صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های بسکتبال NBA : پیش بازی واشنگتن ویزاردز-لس آنجلس لیکرز

رقابت‌های بسکتبال NBA : پیش بازی واشنگتن ویزاردز-لس آنجلس لیکرز

ad banner

رقابت‌های بسکتبال NBA ؛ زمانی برای لذت و هیجان

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA ، از ساعت ۲:۳۰ بامداد روز دوشنبه به وقت ایران، دو تیم واشنگتن ویزاردز و لس آنجلس لیکرز در ورزشگاه کاپیتال وان آرنا مقابل هم قرار خواهند گرفت. شرایط دو تیم در جدول رقابت‌ها کاملا متفاوت است. لیکرز در رتبه پنجم کنفرانس غرب قرار دارد و واشنگتن در رتبه یازدهم کنفرانس شرق جای گرفته است. این دیدار کلاسیک که گل سرسبد مسابقات از لحاظ پیش بینی بسکتبال NBA محسوب می‌شود، همیشه برای مخاطبان بسیار جذاب بوده و انتظار می‌رود این بار هم، انتظارات کاملا برآورده شود.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

واشنگتن ویزاردز: تیمی متفاوت در خانه

در نگاه کلی، شاید نتوان از واشنگتن ویزاردز به عنوان تیمی موفق در رقابت‌های بسکتبال NBA یاد کرد، اما عملکرد آن‌ها در خانه کاملا عالی است و چهار پیروزی از پنج بازی اخیرشان در خانه، حکایت از این امر مهم دارد. تنها باخت پایتخت نشینان هم مربوط به بازی برابر بوستون سلتیکس می‌شود که ایستادگی در برابر آن‌ها، غیرممکن به نظر می‌رسد، بنابراین چندان نمی‌شود این شکست را تجربه‌ای بد تلقی کرد. فرم واشنگتن ویزاردز درست مانند فصل گذشته است، آن‌ها به نظر می‌رسد راهی را می‌روند که باعث تکرار تاریخ خواهد شد. بر کسی پوشیده نیست که بردلی بیل و جان وال، دو سلاح خطرناکی هستند که می‌توانند روال بازی را عوض کنند و همین امر است که، پیش بینی بسکتبال NBA را سخت می‌کند.

رقابت‌های بسکتبال NBA

لس آنجلس لیکرز: با داشتن پادشاه، کار نشد ندارد!

آغاز موفقیت‌های لیکرز چیزی بود که می‌شد حدس زد. گرچه این تیم هنوز به پتانسیل کامل خود نرسیده، اما نشانه‌های مثبت کاملا به چشم می‌خورد. لبران جیمز، رهبر واقعی نماینده لس آنجلس است. وی با در اختیار داشتن میانگین ۲۸.۴ امتیاز، ۷.۶ ریباند و ۷ پاس منجر به امتیاز، در فصل جاری رقابت‌ها ، ثابت کرده می‌تواند به پیش بینی‌ رقابت‌های بسکتبال NBA غلبه کرده و با دستان خود، سرنوشت را عوض کند. لیکرز اخیرا وضعیت خوبی در جدول پیدا کرده و می‌توان گفت به ثبات مشخصی رسیده‌اند، اما هنوز هم پتانسیل کامل یاران لبران را ندیده‌ایم. در هر صورت باور عموم، به این سمت و سو کشیده شده است که گرچه واشنگتن در خانه خود سرسخت عمل می‌کند، اما لس آنجلس لیکرز به هجدهمین پیروزی فصل خود دست خواهد یافت. مشخصا لوک والتن می‌داند چگونه از این بازی سخت سربلند بیرون آید.

رقابت‌های بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقه واشنگتن ویزاردز – لس آنجلس لیکرز در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *