکه همه انتظار ارسال توپ را داشتند، توماس پارتی اقدام به زدن ضربه مستقیم کرد که کورتوا غافلگیر نشد و به خوبی توپ را دفع کرد. در نهایت بازی با تساوی ۰-۰، مثل آخرین فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم، به وقت های اضافه کشیده شد.

وقت‌های اضافی:

دقیقه ‘۹۲ ویتولو وارد محوطه جریمه رئال مادرید شد اما تحت فشار راموس، ضربه ای با پای چپ زد که کورتوا با واکنشی دیگر تن به کرنر داد. تعویض سوم سیمئونه، ورود ساویچ به جای خیمنز در دقیقه ‘۹۸ بود. تعویض آخر روخی بلاکو هم در دقیقه ‘۱۰۱ حضور آریاس به جای فلیکس بود. دقیقه ‘۱۰۳ وینیسیوس هم جای کروس را گرفت. دقیقه ‘۱۰۶ ارسال توپ از سمت راست، و ضربه آکروباتیک موراتا در داخل محوطه با واکنش پای عالی کورتوا به کرنر فرستاده شد. دقیقه ‘۱۱۰ فرصت خطرناک رئال مادرید، با شوت مودریچ و دفع اوبلاک شروع شد و در برگشت ضربه ماریانو را هم اوبلاک به کمک مدافعان دور کرد. بازی در اوج حساسیت و سرعت از سوی هر دو تیم دنبال می‌شد؛ در دقیقه ‘۱۱۵ در حالیکه موراتا با فراری که روی اشتباه کارواخال شروع شده بود، در آستانه تک به تک شدن بود، والورده با تکلی از پشت، او را پشت محوطه نقش بر زمین کرد تا با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شود و شاید یک گل را برای تیمش خرید. ضربه ایستگاهی برای اتلتیکو از دست رفت اما در ادامه ارسال تریپیر از سمت راست در حالیکه به پای مندی خورده و تغییر مسیر داده بود، در آخرین لحظه توسط کورتوا از روی خط دروازه به کرنر فرستاده شد. کورتوا به تنهایی مثل دیواری مستحکم مقابل ضربات و فشار بازیکنان اتلتیکو ایستاده بود و این بار در دقیقه ‘۱۱۹ شوت کوریا را دفع کرد. بازی به هر ترتیبی بود با تساوی ۰-۰ به پایان رسید تا رئال مادرید ۱۰ نفره، آماده ضربات پنالتی مقابل رقیب همشهری شود.

ff
ضربات پنالتی:

رئال مادرید:

دنی کارواخال: گل
رودریگو گوئس: گل
لوکا مودریچ: گل
سرخیو راموس: گل

اتلتیکو مادرید:

سائول: تیر دروازه
توماس پارتی: مهار کورتوا
کیرون تریپیر: گل

بدین ترتیب رئال مادرید موفق شد برای یازدهمین بار جام قهرمانی سوپرجام اسپانیا را بالای سر برد و زین الدین زیدان برای دهمین بار قهرمانی‌های خود را در رئال جشن بگیرد. جالب است بدانید زیدان هرگز به عنوان سرمربی در فینالی شکست نخورده است. سرمربی فرانسوی پیش از این هر سه بازی لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار جام جهانی باشگاه‌ها، دو سوپرجام اروپا و یک سوپرجام اسپانیا را با پیروزی به پایان رساند. میانگین نتایج سرمربی رئال مادرید برابر اتلتیکو دو پیروزی، پنج تساوی و دو شکست است. همچنین زیدان امشب می‌تواند به دهمین عنوانش با رئال مادرید دست یابد. این اتفاق در صد و هشتاد و هفتمین بازی رسمی‌اش با سفیدپوشان رخ می‌دهد. او در این صورت تنها چهار جام با میگل مونیوس، پرافتخارترین سرمربی مادرید فاصله خواهد داشت.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از قهرمانی تیمش در مصاحبه خود گفت:

کار بزرگی را انجام دادیم. از اول با انگیزه قهرمانی پا به میدان مسابقات گذاشتیم و تصمیم داشتیم با این پیروزی دل هواداران را شاد کنیم. هفته پر تب و تابی بود. امروز یک فینال فوق العاده را شاهد بودیم. اتلتیکو خیلی خوب بازی کرد. باید به همه بازیکنان، حتی کسانی که بازی نکردند، تبریک بگوییم چون هفته سختی داشتیم. گاهی اوقات بازی سخت می‌شد اما تا لحظه آخر باور داشتیم که می‌توانیم پیروز شویم. هر دو بازی سخت بودند، اما این بازی سخت‌تر بود. مقابل حریفی درخشان به زحمت افتادیم. دو تیم فوق العاده را در زمین دیدیم که عالی بازی کردند. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما فوتبال همین است و در ضربات پنالتی، پیروز شدیم. سخت تلاش کردیم و صبور بودیم. در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم اما چنین اتفاقاتی طبیعی است. حالا باید از این قهرمانی خوشحال باشیم اما فصل طولانی است. هنوز عناوین زیادی باقی مانده‌اند و این تازه شروع کار ما بود. امیدوار هستیم در ادامه با اضافه شدن مصدومان به تیم بار دیگر شاهد پیروزی‌های بزرگ باشیم.

hgg
خطای فدریکو والورده؟

بهترین کار ممکن را انجام داد زیرا اگر آن کار را نمی‌کرد مشخص نبود چه اتفاقی می‌افتاد البته بعد از بازی از موراتا عذرخواهی کرد. به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، اما این جایزه متعلق به همه است چون همه بازیکنان سعی خود را کردند. او و هم تیمی‌هایش سزاوار این جایزه بودند. به همه شاگردانم تبریک می‌گویم.

عملکرد تیبو کورتوا؟

او در بازی زحمت زیادی کشید و عکس العمل‌های عالی داشت. به همه مخصوصاً کورتوا باید تبریک گفت. عملکرد او در حین بازی و در ضربات پنالتی عالی بود. این عملکرد حاصل تلاش روبرتو، مربی دروازه‌بان های تیم هم بود که کورتوا را برای ضربات پنالتی آماده کرد. برای او خوشحال بودم. من سرمربی تیم هستم اما در پشت صحنه نیز افراد زیادی هستند که خیلی خوب کار می‌کنند، افراد شایسته‌ای هستند و برای این پیراهن زحمت می‌کشند.

رکورد فینال‌های زیدان؟

خوشحال هستم که این رکورد را حفظ کردم البته بخاطر خودم تنها خوشحال نیستم بخاطر قهرمانی تیم خوشحال هستم. اما باید به بازیکنان تبریک گفت چون به لطف آنها پیروز می‌شویم. این در وجود باشگاه است و چیزی که به من مربوط است، سخت کوشی و باور به کاری است که می‌کنیم. با سخت کوشی و تواضع، می‌توانیم به چیزهای بزرگی برسیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این رکوردها را از خود برجای می‌گذارند.

1 3
دیگو سیمئونه
نیز پس از باخت تیمش مقابل رئال گفت:

بازی خوبی بود و به شاگردانم تبریک می‌گویم. از نظر من تکل والورده مهم‌ترین لحظه بازی بود. به او گفتم که هرکسی جای تو بود، همین کار را می‌کرد و هنگامی که به بیرون از زمین می‌رفت او را ستایش کردم. به نظرم اهدای جایزه بهترین بازیکن زمین به والورده کاملاً به جا بود چون او با حرکتش، برنده بازی را مشخص کرد. حالا باید ببینیم چند جلسه محروم می‌شود. در ۲۰ الی ۲۵ دقیقه نخست بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول رئال مادرید بهتر شد. در نیمه دوم وضعیت دو تیم مدام در حال تغییر بود. آنها فرصت‌هایی داشتند اما ما با حملات مختلف و خوب روی دروازه آنها، همواره خوب بودیم. مقابل رئال مادرید بهتر از بازی با بارسلونا رقابت کردیم. مهم‌ترین لحظه بازی متعلق به والورده بود، که تصمیم منصفانه‌ای برای تیمش گرفت و مانع از موقعیت مسلم گلزنی ما شد که می‌توانست سرنوشت بازی را رقم بزند. شاید اتلتیکو تیم بهتری بود اما فقط برنده مهم است. مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا کنار لیورپول، بایرن مونیخ،… قرار گرفته بودیم و این یعنی باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم به سطح اول فوتبال اروپا برسیم.

بد نیست بدانید در جدول رده‌بندی لالیگا در حال حاضر بارسلونا با ۴۰ امتیاز از ۱۹ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. رئال مادرید با همین تعداد بازی با ۴۰ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه دوم و اتلتیکو مادرید با ۳۵ امتیاز در رده سوم جای دارند. در ادامه این تیم‌ها بازی‌های خود را در لالیگا ادامه خواهند داد. بارسا و اتلتی با شکست به خانه بازمی‌گردند و باید دید رئال با این قهرمانی راه خود را چطور ادامه می‌دهد.

بازی بعدی سه تیم بالای جدول لالیگا در هفته بیستم به شرح زیر است:

رئال مادرید- سویا روز ۹۸.۱۰.۲۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران

بارسلونا- گرانادا روز ۹۸.۱۰.۲۹ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران

ایبار- اتلتیکو مادرید روز ۹۸.۱۰.۲۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران

با پیش‌بینی بازی‌های لالیگا همراه بتکارت باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *