صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛پیش‌بازی دیدار آتلانتا هاوکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛پیش‌بازی دیدار آتلانتا هاوکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ جدال آتلانتا هاوکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز

تیم‌های آتلانتا هاوکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز، از سری رقابت‌های بسکتبال NBA ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم با انگیزه‌های کاملا متفاوتی پا به این مسابقه می‌گذارند. فیلادلفیا با ترکیب پرستاره‌ی خود به دنبال کسب عنوان قهرمانی کنفرانس غرب خواهد بود و آتلانتا نیز که یکی از بدترین رکوردهای بسکتبال NBA را در اختیار دارد، هیچ شانسی برای رسیدن به پلی‌آف ندارد و به همین دلیل فقط برای بهبود بخشیدن به رکورد خود پا به این مسابقه می‌گذارد. هرچند که پیش‌بینی بسکتبال NBA بسیار دشوار است، اما به نظر می‌آید آتلانتا شانسی برا پیروزی در این مسابقه نداشته‌باشد.

این بازی به میزبانی فیلادلفیا و در ورزشگاه وِلز فارگو سنتِر (Wells Fargo Center) برگزار می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ رویای قهرمانی با جوئِل اِمبید

پیش‌بینی بسکتبال

جوئِل اِمبید فوق ستاره‌ی فیلادلفیا این روز‌ها در فرم فوق‌العاده ای قرار دارد و آماری باورنکردنی از خود در هر دو فاز هجومی و دفاعی به جا گذاشته‌است. عملکرد اِمبید به قدری خوب بوده‌است که دو ستاره‌ی دیگر این تیم، یعنی بِن سیمونز و جیمی باتلِر کاملا زیر سایه‌ی او قرار گرفته‌اند. او در آخرین بازی فیلادلفیا موفق به کسب ۴۲ امتیاز و ۱۸ ریباند شد. جیمی باتلر نیز با میانگین ۱۹.۲ امتیاز در هر بازی از موثرترین بازیکنان فیلادلفیا تا به اینجای فصل بوده‌است.

بزرگترین مشکل فیلادلفیا اما بِن سیمونز، گارد راس این تیم است که پس از گذشته یک فصل و نیم هنوز موفق نشده فرم خوبی برای شوت‌های خود پیدا کند و همین مسئله باعث شده او نتواند خیلی خوب در امتیازگیری به تیم خود کمک کند. فیلادلفیا اکنون با ۲۷ پیروزی و ۱۵ شکست در رده‌ی چهارم کنفرانس غرب قرار دارد و اگر می‌خواهد از امتیاز میزبانی بهره‌مند شود باید بتواند حداقل تا رتبه‌ی دوم بالا بیاید. آن‌ها اکنون پشت سر میلواکی، تورنتو و ایندیانا قرار دارند و بوستون را در رده‌ی پنجم پشت سر خود می‌بینند.

با وجود سخت بودن پیش‌بینی بسکتبال NBA به نظر نمی‌رسد فیلادلفیا مشکلی برای از پیش رو برداشتن آتلانتا داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی: جوئِل اِمبید – جیمی باتلِر – بِن سیمونز – ویلسون چُندلر – کُرکماز

آتلانتا هاوکس؛ بی هدف در قعر جدول شرق

شاگردان پیِرس شاید اکنون در کنار فینیکس سانز یکی از بی‌برنامه‌ترین تیم‌های بسکتبال NBA باشند. آن‌ها در این فصل نیز طبق پیش‌بینی عملکرد بسیار بدی را داشتند، تا تیمی که چند فصل پیش در فینال کنفرانس شرق حضور داشت، اکنون یکی ازتیم‌های قعر جدول باشد. آن‌ها در دِرَفت امسال موفق شدند تِرِی یانگ را ازدالاس به خدمت بگیرند و با حضور این بازیکن جوان و با استعدا کمی وضعیت خود را بهبود ببخشند اما همچنان با ۱۲ پیروزی و ۲۹ شکست یکی از بدترین رکود‌های بسکتبال NBA را در اختیار دارند و در رده‌ی دوازدهم جدول جای گرفته ‌اند.

آتلانتا هیچ شانسی نیز برای رسیدن به پلی‌آف ندارد و تنها امید دارد یکی دیگر از انتخاب‌های دِرَفت امسال را به خود اختصاص دهد. از معدود نکات مثبت آتلانتا در این فصل، شکوفایی جان کالینز جوان بوده‌است که با میانگین ۱۸.۸ امتیاز در هر بازی توانسته امتیاز آورترین بازیکن آتلانتا باشد. تِرِی یانگ نیز میانگین ۷.۳ پاس در هر بازی را به نام خود ثبت کرده‌است.

در انتها با وجود شگفتی‌های این ورزش جذاب، پیش‌بینی بسکتبال NBA کار سختی است اما بعید است آتلانتا بتواند در مقابل فیلادلفیا کاری از پیش ببرد.

ترکیب احتمالی: ترِی یانگ – جان کالینز – دواین دِدمُن – دِآندره بَمبری – کوین هوئِرتِر

پیش‌بینی بسکتبالپیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *