صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی دیدار لوس‌آنجلس کلیپرز – نیواورلینز پلیکانز

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی دیدار لوس‌آنجلس کلیپرز – نیواورلینز پلیکانز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ لوس‌آنجلس کلیپرز نیواورلینز پلیکانز

در ادامه‌ی سری مسابقات NBA، ساعت ۷ صبح سه‌شنبه ۲۵ دی ماه، لوس‌آنجلس کلیپرز در استپلز سنتر، میزبان تیم نیواورلینز پلیکانز خواهد بود. تیم میزبان با دو باخت پیاپی مقابل دنور ناگتس و دیترویت پیستونز پا به میدان می‌گذارد و باتوجه به اینکه سه بازی خانگی پیش‌ رو دارد می‌تواند جایگاه خود در بالای جدول کنفرانس غرب را مستحکم کند. تیم نیوراورلینز پلیکانز نیز به‌خاطر قرعه‌ی خوب و برخورد پشت‌سر هم به تیم‌های ضعیف لیگ توانسته بود رکورد ۳ پیروزی پیاپی را برای خود رقم بزند ولی در بازی آخر خود مقابل مینه‌سوتا شکست خورد. با توجه به جایگاه دو تیم شاید برد کلیپرز قطعی به‌نظر برسد ولی پیش‌بینی بسکتبال NBA نشان داده هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لوس‌آنجلس کلیپرز؛ حمله‌ی خوب، دفاع بد

لوس‌آنجلس کلیپرز جزو تیم‌های میانه‌حال ولی سرسخت لیگ به‌حساب می‌آید که هیچ تیمی از برخورد با آن راضی نیست. لوس‌آنجلسی‌ها با ۲۴ برد و ۱۸ باخت در رده‌ی ششم کنفرانس غرب قرار دارند و اگر زودتر به فرم خوب خود بازنگردند باتوجه به رقابت نزدیک تیم‌ها، سقوط آنها به جمع تیم‌های قعرنشین هم دور از تصور نخواهد بود. کلیپرز با قرعه‌ی ۴ بازی خانگی پیاپی مواجه شده که اولی آن را به دیترویت باخت و حالا مترصد بهره‌گیری از بازی‌های باقی‌مانده است. کلیپرز ۶۶% بازی‌های خانگی خود را برده و مسلماً در استپلز سنتر شب سختی برای پلیکان‌ها رقم خواهد زد. فاصله‌ی این تیم با صدر جدول ۵ بازی است. کلیپرز با کسب ۱۱۶ امتیاز در هر بازی به‌لحاظ هجومی تیم ۴ لیگ است ولی به‌لحاظ دفاعی با اعطای ۱۱۴ امتیاز، تیم ۲۴ بسکتبال آمریکای شمالی است. توبیاس هریس، دانیلو گالیناری و لو ویلیامز مهم‌ترین امتیازآوران کلیپرز هستند که در هر بازی در مجموع ۵۸ امتیاز کسب می‌کنند. در آخرین بازی رودرروی دو تیم این کلیپرز بود که توانست بازی را از آن خود کند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

نیواورلینز پلیکانز؛ تیمی هیجان‌انگیز اما قعرنشین

تیم نیواورلینز پلیکانز که فصل را با صدرنشینیِ کنفرانس غرب آغاز کرد مسیر خود را بد ادامه داد و اکنون علیرغم نمایش خیره‌کننده‌ای که دارد در رتبه‌ی نازل ۱۳ ایستاده است. نیواورلینز هم مانند کلیپرز خط آتشی خوب دارد (با میانگین ۱۱۷ امتیاز در رتبه‌ی ۳) و خط دفاعی بد (با اعطای ۱۱۵ امتیاز در رتبه‌ی ۲۶). این تیم بعد از حدود ۵۰ روز بالاخره توانست در ۳ بازی پیاپی به پیروزی برسد و کمی خود را در جدول بالا بکشد. پلیکان‌ها که تازه در حال اوج گرفتن دوباره بودند با سخت‌ترین قرعه‌ی این فصل خود مواجه شدند و باید ۵ بازی پیاپی بیرون خانه انجام دهند و بازی با کلیپرز دومین آن‌هاست (اولین بازی را به مینه‌سوتا باختند). یکی از بهترین بازیکنان این فصل NBA یعنی آنتونی دیویس (متوسط ۲۸ امتیاز و ۱۳ ریباند) در میان پلیکان‌ها است و مثلث او با جرو هالیدی و جولیوس رندل به‌طور میانگین ۶۹ امتیاز کسب می‌کند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA

به‌دلیل کیفیت بالای تیم‌های بسکتبال آمریکای شمالی، پیش‌بینی بسکتبال NBA یکی از هیجان‌انگیزترین پیش‌بینی‌های ورزشی است. آمار و ارقام از برتری نسبی نیواورلینز پلیکانز می‌گویند ولی به‌نظر ما شانس لوس‌آنجلس کلیپرز برای برد بالاتر است. دو تیم در این فصل دو بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که هر دو هم در زمین نیواورلینز بوده است و سهم هریک یک پیروزی بوده است. ولی بازی روز سه‌شنبه هم در زمین کلیپرز است هم میزبان نسبت به مهمان خود یک روز بیشتر استراحت کرده است.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *