صفحه اصلی / عمومی / اتلتیکو مادرید – سنت آندریو؛ ماجراجویی آرام روخی بلانکوس در کوپا دل‌ری

اتلتیکو مادرید – سنت آندریو؛ ماجراجویی آرام روخی بلانکوس در کوپا دل‌ری

ad banner

اتلتیکو مادرید – سنت آندریو؛ ماجراجویی آرام روخی بلانکوس در کوپا دل‌ری

از دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های کوپا دل‌ری، دو تیم اتلتیکو مادرید و سنت آندریو، از ساعت ۲۲:۰۰ روز چهارشنبه، در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت با پیروزی ۱-۰ شاگردانِ ال چولو همراه بود. اتلتی که در آن بازی به سختی و با گل ژلسون مارتینز به پیروزی رسید، به نظر نمی‌رسد در خانه کار سختی داشته باشد.

اتلتیکو مادرید: ال چولو دردسر نمی‌خواهد

اتلتیکو مادرید که در آخرین دیدار خود در لالیگا، نتوانست از پس خیرونا برآید و به تساوی رضایت داد، این بار با ذهنیتی متفاوت نسبت به چند روز گذشته، قصد دارد از وقوع شگفتی احتمالی پیشگیری کند. دیدار رفت آن‌ها برابر همین تیم سنت آندریو در بارسلونا، بسیار سخت گذشت. با وجود آنکه دیگو سیمئونه ذخیره‌های خود را در این بازی به زمین فرستاده بود، اما اگر گل ژلسون مارتینز نبود، شاید سرخ‌پوست‌ها نمی‌توانستند به پیروزی برسند و آن‌گاه کار، سخت‌تر از پیش می‌شد.

با توجه به آنکه رقابت‌های جام حذفی، محلی برای خودنمایی بازیکنانی است که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، انتظار می‌رود سیمئونه مانند دیدار رفت به جوانان فرصت دهد، اما وی قطعا دردسر نمی‌خواهد و به احتمال زیاد شاهد برخی چهره‌های آشنا در زمین خواهیم بود. تنها و مهم‌ترین هدف روخی بلانکوس، صعود به یک هشتم خواهد بود و با توجه به تجربه این تیم، پیش بینی این بازی چندان هم سخت نیست.

اتلتیکو مادرید

سنت آندریو: صرفا خاطره خوب هم کافی است

سنت آندریو، تیمی از دسته سوم اسپانیا، در رقابت‌های کوپا دل‌ری با بدشانسی با یکی از غول‌های لالیگا مواجه شد و در بازی رفت با تمام وجود هم جنگیدند، اما در نهایت کیفیت و تجربه اتلتی، به کمک‌شان آمد تا با دست پر از بارسلون برگردند. فوتبال ورزشی است که شگفتی‌های بسیاری دارد، اما با توجه به آن‌که بازی در واندا متروپولیتانو برگزار خواهد شد و آنجا معبد مردانِ خشن سیمئونه است، نمی‌توان شانس زیادی برای این تیم جوان و بی تجربه قائل شد.

اتلتیکو مادرید

پیش‌بینی مسابقه اتلتیکو مادرید – سنت آندریو در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *