صفحه اصلی / عمومی / بوندسلیگا : پیش بازی رقابت مونشن گلادباخ – نورنبرگ

بوندسلیگا : پیش بازی رقابت مونشن گلادباخ – نورنبرگ

ad banner

مونشن گلادباخ-نورنبرگ؛ فصل خوب بروسین‌ها در مسابقات بوندسلیگا ادامه می‌یابد؟

در چارچوب هفته‌ی شانزدهم مسابقات بوندسلیگا، تیم‌های مونشن گلادباخ و نورنبرگ از ساعت ۲۱:۰۰ روز سه‌شنبه، ۲۷ آذرماه مصادف با ۱۸ دسامبر در استادیوم بروسیا پارک با قضاوت روبرت اشرودر مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

مونشن گلادباخ؛ یکه تازی دیتر هکینگ در مسابقات بوندسلیگا 

باشگاه مونشن گلادباخ در فصل جاری مسابقات بوندسلیگا عملکردی بسیار قابل توجه داشته و جزو شگفتی‌های این فصل فوتبال کشور آلمان بوده است. این تیم در حال حاضر از ۱۵ دیدار اخیر خود ۹ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست کسب کرده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، دیتر هکینگ با ۵ غایب اصلی پا به این دیدار خانگی خواهند گذاشت. ماتیاس گینتر، مامادو دوکوره، خولیو ویالبا، لارس اشتیندل و رافائل جزو مصدومان بلند مدت مونشن گلادباخ هستند که به این دیدار نخواهند رسید.

تونی یانتیشکه نیز دچار گرفتگی عضله شده و پیش‌بینی می‌شود به این دیدار نرسد. با توجه به عدم حضور دو مدافع اصلی، انتظار می‌رود لوییز بیر ۱۸ ساله در ترکیب اصلی مونشن گلادباخ قرار بگیرد. با توجه به اینکه لارس اشتیندل هفته گذشته مصدوم شد، هکینگ مجبور است از آلاسانه پلی به عنوان مهاجم اصلی در ترکیب خود استفاده کند.

یوناس هافمن نیز از بند مصدو میت رها یافته و در تمرینات تیمش حضور یافته است. اگر کادر فنی صلاح بداند، او در میانه‌ی میدان تیمش قرار خواهد گرفت و در غیر این‌صورت جای خود را به مانند هفته‌ی قبل به دنیس زکریا خواهد داد.

مونشن گلادباخ در حال حاضر با ۳۰ امتیاز از ۱۵ مسابقه رده‌ی دوم مسابقات بوندسلیگا را به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد که پیش‌بینی بازی مونشن گلادباخ و نورنبرگ کار سختی نباشد چرا که تیم میزبان در ۱۰ دیدار اخیر خانگی خود صاحب پیروزی شده است. این تیم همچنین در ۱۲ دیدار اخیر خانگی خود حداقل ۲ گل به ثمر رسانده و به همین دلیل درانتظار می‌رود که شاهد دیداری پر گل باشیم.

بوندسلیگا

نورنبرگ؛ خطر سقوط تهدیدی جدی برای نورنبرگی‌ها

باشگاه نورنبرگ در فصل جاری بوندسلیگا عملکردی ضعیف از خود به جای گذاشته و از ۱۵ مسابقه‌ی اخیر خود در این رقابت‌ها ۲ پیروزی، ۵ تساوی و ۸ شکست در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است. بنابراین در پیش‌بینی بازی مونشن گلادباخ مقابل نورنبرگ وزنه به سمت میزبان سنگینی می‎کند.

به گزارش وبسایت گل، دنیس لیپرت، کریستین ماتنیا و هانو بیرنس بازیکنان نورنبرگ هستند که به طور قطع این دیدار را از دست خواهند داد. وضعیت انریکو والنتینی و ادوارد لوون نیز مشخص نبوده و باید دید کادر فنی چه تصمیمی در خصوص این دو بازیکن در این دیدار سخت خارج از خانه خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که الکساندر فوکس و پاتریک اراس در این دیدار نیمکت‌نشین باشند و سایمون رین جوان در ترکیب اصلی نورنبرگ در میانه‌ی میدان به عنوان یک هافبک دفاعی بازی کند.

پیش‌بینی بازی مونشن گلادباخ مقابل نورنبرگ برای کارشناسان آسان بوده و اکثرا شاگردان دیتر هکینگ را پیروز این دیدار خوانده‌اند. نورنبرگ نیز در ۵ دیدار از ۷ دیدار خارج از خانه‌ی خود در هر دو نیمه‌ی مسابقه متحمل شکست شده است.

بوندسلیگا

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *