صفحه اصلی / عمومی / نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان : نبرد انتقامی کاشیما

نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان : نبرد انتقامی کاشیما

ad banner

نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان : پیش‌بینی بازی رئال مادرید-کاشیما آنتلرز؛ 

روز چهارشنبه ۲۸ آذر، رأس ساعت ۲۰ تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی‌ها در امارات برگزار می‌شود و در دیگر بازی این مرحله، العینِ میزبان مقابل ریورپلاته‌ی آرژانتین قرار می‌گیرد. این بازی‌ها از ۲۱ آذرماه آغاز شده و ۱ دی به پایان خواهد رسید. در جمع ۴ تیم پایانی، رئال مادرید امید اصلی قهرمانی به حساب می‌آید ولی با توجه به آمار بازی‌های خارج از خانه‌ی شاگردان سولاری در این فصل متوجه خواهیم شد پیش‌بینی بازی رئال مادرید-کاشیما آنتلرز آن‌چنان که به‌نظر می‌آید آسان نخواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رئال مادرید؛ مدعی اول قهرمانی

بنابر برنامه‌ریزی این بازی‌ها، تیم رئال مادرید بدون انجام حتی یک بازی در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی قرار گرفت تا منتظر حریف خود باشد. بنابراین سفیدهای مادریدی به‌لحاظ بدنی نسبت به تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در وضع بهتری قرار دارند. نکته‌ی مثبت دیگر آنست که این بازی در امارات برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌گردد بیشتر تماشاگران حامی رئال مادرید باشند. رئال با روحیه‌ای عالی پا به زمین می‌گذارد و توانسته با ۵ پیروزی از ۶ مسابقه‌ی لالیگایی اخیر خود به‌نوعی از زیرفشارها خارج شود. کاسمیرو و ناچو که به‌تازگی از مصدومیت رها شده‌اند بعید است در این بازی به‌خدمت گرفته شوند. به گزارش ۹۰min.com، سانتیاگو سولاری احتمالاً به بنزما،آسنسیو و مودریچ استراحت خواهد داد. گرت بیل هم به‌دلیل مصدومیت خفیفی که دارد به احتمال بسیار زیاد در این بازی حضور نخواهد داشت. نکته‌ی منفی آمار مادریدی‌ها آن است که از ۱۳ بازی بیرون از خانه‌ی اخیر خود تنها در ۶ بازی موفق به پیروزی شده‌اند.

جام باشگاه‌های جهان

کاشیما آنتلرز؛ جنگ برای انتقام

کاشیما آنتلرز که به‌عنوان قهرمان آسیا پا به این مسابقات گذارده توانست در فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس ایران را شکست دهد. آقای گو اویوا، سرمربی این تیم به‌عنوان بهترین سرمربی آن دوره از مسابقات معرفی شد. ژاپنی‌ها در مرحله‌ی قبلِ جام باشگا‌ه‌های جهان و در دیداری دراماتیک توانستند بازی عقب‌‌افتاده مقابل چیواس گوادالاخارای مکزیک را با نتیجه‌ی ۲-۳ ببرند و به نیمه‌نهایی برسند. رئال و کاشیما یکبار دیگر نیز در این مسابقات روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. در فینال سال ۲۰۱۶ جام باشگاه‌های جهان که در ژاپن برگزار شد بازی این دو تیم در نود دقیقه ۲-۲ شد ولی در وقت اضافه رئال با نتیجه‌ی ۲-۴ بازی و جام را از آن خود کرد. پس این بازی برای کاشیما آنتلرز جنبه‌ی انتقامی نیز دارد. در این بازی تنها غایب تیم ژاپنی، یوما سوزوکیِ خوش‌تکنیک است ولی سرجینیو امید اول گلزنی کاشیما از ابتدا در ترکیب خواهد بود.

جام باشگاه‌های جهان

پیش‌بینی بازی رئال مادرید-کاشیما آنتلرز

باتوجه به وضعیت فعلی دو تیم و سوابق آنها شاید گزینه‌ی بیش از ۱.۵ گل مطمئن‌ترین پیش‌بینی بازی رئال مادرید-کاشیما آنتلرز باشد. کاشیما در بازی قبل خود ۳ گل به ثمر رساند و در بازی‌های آسیایی تیمی هجومی نشان داده بود (۱۸ گل). از آن سو رئال هم به‌لحاظ دفاعی وضعیت مطمئنی ندارد و در ۲۰ بازی اخیر تنها در ۴ بازی توانسته کلین‌شیت کند.

پیش‌بینی مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *