صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری آنتوان گریزمان پس از پیوستن به بارسلونا : مسی یک افسانه است!

کنفرانس خبری آنتوان گریزمان پس از پیوستن به بارسلونا : مسی یک افسانه است!

ad banner

خرید تابستانی تیم بارسلونا آنتوان گریزمان مهاجم تیم اتلتیکو مادرید که بالاخره پس از داستان های متفاوت رسمی شد، به نظر می رسد بخشی از مخارج آن از طریق وام تامین شده است. در ابتدا قرار بود که بارسلونا پول خرید این بازیکن را که مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو است، به صورت قسطی پرداخت کند ولی بنا بر دلایلی که در خبر دیگری به آن اشاره گردید، تنش بین میدران بارسا و اتلتیکو زیاد شد و مادریدی ها اعلام کردند که پول این بازیکن را به صورت نقدی می خواهند. به همین دلیل به نظر می رسد بارسلون برای تامین این پول مقداری از آن را وام گرفته است. این خبر را جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا در مراسم معارفه وی که شب گذشته برگزار شد تایید کرد و در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

در ابتدا به او خوش آمد گویی می کنم که به جمع ما اضافه شدی. این واقعیت را بگویم که زمان زیادی را صرف این کردیم که تو را به نیوکمپ بیاوریم و این پروسه اصلا آسان نبود و حاشیه های زیادی را در پی داشت. ولی بالاخره موفق شدیم این کار را انجام دهیم و تو این جا در میان ما هستی و من مطمئن هستم که با خریدت بارسا نیز پیشرفت خواهد کرد و جهش خوبی را در جهت موفقیت خواهیم داشت. تو از تیم بزرگی به نام اتلتیکو به جمع ما آمدی و کادر فنی به صورت کامل همه چیز را بررسی و تایید کردند. زین پس هدف امان یکی است و باید در جهت پیشرفت هم دیگر تلاش کنیم. تو برای ما دوست داشتنی و قابل احترام هستی مخصوصا برای سرمربی تیم و به تو تبریک می گویم.

0fa881a067408fb53e1f5bdcae40beae
در خصوص انتقال گریزمان به بارسلونا؟

نمی دانم چرا می گویند که از قبل بین ما توافقی صورت گرفته بود. خیر به این صورت نبوده است. ما هم هنگامی که او از خودش یک ویدئو منتشر کرد که می خواهد از اتلتیکو جدا شود اقدام کردیم و با او تماس گرفتیم. هیچ مدرکی وجود ندارد که از مدت ها قبل ما این کار را انجام داده بودیم. خرید او بسیار سخت بود زیرا در قرار داد او بند آزاد سازی وجود داشت و مشخص شد باید آن را به صورت نقدی بپردازیم. زیرا در ابتدا قرار بود که به صورت قسطی به اتلتیکو پرداختش کنیم ولی بعد همه چیز تغییر کرد. برای خرید او ۳۵ میلیون یورو وام گرفتیم و ۸۵ میلیون یوروی دیگر نیز از فروش بازیکنان و مطالبات آنان تامین شد. وام گرفته شده را هم باید در مدت شش ماه باز گردانیم.
در زمان حضور من شش خرید گران قیمت به نام بارسا ثبت شده است زیرا در نظر داریم که بهترین باشیم و بهترین ها را جذب کنیم و تیمی با کیفیت را بسازیم. بازار نقل و انتقالات در حال حاضر شرایط جالبی را ندارد ولی خدا را شاکر هستیم که می توانیم به رقابت و خرید بپردازیم زیرا توانایی این کار را نیز داریم. زیرا بعضی مواقع بهترین های دنیا می خواهند به تیم ما ملحق شوند و ما نیز از این کار استقبال می کنیم.

لازم به ذکر است با اعلام رسمی سایت باشگاه بارسلونا، آنتوان گریزمان شماره ۱۷ تیم را بر تن خواهد کرد زیرا شماره ۷ فعلا در اختیار کوتینیو می باشد. در خصوص آنتوان گریزمان ۲۸ ساله مختصری بدانید که او به عنوان مهاجم در تیم اتلتیکو مادرید توپ می زد و از سال ۲۰۱۴ در این تیم حضور داشت. پیش از این در دوران نوجوانی در مدرسه فوتبال سوسیداد توپ می زد و از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ به رئال سوسیداد منتقل شد و در ۱۸۰ بازی که برای این تیم به میدان رفت توانست ۴۶ گل برای سوسیداد به ثمر برساند و پس از آن از این تیم جدا شد و در سال ۲۰۱۴ پس از گذراندن تست های پزشکی این تیم با ۳۰ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست و امسال نیز پس از کش و قوس های فراوان با ۱۲۰ میلیون یورو به بارسا منتقل شد. مراسم معارفه او نیز شب گذشته در حالی برگزار شد که نیوکمپ خالی از تماشاگر بود و افراد زیادی برای معارفه او به ورزشگاه نرفته بودند زیرا هواداران بارسا نیز از این خرید رضایت ندارند. او پس از صحبت های بارتومئو با خبرنگاران مصاحبه کرد که در زیر می خوانید:

دوست دارم از این جا از اولین باشگاه حرفه ایم رئال سوسیداد تشکر کنم ون آن ها کمک ویژه ای در پیشرفت من داشتند. بعد از آن از تمامی کادر فنی، سرمربی و هم تیمی هایم در اتلتیکو تشکر می کنم زیرا آن ها در طی سال های که برایشان به میدان رفتند به من لطف داشتند. هم چنین هم تیمی هایم در تیم فرانسه کمک زیادی از من کردند. از آقای بارتومئو نیز سپاس گزارم که برای این که به جمع آبی اناری پوشان ملحق شوم تلاش زیادی را انجام دادند. این انتقال چالش جدیدی برای زندگی من است و از این بابت خوشحال هستم زیرا راه طولانی ای در پیش دارم که باید نهایت تلاشم را انجام دهم تا تبدیل به بازیکن بهتری شوم زیرا پا به میدانی گذاشتم که به هیچ وجه قرار نیست راه آسانی را داشته باشد. باید هه توان خودم را به کار بگیرم تا در چالش پیش رویم موفق شوم و خودم را به سرمربی ثابت کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم. دوست دارم در بارسا لالیگا، جام حذفی و حتی برنده شدن در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم زیرا تاکنون این مهم را به دست نیاورده ام. هیچ وقت فکرش را نمی کردم از رئال سوسیداد به بارسا ملحق شوم و روزی به جایگاهی که الان دارم برسم.

خوشحالی آنتوان گریزمان از پیوستن به بارسلونا

خوشحالی آنتوان گریزمان از پیوستن به بارسلونا
چرا سال گذشته علی رغم داشتن پیشنهاد به بارسا ملحق نشدی؟

سال گذشته باید یک کار نیمه تمامی را تمام می کردم و در مادرید می ماندم ولی نشد. دوستان زیادی نیز داشتم و جدایی از آن ها بسیار سخت بود. اوضاع به صورتی که می خواستم برایم پیش نرفت ولی بالاخره آن زمان شرایط به آن صورت بود. اتلتیکو مادرید را همیشه تحسین کرده و می کنم و مطمئن هستم هر چه در توان داشتم برای آن ها گذاشته ام و به همین خاطر هیچ وقت عذاب وجدانی در این خصوص نخواهم داشت زیرا من همواره برای آن ها تلاش کردم.

نظرتان در خصوص ساخت مستند سال پیش؟

در طول زندگیم کاری را که باید در آن زمان انجام می دادم را انجام دادم حتی اگر آن کار بد بوده باشد ولی پشیمان نشدم چون از نظرم در آن زمان تصمیم درستی بوده است. در حال حاضر مهم این است که در این جا قرار دارم و می خواهم تمام تلاشم را برای این باشگاه به کار ببندم و اگر نیازی باشد عذرخواهی را انجام دهم ترجیح می دهم درون زمین این کار را انجام دهم.

نظرتان در خصوص لیونل مسی؟

خوشحال هستم که او با هم تیمی شده ام. از نظر لبران جیمز در بسکتبال افسانه بوده است و لیونل مسی در فوتبال و ما خانوادگی به او ارادت داریم. خوشحال هستم که می خواهم در کنار او بازی کنم و لذت ببرم.

به نظرت سال گذشته که پیشنهاد بارسا را رد کردی مسی و سوارز از تو دلگیر شدند؟

هنوز با آن ها صحبتی نکرده ام. شاید این اتفاق افتاده باشد و وقتی آن ها را ببینم متوجه خواهم شد ولی معتقد هستم هر مشکلی با چند گل و چند پاس گل حل خواهد شد زیرا من در همه جای زمین نیز می توانم به میدان بروم. مشتاقانه در انتظار این هستم که بتوانم به میدان مسابقه بروم و حرفم را با گل و پیشرفت به همه اثبات کنم. استرس زیادی را برای این انتقال تحمل کردم ولی ختم به خیر شد و من بالاخره به این تیم پیوستم و شماره ۱۷ را نیز بر تن خواهم کرد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *