صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های لیگ آزادگان : پیش بازی گل‌گهر سیرجان-فجر سپاسی

رقابت‌های لیگ آزادگان : پیش بازی گل‌گهر سیرجان-فجر سپاسی

ad banner

رقابت‌های لیگ آزادگان : پیش بازی گل‌گهر سیرجان-فجر سپاسی ؛ بهترین فرصت برای یورش به صدر جدول

از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان ، از ساعت ۱۴:۰۰ یکشنبه ۱۱ آذر، در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر، دو تیم گل‌گهر سیرجان و فجر سپاسی به مصاف هم خواهند رفت. فاصله این دو تیم در جدول بسیار است و دقیقا به همان اندازه اختلاف، رویاهای متفاوتی هم دارند. گل‌گهر تا به اینجای کار عالی پیش آمده و با ۲۳ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. در سوی دیگر فجر سپاسی، با ۱۲ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

گل‌گهر سیرجان: دیگر تساوی بس است!

گل‌گهر یکی دیگر از تیم‌هایی است که بیشتر‌ین بخت را برای صعود به لیگ برتر دارد. آن‌ها با هدایت بگوویچ، نتایج درخشانی را کسب کرده‌اند و همانطور که ذکر شد، بلندپروازانه فکر می‌کنند. نماینده سیرجان، هفته گذشته مقابل بادران متوقف شد، اما این دیدار حواشی بسیاری داشت و به اعتقاد مدیران و سرمربیان باشگاه، داور دیدار، قضاوتی عجیب و اشتباه داشت. به زعم بگوویچ، حداقل سه پنالتی باید به نفع گل‌گهر اعلام می‌شد که می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند. گل‌گهر هم مانند سرخ‌پوشان پاکدشت، همواره فوتبال هجومی به نمایش می‌گذارد و یکی از رموز موفقیت‌شان، همین است. پیمان رنجبری از این تیم، با ۱۰ گل زده در بین گلزنان برتر رقابت‌های لیگ آزادگان قرار دارد.

رقابت‌های لیگ آزادگان

فجر سپاسی: ذهنیت ضعیف، نتایج ضعیف هم به دنبال دارد

فجر سپاسی، از تیم‌های با سابقه ایران که این روزها وضعیت بدی دارد و در جمع بدترین‌های لیگ آزادگان قرار گرفته، از شش بازی اخیر خود فقط و فقط هفت امتیاز به دست آورده است. آن‌ها چند روز قبل در دیدار معوقه از هفته دوازدهم، برابر سرخ‌پوشان قرار گرفتند که با نتیجه ۲-۰ شکست خوردند. فجر که انتظار می‌رفت پس از ورود زارع به باشگاه، از نظر ذهنیتی دچار تغییر و تحولاتی شود، همچنان تفاوتی نکرده و به کسب نتایج ضعیف ادامه می‌دهد. شیرازی‌ها تا قعر جدول شش امتیاز فاصله دارند و این تعداد اختلاف می‌تواند در یک چشم به هم زدن، کمتر شود. زارع باید هرچه سریع‌تر شوک بزرگی به شاگردانش وارد کند، چون وارد مقطعی از رقابت‌های لیگ آزادگان شده‌ایم که لغزش، جبران‌ناپذیر خواهد بود.

فجر سپاسی

پیش‌بینی مسابقه گل‌گهر سیرجان-فجر سپاسی در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *