صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار اوساسونا و رئال مادرید در هفته ۲۳‌‌ام

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار اوساسونا و رئال مادرید در هفته ۲۳‌‌ام

ad banner

تیم‌های فوتبال اوساسونا و رئال مادرید امروز ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ال سادار به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۱ به نفع رئال مادرید پیش‌بینی کرده‌اند

امروز دو تیم اوساسونا و رئال مادرید از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. رئال در تلاش است موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند و با  همان سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گیرند. لازم به ذکر است رئال و بارسا تقریبا در بیشتر مقاطع فصل هم امتیاز با یکدیگر حرکت کرده بودند و بارسا با تفاضل گلی بیشتر نسبت به مادرید در صدر قرار داشت ولی با باخت بارسا مقابل والنسیا و پیروزی رئال در چند هفته قبل، رئال صدر را از بارسا گرفت. البته رئال مصدومان زیادی را از ابتدای فصل در ترکیب خود دیده است و مهمترین آن ادن هازارد می‌باشد. هازارد که به عنوان یک خرید کهکشانی در تابستان راهی سانتیاگو برنابئو شد، با چند مصدومیت بد موقع از ابتدای فصل به مشکل خورده است. آخرین مصدومیت هازارد در ۲۶ نوامبر گریبانش را گرفت تا اینکه بالاخره روز پنجشنبه برابر با ۳۰ ژانویه او به تمرینات گروهی برگشت. بعد از ۶۶ روز دوری از میادین این اولین باری بود که هازارد با سایر بازیکنان تمرین کرد و در این مدت شانزده بازی را از دست داد.

نکته قابل توجه دیگر بازگشت اسنسیو به لیست رئال است. ۶ ماه از مصدومیت وی در دیدار پیش فصل مقابل آرسنال گذشت و حالا لوس بلانکوس نام او را در لیست بازیکنانی که می‌توانند در لیگ قهرمانان به میدان بروند قرار داده است. اسنسیو این روزها روند ریکاوری را به صورت انفرادی دنبال می‌کند و با انتقال آلوارو ادریوزولا به بایرن مونیخ، یک جای خالی در لیست این تیم به وجود آمده که آسنسیو آن را پر خواهد کرد. قدم بعدی برای وینگر ۲۴ ساله بازگشت به تمرینات گروهی است که رئال مادرید فعلاً عجله‌ای برای این مورد ندارد. زیدان می‌داند که وی باید به طور کامل بهبود یابد و هیچ فشاری روی بازیکن نباشد. طبق برنامه او از ماه مارس به تمرینات گروهی باز خواهد گشت تا در مقطع حساس فصل به تیم کمک کند.

اوساسونا و رئال مادرید
داستان دیگری که در کمپ کهکشانی‌ها دیده می‌شود، خط خوردن نام گرت بیل در چند بازی اخیر تیم است که به نظر می‌رسد مشکلات او و زین الدین زیدان همچنان ادامه دارد و سرمربی تیم تمایلی به استفاده از او در ترکیب را نداشته است. اما در بازی مقابل اوساسونا گرت بیل پس از چهار بازی به لیست نفرات بازگشت. آخرین باری که وینگر ولزی در بین نفرات مادرید حضور داشت، به پیروزی مقابل سالامانکا در کوپا دل ری، یعنی دو هفته و نیم پیش باز می‌گردد. علاوه بر هازارد که باز هم نام او در ترکیب دیده نمی‌شود، ناچو، براهیم، ماریانو و رودریگو گوئز نیز در این لیست دیده نمی‌شود. خامس رودریگز و آسنسیو دیگر غائبان مادرید خواهند بود.

فهرست نفرات رئال مادرید برای دیدار مقابل اوساسونا:

کورتوا، آرئولا، آلتربه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو، مندی، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، بنزما، بیل، وازکز، یوویچ، وینیسیوس.

حذف از کوپادلری

لازم به ذکر است رئال مادرید و بارسلونا هر دو روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در مرحله یک چهارم نهایی کوپادلری مقابل حریفان بازی خود را واگذار کردند و از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند. رئال با نتیجه ۴-۳ از رئال سوسیداد شکست خورد و بارسلونا با یک گل بازی را به اتلتیکو بیلبائو واگذار کرد تا یک جام مهم به راحتی از دست دو تیم پرقدرت اسپانیایی از دست رود.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۴۹ امتیاز از ۲۲ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا با ۴۶ امتیاز در رده دوم و ختافه از ۲۳ بازی و ۴۲ امتیاز در رده سوم جای دارد.
اوساسونا حریف کهکشانی‌ها نیز با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی و با نگاهی به مسابقات دیگر می‌تواند تا رده دهم جدول صعودی را داشته باشد.
سهم مادرید تا به اینجا از ۲۲ مسابقه برگزار شده، ۱۴ پیروزی، ۷ تساوی و ۱ شکست بوده است و اوساسونا ۶ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۶ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

cfgv
یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم اوساسونا و رئال مادرید

این بازی در استادیوم خانگی اوساسونا، ال سادار به قضاوت خسوس گیل مانزانو برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

اوساسونا: ایزیکل آویلا مصدوم قطعی و اویر مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر. ضمن اینکه آریدانه هرناندز به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

رئال مادرید: مارکو اسنسیو مصدوم قطعی و ادن هازارد و ماریانو دیاز مصدومیت جزئی دارند و برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را ندارند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با اوساسونا را چطور می‌بینید؟

واقف هستیم که یک بازی دشوار پیش روی ما قرار دارد و باید تمام تلاش خود را برای این بازی خارج از خانه انجام دهیم. یک بازی سخت در ورزشگاهی سخت و مقابل حریفی سرسخت که خیلی خوب کار می‌کند. با چالشی که در پیش داریم آشنا هستیم اما آماده‌ایم تا عملکردی قدرتمند ارائه کنیم و تمام توانمان را به کار بگیریم. این هم یک فینال دیگر برای ماست. از عملکرد خود در بازی کوپادلری راضی نیستیم. همگی بازی را آنالیز کردیم و نکته خوب این است که سه روز بعد از آن مسابقه دیدار دیگری داریم. کاملاً روی بازی با اوساسونا متمرکزیم تا به فرم قبلی برگردیم چون زحماتی که تاکنون کشیده‌ایم را به خاطر شکست در یک مسابقه هدر نخواهیم داد. در تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی قبلی گفته‌ام که هنوز جامی نبرده‌ایم و چون تنها در یک بازی شکست خورده‌ایم، چیزی عوض نخواهد شد. باید تا پایان فصل بجنگیم، من همه بازیکنانم را دوست دارم و هم فردا و هم هفته بعد بازی دیگری خواهیم داشت. همه چیز ادامه دارد و چیزی عوض نمی‌شود. من و بازیکنان حس قدرت می‌کنیم و برای ادامه راه باید پرقدرت‌تر از قبل ظاهر شویم.

szs
بیل؟

همیشه در مورد این چیزها صحبت می‌کنیم. به شما در مورد آنچه بازیکنانم می‌گویند نخواهم گفت، برای جواب دادن به این سؤالات اینجا نیستم. درست است که در چند بازی اخیر در لیست تیم قرار نگرفته اما مثل همیشه، من باید تصمیم بگیرم، همین. فردا بازی دیگری داریم و تا پایان فصل روی بیل حساب می‌کنم چون او بازیکنی است که می‌دانیم می‌تواند چیزهای خوبی به تیم اضافه کند. باید در فرم خوبی باشد و من می‌بینم که در فرم خوبی برای بازی کردن است. ما از همه بازیکنانی که در اختیار داریم راضی هستیم. می‌دانم که با این سؤال می‌خواهید به کجا برسید، اما وقتی ۲۵ بازیکن دارم باید برای هر بازی لیستی اعلام کنم. هیچ مشکلی وجود ندارد و او به کارش ادامه می دهد و روی بیل حساب می کنیم. مهم ترین مسئله این است که او می‌خواهد اینجا باشد و تمرین کند و بجنگد. گاهی اوقات از لیست خط می‌خورد، مثل چند بازی اخیر، اما این هیچ معنایی ندارد. صحبت‌های درون تیم همینجا خواهد ماند، و مسائل بیرون هم همانجا خواهند بود.

سرمربی فرانسوی در مورد بیل ادامه داد:

او بازیکن ماست و از حالا تا پایان فصل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مشکلی وجود ندارد. او با رئال مادرید قرارداد دارد و همانطور که مدیر برنامه هایش گفت، می‌خواهد اینجا بماند. او در لیست امروز خواهد بود و بازی هم خواهد کرد چون آماده بازی است اما این مسئله را بعداً متوجه خواهید شد. اینطور شروع کرده‌ایم و عوض هم نخواهد شد. شرایط بیل خوب است. کار سختی دارم چون باید از بین ۲۵ بازیکن انتخاب کنم. ما ترکیبی عمیق و قدرتمند داریم. راه حلی وجود ندارد چون مشکلی نداریم. روی او حساب می‌کنم و این حقیقت که در چند بازی اخیر حضور نداشته هیچ مفهومی ندارد. مسئله‌ای نیست، شاید به نظر برسد که مشکلی هست اما اینطور نیست. می‌دانم که بیل از حالا تا پایان فصل چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد و اینکار را نیز انجام خواهد داد.

کاسمیرو؟

او بازیکن مهم و کلیدی برای ما محسوب می‌شود و در پست کاسمیرو و نحوه عملکرد او، تنها خودش را داریم اما بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند در پست او خوب کار کنند. صحبت‌ها در مورد بازی کردن یا نکردن کاسمیرو زیاد شده است. در نهایت این یک بازی تیمی است و همه مهم هستند. دقیقاً می‌دانیم که کاسمیرو چه چیزهایی به تیم اضافه می‎کند اما باید فکری به حال زمانی که او را در اختیار نداریم هم بکنیم چون بالاخره ممکن است او هم زمانی نتواند به یک بازی برسد. یک مربی باید فکر همه چیز را بکند.

d 1
مارسلو؟

وقتی از مارسلو انتقاد می‌شود به شدت ناراحت می‌شوم زیرا می‌دانم او همه تلاشش را برای تیم انجام می‌دهد. حالا می‌توانم بگویم که من و بازیکنان از این انتقادات اذیت می‌شویم. مهمترین مسئله این است که تمام توانمان را درون زمین به کار بگیریم و هوادارانمان که خیلی مهم هستند، این را ببینند. ما شکست خوردیم و از عملکردمان و از اینکه صعود نکردیم راضی نبودیم اما هواداران دیدند که تمام تلاشمان را کردیم. ما ۲۱ بازی بدون شکست داشتیم، و حالا دوباره باید به مسیر اصلی برگردیم و ۱۰۰% توانمان را به کار بگیریم و به عنوان یک گروه قوی باشیم چون صحبت‌های بیرونی کمکی نخواهند کرد. در بازی مقابل سوسیداد مارسلو مثل همه بازیکنان، تمام تلاشش را کرد. شما سؤال می‌پرسید اما می‌دانیم که وقتی تیم شکست می‌خورد مشکلات از راه می‌رسند. شما از ترکیب تیم صحبت می‌کنید، که این و آن آماده نبودند. چیزی تغییر نخواهد کرد چون مهم این است که بازیکنانم همه تلاششان را بکنند و مارسلو دقیقاً همین کار را کرد و هواداران این را می‌دانند.

زیدان در ادامه گفت:

شما که بیرون تیم هستید می‌توانید نظرتان را بیان کنید اما ما می‌دانیم که مارسلو و بازیکنان با تجربه تیم چطور کار می‌کنند. من مارسلو را در فرم خوبی می‌بینم. همه می‌توانند نظرشان را در مورد عملکرد او بیان کنند. او بازیکن مهمی است، همیشه این را نشان داده و تا پایان فصل هم ادامه خواهد داد. مثل همه بازیکنان، باز هم از او استفاده خواهم کرد. شما در مورد ایسکو و مودریچ و چند بازیکن دیگر هم صحبت کردید، اما واقعاً سخت است که در ۶۰ بازی بهترین فرم خود را داشته باشید و همیشه در یک سطح عمل کنید و همواره خوب باشید و همیشه بهترین بازیکن زمین انتخاب شوید و گاهی اوقات لحظات سختی را هم در طول فصل تجربه می‌کنید. باید این را بپذیریم و پیش برویم چون راه دراز است و به همه بازیکنان احتیاج خواهیم داشت.

خاگوبا آراساته سرمربی اوساسونا پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با رئال مادرید؟

مشخص است که بازی سختی برایمان در پیش است. رئال یکی از بهترین تیم‌های جهان است و این فصل شرایط خوبی را دارا می‌باشد. رئال مادرید با زیدان از نظر تاکتیکی بی نقص است. آنها همچنین از نظر فیزیکی به شدت قدرتمند هستند. به لحاظ تاکتیک بی‌نقص و فیزیک فوق العاده، آنها مانند یک تیم ایتالیایی واقعی هستند. ما از نظر استحکام تیم خوبی هستیم اما آنها بهترین هستند. به همین دلیل است که رئال مادرید صدرنشین لالیگا است.

SDC
در خصوص آمار دو تیم اوساسونا و رئال مادرید بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم اوساسونا، خاگوبا آراساته شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال مادرید، زین الدین زیدان شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم اوساسونا در لالیگا ایزیکل آویلا با ۹ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن رئال مادرید در لالیگا کریم بنزما با ۱۳ گل زده می‌باشد.
  • اوساسونا تاکنون با ۲۹ گل زده و ۲۸ گل خورده تفاضل +۱ را به نام خود ثبت کرده است.
  • رئال مادرید تاکنون با ۴۰ گل زده و ۱۳ گل خورده تفاضل +۲۷ را به نام خود ثبت کرده است. ضمن اینکه رئالی‌ها برترین خط دفاعی لالیگا را در اختیار دارند.
  • اوساسونا در بازی قبلی خود در لالیگا برابر ویارئال با نتیجه ۳-۱ شکست خورده است.
  • رئال در بازی قبلی خود در لالیگا برابر اتلتیکو مادرید به برتری ۱ بر ۰ رسیده است.
  • رئال مادرید در ۶ بازی قبلی خود مقابل اوساسونا پیروز شده است.
  • رئال مادرید در ۳ بازی قبلی خود در لالیگا در نیمه اول مساوی کرده و در پایان بازی پیروز شده است.
  • رئال مادرید در ۸ بازی قبلی خود مقابل اوساسونا حداقل ۲ گل زده است.
  • رئال مادرید در ۱۳ بازی قبلی خود در لالیگا شکست نخورده است.
  • رئال مادرید در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود مقابل اوساسونا در هر دو نیمه پیروز شده است.
  • رئال مادرید در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در لالیگا موفق به کلین شیت شده است.
  • رئال مادرید در ۳ بازی قبلی خود در لالیگا با اختلاف ۱ گل پیروز شده است.
  • پنج بازی اخیر اوساسونا در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی و یک شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های اوساسونا و رئال مادرید که امروز ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ال سادار برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با شرط‌بندی بازی‌های جذاب و مهم لالیگا را همراه ما باشید. بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *