صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی جام آزادگان ؛ شاهین بوشهر – فجر سپاسی

پیش بینی جام آزادگان ؛ شاهین بوشهر – فجر سپاسی

ad banner

در ادامه‌ی مسابقات جام آزادگان یا لیگ دسته یک ایران و در آغاز هفته‌ی بیست و یکم، ساعت ۱۴ روز پنجشنبه، ۱۱ بهمن ماه، تیم شاهین بوشهر در شهر بوشهر میزبان فجر سپاسی خواهد بود. پیش بینی جام آزادگان شرایط خاص خود را دارد بنابراین برای شرط بندی روی این بازی، باید به نکات ذیل توجه داشت. شاهین بوشهر برای ورود مجدد به جمع مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ برتر باید این بازی را ببرد. این تیم در بازی قبل خود موفق شد شهرداری تبریز را در تبریز با نتیجه‌ی ۱-۰ شکست داده و به روند ناکامی‌ها پایان دهد. فجر سپاسی هم که اصلاً احوالات خوشی ندارد در بازی قبلی توانست خونه‌به‌خونه‌ی بابل را ۲-۰ شکست دهد و موجبات اخراج میثاقیان از سرمربی‌گری تیم بابلی را فراهم آورد.

پیش‌بینی مسابقات فوتبال در سایت بتکارت

شاهین بوشهر ؛ تیمی در حد و اندازه‌های صعود

تیم شاهین بوشهر این فصل را خوب شروع کرد و در ۱۵ هفته‌ی ابتدایی با ۷ برد و ۶ تساوی و ۱ باخت جزو مدعیان قهرمانی بود ولی با دو باخت به رقیبان مستقیم خود یعنی سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان و سپس یک باخت به بادران تهران، میان خود و صدر جدول ۹ امتیاز فاصله دید. شاهین بوشهر هم‌اکنون با ۸ برد، ۶ تساوی و ۴ باخت و ۳۰ امتیاز در رده‌ی ۳ جدول جام آزادگان قرار گرفته و با تیم اول و دوم به ترتیب ۹ و ۳ امتیاز فاصله‌ی امتیازی دارد. این تیم با هدایت محمود فکری آرزوهای بلندی دارد و هر نتیجه‌ای جز صعود به لیگ برتر برای آن شکست به حساب می‌آید. شاهین بوشهر دومین خط دفاع برتر و سومین خط حمله‌ی قدرتمند لیگ را در اختیار دارد و با اتکا به قدرت گلزنی بهمن سالاری و میلاد صارمی که درمجموع ۱۱ گل زده‌اند به دیدار فجر سپاسی خواهد رفت.

پیش بینی جام آزادگان فجر سپاسی

فجر سپاسی ؛ در حسرت روزهای خوب گذشته

فجر سپاسی شیراز سال‌هاست که از سطح اول فوتبال ایران دور است و هیچ‌گاه توان بازگشت به لیگ برتر را نشان نداده. این تیم امسال هم با شرایط نامساعدی روبه‌روست و در میانه‌ی راه مجبور شد سرمربی خود را تعویض کند. داود مهابادی که حدود یک ماه است هدایت تیم فجر را به دست گرفته در ۳ بازی که روی نیمکت این تیم نشسته ۶ امتیاز کسب کرده است. فجر سپاسی از ۱۸ مسابقه، ۴ برد، ۸ مساوی و ۶ باخت ثبت کرده و با ۲۰ امتیاز در رتبه‌ی ۹ جدول لیگ آزادگان قرار دارد. فجر با ۹ گل زده حتی اندازه‌ی دو بازیکن هجومی شاهین بوشهر هم گلزنی نکرده است. بهترین گلزن شیرازی‌ها، عباس بوعذار است که ۳ گل به ثمر رسانده است.

پیش بینی جام آزادگان

با توجه به موارد مذکور، منطق پیش بینی جام آزادگان حکم می‌کند که شاهین بوشهر برنده‌ی این بازی باشد یا اینکه حداقل بازنده‌ی این بازی نباشد. توجه داشته باشید که فجر بیش از هر تیم دیگر مساوی در پرونده دارد و شاید الان هم به یک تک امتیاز راضی باشد. ضمناً در جام آزادگان، گزینه‌ی کمتر از ۳ گل نیز معمولاً خوب جواب می‌دهد.

پیش‌بینی مسابقات فوتبال در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *