صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ الجزایر ۳-۰ تانزانیا؛ صعود آسان صدرنشین

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ الجزایر ۳-۰ تانزانیا؛ صعود آسان صدرنشین

ad banner

در بازی های روز یازدهم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، ساعاتی پیش در هفته سوم بازی های گروه C تیم های الجزایر و تانزانیا مقابل یکدیگر به میدان رفتند و این بازی با پیروزی تیم ملی الجزایر به پایان رسید. الجزایر با نه امتیاز مقتدرانه به مرحله بعدی صعود کرد و تانزانیا از دور رقابتها کنار رفت.

پیروزی تیم ملی الجزایر مقابل تیم تانزانیا در گروه سوم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

این بازی در ورزشگاه السلام شهر قاهره، راس ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه دهم تیرماه به وقت ایران آغاز شد. قضاوت این دیدار بر عهده داوری از کشور ماداگاسکار بود. شاگردان جمال بلماضی با ثبت یک پیروزی آسان توانستند به مرحله حذفی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ راه پیدا کنند. بریس آدام یوناس و درخشش اسلام سلیمانی به روباه های صحرا کمک کرد تا با بیشترین امتیاز مرحله گروهی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ را به پایان برسانند. در آن سو شاگردان امانوئل آمینکه نیز با تحمل سومین شکست پیاپی بدون امتیاز از دور رقابتها کنار رفتند. آمنیکه به نسبت بازی قبلی که با شکست ۳-۲ مقابل کنیا همراه شد، تغییرات زیادی را در آرایش ترکیب تیمش ایجاد کرده بود. در مقابل بلماضی به تعداد زیادی از ستارگان تیمش همچون ریاز محرز، بغداد بونجاح و سوفیان فغولی استراحت داد و فقط رایس مبولحی دروازبان این تیم درون دروازه ثابت ایستاده بود. تا اواسط نیمه اول فرصت های فراوانی توسط الجزایر روی دروازه تانزانیا خلق شد اما مهاجمین این تیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند تا اینکه ده دقیقه به پایان نیمه اول سلیمانی مهاجم تیم فنرباهچه سرانجام قفل بازی را شکست و گل اول بازی را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد روی پاس خود سلیمانی، اینبار آدام یوناس دروازه تانزانیا را گشود تا کار برای رقیب به نوعی تمام شود. در لحظاتی پایانی نیمه اول هافبک ناپولی بار دیگر دروازه حریف را باز کرد تا اختلاف به سه گل برسد. نیمه دوم با تعویض های سرمربی تانزانیا همراه بود تا بتواند تغییری در روند بازی ایجاد کند اما الجزایر به خوبی بازی را تحت کنترل داشت. در ادامه بلماضی ستارگان خود محرز و بونجاح را به بازی فرستاد تا به گلهای زده تیمش اضافه کند اما بازی بیشتر در میانه زمین به آرامی دنبال میشد. در پایان الجزایر با همان سه گل به پیروزی رسید و به مرحله حذفی راه یافت. تانزانیا نیز در حسرت پیروزی در جام ملتهای آفریقا از دور رقابتها کنار رفت.

شرح گل ها

  • اسلام سلیمانی (۳۴): روی ارسال پاس عمقی یوناس، ضربه سلیمانی به راحتی از کنار دست امناتا دروازبان تانزانیا راهی دروازه شد.
  • آدام یوناس (۳۹): درست برخلاف گل اول، ارسال عمقی سلیمانی به یوناس تبدیل به گل دوم الجزایر شد.
  • آدام یوناس (۴۵): باز هم پاس گل سلیمانی یوناس را در موقعیت دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن سومین گل تیمش را به ثمر برساند.
bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *