صفحه اصلی / عمومی / اسنوکر آزاد چین ؛ جنگ تمام عیار نیل رابرتسون و جک لیسوفسکی

اسنوکر آزاد چین ؛ جنگ تمام عیار نیل رابرتسون و جک لیسوفسکی

ad banner

مسابقات اسنوکر آزاد چین با همه شگفتی‌ها و افت و خیزهایش به ایستگاه پایانی رسیده‌است. این مسابقات در حالی آغاز شد که رانی اُسالیوان و مارک اَلن از حضور در این مسابقات انصراف دادند تا خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنند. سایر مدعیان اما با هدف کسب فرم خوب برای دو هفته آینده به این مسابقات آمدند. تقریبا همه‌ی مدعیان در دور اول و دوم حذف شدند. مارک سلبی، مارک ویلیامز، جان هیگینز، بری هاوکینز در مقابل حریفان گمنام و رده پایین خود شکست خوردند تا یکی از عجیب‌ترین دوره‌های اسنوکر آزاد چین را شاهد باشیم.

نیل رابرتسون اما تنها بازیکن مشهوری بود که در حد و اندازه‌های نام خود ظاهر شد و توانست با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به فینال برسد. در سوی دیگر نیز جک لیسوفسکی با ارائه یکی از بهترین عملکردهای دوران حرفه‌ای خود به فینال رسید. اسنور آزاد چین که هر ساله در شهر پکن برگزار می‌شود، تاثیر زیادی در رده بندی جهانی اسنوکر دارد. مسابقه فینال روز یکشنبه و ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اسنوکر آزاد چین ؛ نیل رابرتسون به دنبال سومین عنوان فصل

نیل رابرتسون ، مرد شماره ۷ اسنوکر جهان این فصل را طوفانی آغاز کرد. نیل رابرتسون با صعود به نیمه‌ نهایی مسابقات معتبر مسترز نشان داد در حال بازگشت به بهترین فرم خود است. او سپس موفق شد در مسابقات آزاد ولز به قهرمانی برسد و سپس در تورنومنت قهرمانی بازیکنان نیز به فینال رسید اما مغلوب رانی اُسالیوان شد. این اما پایان کار ستاره استرالیایی نبود و او چند هفته بعد در مسابقات قهرمانی تورجهانی نیز به فینال راه یافت که البته بازهم بازی را به رانی اُسالیوان واگذار کرد. نیل رابرتسون مسابقات اسنوکر آزاد چین را نیز بسیار قدرتمندانه آغاز کرد و در دور نخست هیرانی را با نتیجه ۶- ۲ شکست داد. او سپس به ترتیب ژی ون، لو نینگ و سم کریگ را شکست داد تا به نیمه نهایی برسد.

نیل رابرتسون مسابقه نیمه نهایی را در حالی در مقابل لوکا برسل آغاز کرد که ابتدا ۴ – ۱ از حریف جوان خود عقب افتاد اما موفق شد در یک بازگشت به بازی دیدنی، در نهایت با نتیجه ۱۰ – ۷ پیروز شود. نیل در صورت قهرمانی در این مسابقات می‌تواند حتی تا رده پنجم رده‌بندی جهانی نیز بالا بیاید. با فرمی که نیل رابرتسون اکنون در آن قرار دارد، قهرمانی در هر تورنومنتی ممکن است. او اکنون در کنار رانی اُسالیوان از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان به حساب می‌آید.

اسنوکر آزاد چین

با وجود آمادگی جک لیسوفسکی به نظر می‌رسد نیل رابرتسون شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در مسابقات اسنوکر آزاد چین دارد.

جک لیسوفسکی ؛ اولین قهرمانی دوران حرفه‌ای؟

جک لیسوفسکی بهترین نتیجه دوران حرفه‌ای خود را در مسابقات مسترز ریگا گرفت، جایی که موفق شد با صعود به فینال عنوان نایب قهرمانی را کسب کند. جک لیسوفسکی این بار اما در تلاش است تا نخستین عنوان معتبر دوران بازیگری خود را به دست بیاورد. جک لیسوفسکی مسابقات اسنوکر آزاد چین را با انگیزه بهبود بخشیدن به فصل خوب خود آغاز کرد. او در مسابقات قهرمانی بازیکنان با عملکردی درخشان در مقابل جاد ترامپ، نشان داد که توانایی به چالش کشیدن بهترین‌های دنیا را دارد.

جک که با اعتماد به نفس بالا وارد مسابقات اسنوکر آزاد چین شد، دور نخست را با پیروزی در برابر جان آستلی آغاز کرد. او نمایش‌های قدرتمندانه خود را تا دور یک چهارم نهایی ادامه داد و در اوج کار خود توانست استورات بینگام، قهرمان سابق جهان را شکست دهد. جک اما بهترین عملکرد خود را در دور نیمه نهایی ارائه کرد، جایی که موفق شد با نتیجه خیره کننده ۱۰ ۱ اسکات دونالدسون آماده را شکست دهد. اکنون جک باید در مقابل نیل رابرتسون آماده به میدان برود اما با فرم خوبی که در آن قرار دارد بدون شک می‌تواند نیل را حسابی به دردسر بیاندازد.

اسنوکر آزاد چین

جک لیسوفسکی و نیل رابرتسون تاکنون ۷ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم نیل ۶ پیروزی و سهم جک لیسوفسکی ۱ برد بوده است.

پیش بینی اسنوکر آزاد چین در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *