صفحه اصلی / عمومی / اینتر رسما پیوستن دیگو گودین را به این تیم اعلام کرد

اینتر رسما پیوستن دیگو گودین را به این تیم اعلام کرد

ad banner

بعد از ماه ها شنیده شدن شایعات در مورد آینده این بازیکن اروگوئه ای سرانجام اینترمیلان ایتالیا پیوستن دیگو گودین به این باشگاه را تأیید کرد.

اینترمیلان بالاخره امضای قراردادی سه ساله با دیگو گودین کاپیتان سابق اتلتیکو مادرید را تایید کرد تا این مدافع اروگوئه ای از فصل آینده در نرآتزوری توپ بزند. گودین ۳۳ ساله در ماه می اعلام کرد که بعد از ۹ سال حضور در پایتخت اسپانیا در پایان فصل تیم را ترک خواهد کرد. کاپیتان اتلتیکو که در این مدت شایعات زیادی پیرامون حضورش در سن سیرو شنیده می شد سرانجام پس از حذف اروگوئه از مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ آینده فوتبالی خود را مشخص کرد و از فصل آینده در تیم آبی های شهر میلان بازی خواهد کرد. باشگاه اینترمیلان در بیانیه ای اعلام کرد قراردادی میان آنها و دیگو گودین امضا شده که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار خواهد داشت. گودین در سال ۲۰۱۰ بود که بعد از حضوری موفق در ویارئال، به اتلتی پیوست و در تیم مادریدی با انجام بیش از ۳۰۰ بازی در تمام رقابتها تبدیل به یکی از اسطوره های این باشگاه شد. گودین در اتلتیکو مادرید توانست به یک قهرمانی باورنکردنی در لالیگا برسد. همچنین یک قهرمانی جام حذفی، دو لیگ اروپا، یک سوپرکاپ اسپانیا و سه سوپرکاپ اروپا از دیگر عناوین وی در اتلتیکو به شمار می رود. بزرگترین حسرت گودین با اتلتیکو دو فینال لیگ قهرمانان اروپا بود که در هر دو بازی مغلوب رقیبشان رئال مادرید شدند. در عرصه ملی نیز وی همراه با تیم ملی اروگوئه در کوپا آمریکا ۲۰۱۱ به مقام قهرمانی رسید. گودین در حالی به اینترمیلان می پیوندد که این باشگاه ایتالیایی زیر نظر سرمربی جدیدش آنتونیو کنته در حال بازسازی خود است. اینتر فصل گذشته سری آ را با اختلاف ۲۱ امتیازی با یوونتوس قهرمان در رده چهارم به پایان رساند و امیدوار است که در فصل جدید نتایج بهتری نسبت به فصول اخیر بگیرد. فصل گذشته اینتر با ۳۳ گل خورده دومین خط دفاع برتر لیگ ایتالیا بود و مسلما با آمدن گودین این شرایط بهتر از قبل خواهد شد. مدافع اروگوئه ای که به تازگی در کوپا آمریکا تیمش را مقابل پرو در ضربات پنالتی حذف شده دید از شرایط این دیدار می گوید.

دیگو گودین

صحبت های دیگو گودین در خصوص بازی با پرو

من شخصاً اشتیاق زیادی برای جلو رفتن و حضور در مراحل بعدی داشتم اما متأسفانه نتوانستیم موفق شویم. نهایت تلاشمان را انجام دادیم و سه فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم. در پایان بازی دیگر انرژی برایمان باقی نمانده بود. از حمایت بی دریغ هوادارانمان تشکر می کنم که به ما روحیه دادند. این فقط برای بازی مقابل پرو نبود و همیشه همینطور است. به همبازیانم افتخار می کنم. این یک گروه متشکل از بازیکنانی فوق العاده است.

لازم به ذکر است اینترمیلان در مسیر آماده سازی برای شروع فصل جدید تقویم شلوغی در تابستان خواهد داشت و در دیدارهایی دوستانه به مصاف تیمهایی نظیر منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و تاتنهام خواهد رفت.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *