صفحه اصلی / عمومی / اسنوکر قهرمانی بریتانیا ؛ جدال بَری هاوکینز با کایرِن ویلسون

اسنوکر قهرمانی بریتانیا ؛ جدال بَری هاوکینز با کایرِن ویلسون

ad banner

اسنوکر قهرمانی بریتانیا ؛ جدال بَری هاوکینز با کایرِن ویلسون

بَری هاوکینز و کایرِن ویلسون روز پنجشنبه از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه در قالب رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا  به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در سالن باربیکِن سنتِر شهر یورک برگزار می‌شود.

هردو ورزشکار در رده‌بندی جهانی اسنوکر در بین ۱۶ بازیکن برتر جهان قرار دارند و از امیدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌آیند. هردو تا به اینجای فصل در فرم خوبی قرار داشته‌اند به خصوص کایرِن ویلسون جوان که تا آستانه‌ی قهرمانی در مسابقات قهرمانِ قهرمانان نیز پیش رفت اما در نهایت مغلوب رانی اُسالیوان شد و به مقام دومی بسنده کرد.

برنده‌ی این جدال حساس شانس بسیار خوبی برای قهرمانی در این مسابقات خواهد داشت چراکه با حذف بزرگانی چون جان هیگینز، مارک ویلیمز و مارک سِلبی راه برای کسب عنوان در این دوره هموارتر از همیشه‌است.

بَری هاوکینز؛ مرد شماره ۶ جهان به دنبال اعاده حیثیت

بری هاوکینز که از سال ۱۹۹۶ به طور حرفه‌ای وارد رنکینگ جهانی اسنوکر شده بیست و دومین سال حضور خود در عرصه‌ی جهانی را تجربه می‌کند. هاوکینز تا کنون موفق به کسب ۸ عنوان قهرمانی در اسنوکر شده است و ۲۸۹ بِرِیک صد امتیازی به ثمر رسانده‌است. هاوکینز از سال ۲۰۱۴، موفق شد چهار فصل پیاپی به نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کند و ثبات خود را به رخ همگان بکشد. او در سال ۲۰۱۶ نیز موفق شد به فینال مسابقات مَسترز راه پیدا کند که در آن‌جا مغلوب اُسالیوان شد و از کسب عنوان بازماند.

نقطه‌ی قوت بَری هاوکینز که اکنون رتبه‌ی ششم رنکینگ جهانی را در اختیار دارد، کنترل فوق‌العاده‌ی او بر بازی است. هاوکینز به لحاظ ذهنی یکی از قوی ترین بازیکنان جهان است و معمولا تحت فشار و استرسِ فراوان بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهد.

حریف فردایِ او اما کایرِن ویلسون جوان است که در این فصل بسیار آماده نشان داده و می‌تواند هاوکینز را حسابی به دردسر بیاندازد. با این در ادامه رقابت های اسنوکر قهرمانی بریتانیا حال بَری هاوکینز شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار دارد.

اسنوکر قهرمانی بریتانیا

کایرِن ویلسون؛ جوان انگلیسی به دنبال عناوین بزرگ

کایرِن ویلسون که کمتر از یک ماه قبل با نمایش‌های درخشان خود در تورنومنت قهرمانِ قهرمانان توانست به فینال برسد، اکون در صدد موفقیت در تورنومنت بزرگ دیگری است. ویلسون ۲۶ ساله تا کنون تنها توانسته دو عنوان قهرمانی اسنوکر را در رقابت‌های مختلف کسب کند که مهمترین آن‌ها قهرمانی در رقابت‌های مَسترز شانگهای بود.

او تا کنون ۱۴۱ بِرِیک صد امتیازی نیز به ثبت رسانده که برای بازیکنی در سن او بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود. ویلسون اما تا به اینجا در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا بسیار مقتدرانه عمل کرده و توانسته به ترتیب َاندی لی، مایک دان و بینگ تائو را شکست دهد و به دور چهارم برسد. کایرن ولیسون تا کنون ۱۵ بار در مقابل بَری هاوکینز با تجربه قرار گرفته که توانسته ۵ پیروزی کسب کند و البته در ۱۰ دیدار نیز شکست خورده‌است. کفه‌ی تاریخچه بازی‌های رو در رو به سمت هاوکینز سنگینی می‌کند اما کایرن ویلسون نیز نشان داده هیچگاه حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

اسنوکر قهرمانی بریتانیا

پیش‌بینی مسابقه بَری هاوکینز – کایرِن ویلسون در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *