صفحه اصلی / عمومی / راجر فدرر- کی نیشیکوری رقابت ستارگان تنیس جهان در لندن

راجر فدرر- کی نیشیکوری رقابت ستارگان تنیس جهان در لندن

ad banner

 پیش بازی راجر فدرر- کی نیشیکوری ستارگان تنیس جهان

مشخصات تورنمنت لندن 

تورنمنت لندن، محلی برای رقابت ستارگان تنیس جهان است که در پایان هر سال میان ۸ تنیسور برتر برگزار می گردد. این ۸ تنیسور در دو گروه ۴ تیمی قرار می گیرند. در پایان، از هر گروه دو شخص به مرحله بعدی صعود می کنند تا دیدار های نیمه نهایی و فینال را برگزار کنند. در مسابقات امسال، رافائل نادال و خوان مارتین دل پوترو به دلیل مصدومیت انصراف دادند تا جان ایسنر و کی نیشیکوری جایگزین آن ها شوند. در گروه اول مسابقات امسال، راجر فدرر، کوین اندرسون، کی نیشیکوری و دومینیک تیم رقابت خواهند کرد. در گروه دوم نیز نواک جوکوویچ، مارین چیلیچ، الکساندر زورف و جان ایسنر قرار دارند.

راجر فدرر: استاد سوئیسی، به دنبال هفتمین قهرمانی در لندن

راجر فدرر از دیگر ستارگان تنیس جهان  که ۶ بار فاتح مسابقات لندن شده است، با انگیزه بسیاری پا به رقابت های امسال می گذارد. نابغه سوئیسی تورنمنت های آزاد استرالیا، روتردام، اشتوتگارت و بازل را در سال ۲۰۱۸ فتح کرد. فدرر که به پایان دوران بازی خود نزدیک می شود، در ۱۰ بازی گذشته خود ۸ پیروزی و ۲ شکست را کسب کرده است تا همچنان آمادگی بالای خود را به رخ رقبا بکشد. ۸ سال از آخرین باری که جام لندن توسط مرد سوئیسی بالای سر برده شد، می گذرد. فدرر ۹ بار به مصاف نیشیکوری رفته است که در ۷ مورد از آن ها پیروز بوده است. این دو تنیسور در مسابقات مسترز شانگهای و پاریس ۲۰۱۸ مقابل هم قرار گرفتند که فدرر در هر دوی این دیدار ها پیروز شد.

ستارگان تنیس جهان

بیشتر بخوانید:چهار دلیل پرسود بودن شرط بندی روی مسابقات تنیس

کی نیشیکوری: پر تلاش مانند هر ژاپنی

مرد سخت کوش ژاپنی در سال ۲۰۱۸ فاتح هیچ عنوانی نشد. با این حال بازی های به یاد ماندنی اش در برابر کوین اندرسون و مارین چیلیچ در خاطر علاقه‌مندان به تنیس جهان باقی مانده است. نیشیکوری سخت به دنبال پیروزی مقابل فدرر و جبران شکست های سال ۲۰۱۸ در برابر اوست. ۷ پیروزی و ۳ شکست، آمار تنیسور ۲۸ ساله ژاپنی، در ۱۰ بازی گذشته خود است. ۲ مورد از این ۳ شکست، در برابر راجر فدرر بوده است. نیشیکوری، خوش شانس بود که با مصدومیت خوان مارتین دل پوترو، مجوز حضور در لندن را دریافت کرد و نمی خواهد به راحتی از این شانس بگذرد.

بازی راجر فدرر و کی نیشیکوری از سری مسابقات لندن، زودتر از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز نخواهد شد.

ستارگان تنیس جهان

شرط‌بندی تنیس تورنمنت لندن در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *