صفحه اصلی / عمومی / مسابقات تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ ؛ تقابل سرنا ویلیامز و ماریا ساکاری

مسابقات تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ ؛ تقابل سرنا ویلیامز و ماریا ساکاری

ad banner

مسابقات تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ ؛ تقابل سرنا ویلیامز مدعی و ماریا ساکاری

مسابقات تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ از روز ۲۹ دسامبر در شهر پرت استرالیا آغاز شده است و در این مسابقات، هشت تیم از آلمان، فرانسه، اسپانیا و استرالیا در گروه یک و سوئیس، آمریکا، یونان و بریتانیا در گروه دو، در رقابت‌های انفرادی آقایان، بانوان و دوبل با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. این نوزدهمین دوره‌ی جام هاپمن خواهد بود و تیم سوئیس، متشکل از راجر فدرر و بلیندا بنچیچ، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

این رقابت‌ها که روی هارد کورت برگزار می‌شود، جنبه‌ی ملی داشته و این موضوع باعث شده تا کارشناسان پیش‌بینی بازی‌های جذاب و تماشاگر‌پسندی را در هفته‌ی پیش رو داشته باشند.

در یکی از دیدار‌های گروه دو، روز دوشنبه تیم‌های آمریکا  و یونان به مصاف هم می‌روند و در اولین بازی، سرنا ویلیامز تنیسور شماره ۱۶ جهان مقابل ماریا ساکاری جوان قرار خواهد گرفت.

سرنا ویلیامز؛ امید اول یانکی‌ها برای کسب قهرمانی

مشخصات: راست دست، سن:  ۳۷، قد: ۱۷۵ سانتیمتر، رنکینگ فعلی: ۱۶

سرنا ویلیامز تنیسور کهنه‌کار آمریکایی، سال گذشته به دلیل حاملگی از دنیای تنیس به دور بود و نتوانست در بسیاری از تورنومنت‌های رنکینگ سال شرکت کند و همین مساله باعث افت او در رنکینگ جهانی شد. او با ۷۲ عنوان قهرمانی در دنیای تنیس در رده‌ی بانوان، پنجمین تنیسور پرافتخار تاریخ به حساب می‌آید.

او که در سال ۲۰۱۸ در فینال رقابت‌های ویمبلدون، مغلوب آنجلیک کربر آلمانی و در رقابت‌های آزاد آمریکا، مغلوب نائومی اوساکای ژاپنی شد، قصد دارد در سال جدید میلادی باز هم به روزهای پرافتخار گذشته بازگردد و در رقابت‌های تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ مقابل حریفی مانند ساکاری، پیش‌بینی بازی دشواری برای سرنا، دور از ذهن است.

ویلیامز در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ به همراه تیم آمریکا، فاتح مسابقات جام هاپمن شده و اکنون در بهترین فرم خود به این مسابقات پای گذاشته است. آمریکایی‌ها امیدوارند تا او در کنار فرانسیس تایافو بتواند راه قهرمانی را برای آنها هموار سازد.

تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹

ماریا ساکاری؛ جوان یونانی به دنبال خلق یک شگفتی

مشخصات: راست دست، سن:  ۲۳، قد: ۱۷۳ سانتیمتر، رنکینگ فعلی: ۴۵

ماریا ساکاری جوان که از سال ۲۰۱۵ وارد تور حرفه‌ای تنیس شده است، سال ۲۰۱۸ را به بدترین شکل به پایان می‌برد. او در ۱۰ بازی از ۱۵ بازی اخیر خود شکست خورده و در ۵ بازی اخیر خود با نتایج مشابه ۲-۰ مغلوب شده و حتی موفق به بردن یک ست نیز نشده است. ساکاری امیدوار است تا سال جدید برای او خوش‌یمن بوده و بتواند در ادامه مسابقات تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ با پیروزی مقابل حریفان پرآوازه ای چون ویلیامز، نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

ساکاری که هم‌تیمی بسیار خوبی مانند استفانوس سیتسیپاس دارد، باید سطح خود را بالاتر برده و بتواند ویلیامز که دیگر در سال‌های جوانی قرار ندارد را خسته کرده تا در مسابقه‌ی دوبل، یونانی‌ها امید بیشتری به کسب پیروزی داشته باشند.

پیش‌بینی بازی ویلیامز و ساکاری چندان دشوار به نظر نمی‌رسد و عده‌ای از حالا فینالیست دو گرند اسلم اخیر بانوان جهان یعنی سرنا ویلیامز را پیروز این مسابقه قلمداد می کنند.

تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹

پیش‌بینی مسابقه سرنا ویلیامز و ماریا ساکاری در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *