صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: پیش بینی بازی های روز نخست مرحله یک هشتم نهایی

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: پیش بینی بازی های روز نخست مرحله یک هشتم نهایی

ad banner

در بازی های روز نخست از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، در ورزشگاه السلام شهر قاهره تیم ملی مراکش مقابل تیم ملی بنین قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۰:۳۰ جمعه چهاردهم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ مراکش – بنین

وضعیت و نکات آماری تیم مراکش

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

  • تیم ملی مراکش برای این دیدار هیچ بازیکن غایبی ندارد و با تمام قوا به مصاف حریفش خواهد رفت.
  • انتظار می رود که مراکش را با یازده یار اصلی در ترکیب این تیم شاهد باشیم. مهدی بن عطیه کاپیتان مراکش بعد از استراحت در بازی مقابل آفریقای جنوبی بار دیگر به ترکیب ثابت باز میگردد تا در کنار زوج دفاعی خود رومن سایس مرکز خط دفاع را پوشش دهند.
  • با وجود عملکرد متوسط در خط حمله همچنان بنظر می رسد یوسف النصیری مهاجم ثابت مراکش در میدان باشد. این بازیکن در خط حمله از سه جناح توسط حکیم زیاش، یونس بلهندا و نورالدین آمرابات حمایت خواهد شد.
  • مراکش در راه رسیدن به مرحله حذفی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ تمام بازیهای دور گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشت و در رده اول جدول گروه چهارم جای گرفت. حال در مرحله حذفی بنین قرعه مناسبی برای آنهاست و مراکشی ها در پی رسیدن به چهارمین پیروزی پیاپی خود در جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ هستند.
  • دو تیم تاکنون سه بار با یکدیگر روبرو شده اند که هر سه دیدار با پیروزی مراکش به پایان رسیده است.

وضعیت و نکات آماری تیم بنین

  • تیم ملی بنین نیز برای این دیدار بازیکن مصدومی ندارد اما استیو مونیه به دلیل محرومیت این بازی را از دست می دهد. غیبت این بازیکن فقدان بزرگی برای بنین خواهد بود.
  • میشل دسایر سرمربی تیم بنین پس از عدم موفقیت تیمش در گلزنی در دو بازی آخر مرحله گروهی، ممکن است که در این دیدار آرایش ترکیب بنین را دستخوش تغییرات گسترده کند.
  • سترنین آلاگبه دروازبان تیم ملی بنین پس از ارائه نمایش فوق العاده مقابل کامرون به احتمال زیاد در این دیدار نیز درون دروازه خواهد ایستاد.
  • بنین برخلاف مراکش صعود سختی به مرحله حذفی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ داشت و توانست به عنوان یکی از تیمهای سوم برتر به مرحله بعدی راه یابد. هر سه بازی بنین در دور گروهی با تساوی همراه شد و آنها در این راه قهرمانان سابق آفریقا، کامرون و غنا را متوقف کردند. با این حال بنین برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی باید نمایشی بهتر از دور گروهی ارائه دهد.

در بازی های روز نخست از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، در ورزشگاه بین المللی شهر قاهره تیم ملی اوگاندا مقابل تیم ملی سنگال قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ جمعه چهاردهم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی روز دوازدهم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ اوگاندا – سنگال

وضعیت و نکات آماری تیم اوگاندا

  • تیم ملی اوگاندا برای مصاف با سنگال هیچ بازیکن غایبی نخواهد داشت.
  • شاگردان سباستین دسابره با تمام قوا به مصاف حریف صاحب نام خود می روند. دسابره ممکن است تغییراتی را نسبت به ترکیب تیمش برابر مصر که با شکست ۲-۰ همراه شد ایجاد کند.
  • بعد از عدم نتیجه گیری با آرایشش ۴-۴-۲ برابر مصر میزبان بنظر می رسد که چیدمان ترکیب این سرمربی دوباره به ۴-۲-۳-۱ مورد علاقه اش بازگردد.
  • اوگاندا در دور گروهی کار را پایینتر از مصر و در رتبه دوم گروه یک تمام کرد. با این وجود نمایش اوگاندا چندان رضایت بخش نبود و آنها برای امید داشتن به صعود به مرحله بعدی باید بهتر از اینها عمل کنند.

وضعیت و نکات آماری تیم سنگال

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

  •  تیم ملی سنگال برای این دیدار ادوارد مندی دروازبان ثابتش و سلیف سانه مدافعش را در اختیار نخواهد داشت.
  • به جز این دو تغییر آلیسو سیسه سرمربی سنگال به احتمال زیاد با همان ترکیب بازی مقابل کنیا که با پیروزی ۳-۰ به پایان رسید، تیمش را روانه میدان خواهد کرد.
  • این بدین معنی خواهد بود که ممکن است موسی واگو و کیتا بالده را روی نیمکت ذخیره های این تیم ببینیم.
  • سنگال کار خود را در مرحله گروهی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ در رتبه دوم گروه سه به پایان برد اما پس از برد قاطعانه برابر کنیا بازیکنان این تیم آماده چالش های پیش رو خواهند بود. شیرهای ترانگا هرگز مقابل اوگاندا شکست نخورده و امیدوار هستند تا این رکورد را همچنان حفظ کنند.

پیش بینی این بازی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *