صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکای شمالی : پیش‌بازی رقابت بروکلین نتس و لس آنجلس لیکرز

بسکتبال NBA آمریکای شمالی : پیش‌بازی رقابت بروکلین نتس و لس آنجلس لیکرز

ad banner

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پدیده شرق، در کمین لیکرز ضربه خورده

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، دو تیم بروکلین نتس و لس آنجلس لیکرز، به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار جذاب و حساس که تقابل تیم رده چهارم کنفرانس غرب برابر تیم دهم کنفرانس شرق خواهد بود، برای علاقه‌مندان به پیش بینی بسکتبال NBA  ، موردی قابل تامل خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

بروکلین نتس: انرژی آتشینِ جوانی

پنج پیروزی پیاپی، آن هم برابر تیم هایی چون آتلانتا هاوکس و واشنگتن ویزاردز، به هیچ وجه اتفاقی نیست. مردان اهل نیویورک، فرمی رویایی را سپری می‌کنند. کنی اتکینسون پس از شروعی بد و پرنوسان به مسابقات بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، اکنون مسیر درستی را برای تیمش تعیین کرده است. اد دیویس با تجربه و آماده، در کنار کاریس لورتِ جوان که با میانگین ۱۸.۴ امتیاز، از ارکان اصلی بروکلین نتس محسوب می‌شود، می‌خواهند به روند پیروزی‌های متوالی ادامه دهند و صعود به پلی‌آف، هدف کوتاه مدت‌شان به نظر می‌رسد. با توجه به شور و شوقی که بروکلین دارد و میزبان بودن‌شان در این بازی، پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

لس آنجلس لیکرز: پرستاره، اما بی ثبات

با وجود آن‌که انتظار می‌رفت لس آنجلس لیکرز حتی با وجود داشتن لبران جیمز، در زمین واشنگتن ویزاردز شکست بخورد، اما این نحوه شکست خوردن بود که بیشتر باعث نگرانی شد. لیکرز عملا به جز کوارتر چهارم، حرفی برای گفتن نداشت. با این حال این باخت می‌تواند به مانند یک شمشیر دولبه باشد، یا ممکن است مردان لوک والتن را برای واکنشی سریع و مناسب تهییج کند، یا احتمال دارد این تیم را که در حال طی روندی مثبت بود، به باتلاق بکشاند. با تمام این تفاسیر، در دیداری که لبران جیمز حضور دارد، نباید با قاطعیت در خصوص پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی صحبت کرد. مخصوصا که آمار تقابل‌های اخیر این دو تیم، به نفع لیکرز بوده است. در مورد این بازی یک حقیقت خاص وجود دارد و آن هم این است که لبران می‌تواند همه چیز و همه جا را به آتش بکشد، حتی شوق جوانیِ بروکلین را.

مشخصات بازی

ورزشگاه: بارسلایز سنتر (استادیوم خانگی بروکلین نتس)

تاریخ: چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷- ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۰۰ بامداد

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *